Of doamne!! Imi blestem viata!! Urma sa am primul meu sarut cu cel de care eram indragostita nebuneste si cineva tocmai mi-a stricat momentul perfect!!! Dupa ce m-am trantit nervoasa cu fata de perna,lasand sa-mi scape cateva injuraturi, m-am dat jos din pat aranjandu-mi putin parul si m-am indreptat spre hol cu dorinta de a vedea pe cine aveam sa omor in acea zi.
Matt statea sprijinit de perete si radea cu cineva. Am sarit rapid peste Allison care imi statea in cale si impingandu-l usor pe Matt, am vazut-o....
-Hey!! Am venit sa sarbatorim!!! spuse Natalie-Yupi..am raspuns eu pe un ton morocanos.
Ce se intampla cu mine? Simteam ca o urasc atat de mult, dar nu neaparat pentru faptul ca imi stricase momentul cu Matt. Pur si simplu o uram. Nu suportam felul adorabil in care radea sau momentele in care se uita la Matt. Vreau ca el sa fie doar al meu. Pana la urma ea il are pe pampalaul ala de Louis.
Natalie
O atmosfera apasatoare ne inconjura. Matt parea stanjenit,iar Mell imi arunca priviri ucigatoare.
-Ce e cu voi doi? Mi-am facut eu curaj sa zic..
-Nimic! Mi-au raspuns ei simultan parand extrem de agitati..
-Cum spuneam..am venit sa sarbatorim!!
-Hmm..si ce anume sarbatorim? Spuse Matt
-M-am despartit de boul ala de Louis. Sunt din nou o femeie libera!!
Matt izbucni intr-o criza nebuna de ras in timp ce Melody ma privea ingrozita.
-Ce e cu atmosfera asta de cimitir?! Am intrebat eu, oferindu-le cate un pahar din sampania pe care o adusesem.
-Eu si Mel..hm..rezolvam un caz misterios...
-Misterios zici..ma bag si eu! Despre ce e vorba?
Mathew
Mel parea prost dispusa. Lua scrisoarea pe care mi-o aratase si mie, trantindu-i-o lui Natty in fata.
-Pareri? Am intrebat-o dupa ce terminase de parcurs acele cateva randuri
-Cuiva ii cam plac elefantii.. imi spuse ea expunand un zambet larg.
Era frumoasa cand zambea. Acum mi se parea chiar mai frumoasa ca de obicei. Parul ei a avea o culoare inedita dar era intr-un contrast placut cu chipul sau frumos.
Simteam cum imi creste pulsul semnificativ.
Puteam oare sa incep sa am sentimente pentru ea? Puteam oare sa iubesc doua fete in acelasi timp?!
-Dar daca acest "taram alb" chiar exista? Intreba Natty,intrerupandu-mi sirul gandurilor-Ce vrei sa spui? Zise Mel
-Poate chiar exista o lume diferita de a noastra, iar scrisoarea asta ne-ar putea ajuta sa ajungem acolo.
-Suna ireal ce spui
-Totusi,gandeste-te doar..
-Chiar daca ar fi cum spui tu, desi nu cred..intai de toate va trebuie sa interpretam corect aceasta scrisoare. Eu unul nu inteleg mai nimic din ce scrie aici...
CITEȘTI
Wrong Medium
FantasiMelody Pearl, o fata de 16 ani pleaca in cautarea surorii sale demult pierduta,Rachel, pentru a o salva de oamenii lui Thomas Finch. Intreaga familie Finch ii vaneaza inca din cele mai vechi timpuri pe cei cu anumite abilitati speciale, binecunoscu...