-Mel,ce naiba!! Unde crezi ca mergi cu zdreanta aia??
-E singura rochie pe care om,Natalie..
-Tocmai de asta ma ai pe mine,scumpo! Ma gandeam ca se va ajunge la asta asa ca am adus 4-5 rochii pentru tine.
Prietena mea a avut intotdeauna grija sa arat perfect la toate petrecerile la care am mers, dar nu as fi putut niciodata sa ma compar cu ea. Avea parul de o culoare uimitoare!! Era o nuanta deschisa de rosu, cu o usoara tenta de portocaliu. O culoare rara si atat de frumoasa. Stiam ca in Irlanda sau Scotia oamenii aveau parul asemanator, dar cei din tarile acestea occidentale nu aveau trasataurile prea evidentiate,ceea ce mi se pare oribil mai ales pentru o femeie. Natalie avea niste sprancene negre frumoase si naturale, nu pictate cum au majoritatea fetelor din ziua de azi. Ochii ei caprui cu o usoara tenta verzuie erau de o frumusete neasemuita si se potriveau perfect cu buzele sale rosii. Genele lungi ii dadeau un aer sofisticat,la fel si roseata din obraji pe care nu si-o pierdea absolut niciodata. Cum am spus, eu nu am cum sa ma compar cu ea. Nici nu as vrea sincer.
Rochiile erau superbe, dar nu stiam pe care sa o aleg. Dupa o ora de gandire intensa am ales o rochie neagra, usor mulata. Avea bretele subtiri si o fasie frumoasa de dantela la baza. Mi-am pus un colier pastrat de la mama mea si o pereche draguta de cercei de la Mathew. El a fost cel mai bun prieten al meu timp de 6 ani de zile pana cand m-a parasit acum doi ani pentru ca a trebuit sa plece cu tatal lui in Europa,dupa ce parintii lui au divortat. Daca ar fi fost aici probabil ca m-ar fi invitat sa-i fiu partenera la Balul Lalelor ce avea loc chiar asta seara. Balul este organizat in fiecare primavara, iar un baiat si o fata sunt alesi prin vot ca fiind "Regii Anotimpului Vesel". Ca in fiecare an,eu nu voi fi aleasa. Mathew ar fi fost ales cu siguranta; toate fetele sunt topite dupa el desi nu este popular in randul baietilor. Multe fete erau invidioase pe prietenia noastra. In ultima vreme cred ca incepusem si eu sa ma indragostesc de el, chiar daca inainte il vedeam doar ca pe un amic.E destul de greu sa nu te indragostesti de Mathew Richmond. Suvitele blonde ii cad mereu pe fata rozalie, facandu-l atat de adorabil. Are ochii de un albastru intens ce te vrajesc cat ai pocni din degete, iar zambetul strengaresc il face aproape irezistibil. Nu este nicidecum un baiat popular in randul baietilor. Poate si pentru ca nu practica niciun sport. El e un artist. Picteaza, canta, compune si citeste foarte mult. Le face pe toate cu daruire si e un adevarat Cassanova in randul fetelor care ii cad usor la picioare. Totusi, nu a avut nicioadata o iubita si de primul sarut nici nu mai pomenesc.
Mi-ar fi placut ca Matt sa vina cu mine la bal. Mereu mergeam impreuna, dar se pare ca anul asta voi fi singura. Anul trecut nici macar nu am vrut sa merg atunci cand am auzit ca cel mai bun prieten al meu este nevoit sa se mute pe un alt continent. Intr-un fel e bine sa fiu singura, ma pot concentra mai mult pe harta si biletul gasit in spital.Intrerupand sirul gandurilor mele, intre timp Natalie a terminat aplicarea machiajului meu si mi-a facut o multime de bucle uimitoare.
-Wow! Natalie, arat minunat! Mersi mult! Ce m-as face fara tine?
-N-ai supravietui, te asigur, a chicotit roscata.
M-am dus in hol sa-mi iau pantofii cand Natalie mi-a strigat nervoasa:
-Hm..ce crezi ca faci ma rog cu pantofii aia? Nu au pic de toc! E revoltator!! Mel,ai 16 ani si arati traznet, e timpul sa te mai eliberezi putin sa fim seriosi. Uite, incearca pantofii pe care ti-am adus eu. Mama i-a luat tocmai de la Viena.
Doamna Roseman calatorea in cele mai uimitoare locuri si nu rata niciodata ocazia sa-i cumpere cateva lucruri extravagante fiicei sale.
Totul era perfect. Eram gata pentru bal. Mi-am bagat rapid in geanta neagra cumparata de la Sarah Roseman din Italia, hartiutele mele speciale fara ca Natty sa observe. Iubitul ei Louis venea sa ne ia cu Porsche-ul sau rosu. Louis era capitanul echipei de Rugby si unul dintre cei mai bogati copii din Fisher Town, dar mult prea prost pentru Natalie as spune.
CITEȘTI
Wrong Medium
FantasyMelody Pearl, o fata de 16 ani pleaca in cautarea surorii sale demult pierduta,Rachel, pentru a o salva de oamenii lui Thomas Finch. Intreaga familie Finch ii vaneaza inca din cele mai vechi timpuri pe cei cu anumite abilitati speciale, binecunoscu...