6.Flori si ciocolata

74 12 7
                                    

Incercam sa ne revenim putin,privind iarasi lucrurile din perspectiva lui Melody.
Astept parerile si sfaturile voastre.
ENJOY READING! ♥♥♥

........................................................

Trezita din cauza razelor de soare ce treceau cu usurinta prin ferestra din fata patului meu, arzandu-mi nemilos fata, m-am dat usor jos din pat. Nici nu m-am dezmeticit bine din somn ca acel gand ce nu-mi da pace de cateva zile a aparut din nou. La fel de insistente,creierul si inima mea au ramas fixate pe acelasi subiect. Mathew.Ma intreb daca si el se gandeste la mine asa cum o fac eu. Mai mult ca sigur ca nu. El e un Semi-Zeu adevarat, pe cand eu doar o sclava a nemiloasei iubiri ce nu avea sa-mi surada niciodata. Am incercat deci sa mi-l alung din gand. Trebuia sa ma pregatesc intens pentru ca Semi-Zeul meu avea de gand sa vina la mine acasa in doar cateva ore, iar eu aratam dezastruos. Mi-am tras rapid un halat pe mine si m-am indreptat spre baie. Adormisem la ora 4 dimineata din cauza gandurilor persistente din capul meu,iar ceasul din baie indica ora 8:17. Super. Dormisem doar 4 ore,aratam ca un rahat, iar baiatul de care eram indragostita urma sa vina la mine acasa. Eram asa de obosita incat pana si respiratul mi se parea ceva extenuant. M-am ciupit rapid de fata in speranta ca asta ma va impiedica din a adormi cu capul in chiuveta. Mi-am luat periuta, iar incercarea de a scoate pasta de dinti din tubul aproape gol parea sa ma lase fara toata energia de care mai dispuneam. Am oftat si am inceput sa ma spal. Cascam la fiecare minut si ma oprisem demult din periaj, uitandu-ma absent pe fereastra mica din baie. Incepusem sa visez cu ochii deschisi la momente perfecte intre mine si Matt, care evident nu aveau sa se intample niciodata. Am oftat din nou si am scuipat spuma in chiuveta, urmand sa ma spal pe fata. Nu era apa calda asa ca a trebuit sa ma multumesc cu cea care parea ca-mi ingheata fiecare celula din piele. Mi-am adus aminte de momentul in care i-am zis lui Matt ca il iubesc si el m-a strans in brate lasandu-ma sa ma cuibaresc plangand la pieptul sau. Ma simteam asa de prost pentru faza aia si am inceput sa imi arunc nervoasa cu apa pe fata, ignorand temperaura teribil de rece pe care o avea aceasta. M-am sters rapid cu prosopul, frecandu-l nervos de fata pana pielea mi s-a inrosit toata. Am iesit din baie, trantind usa si lasand un tipat de deznadejde sa-mi scape usor pe gura. Noroc ca era sambata, iar tata era plecat tot weekend-ul la asa zisele sale afaceri. Eu una cred ca si-a gasit o femeie, dar momentan nu imi pasa pentru ca eram in al noualea cer stiind ca Mathew avea sa-si petreaca aceste doua zile la mine din moment ce si mama sa era plecata. Privindu-ma in oglinda, starea de "al noualea cer" a disparut instant. Trebuia sa ma aranjez. Si asta urgent!!

Am trantit geanta cu "chestii personale" de birou, m-am asezat comfortabil pe scaun si am inceput. Am luat peria si m-am apucat de pieptanat. Facusem baie aseara,iar parul imi mirosea frumos si era placut la atingere,singura problema fiind faptul ca era mai incurcat ca dupa o noapte intensa de dragoste. Dupa ce mi-am facut un coc lejer, am continuat cu o serie de torturi fizice si psihice ce aveau ca scop inlaturarea cosurilor,al  surplusului de fire de par din zona sprancenelor si desigur eliminarea mustacioarei. DA! Si fetele mai au mustata!! 😒😣
  Dupa chinurile teribile pe care frumusetea exterioara le cere, a urmat aplicarea unui fond de ten in zonele cu probleme si apoi un luciu deschis de buze. Nu aveam nevoie de un machiaj. Voiam sa fiu doar putin aranjata.
Satisfacuta, intr-un final de reflexia din oglinda, m-am indrepat spre dulap si am ales o pereche comoda de colanti negri si o bluza larga simpla. Nimic extravagant. Doar stateam acasa.
M-am uitat din nou la ceas. Indica 12:24. La naiba! Cand a trecut timpul asa repede?! Mi-am facut rapid patul, am strans toate hainele ce erau imprastiate in fiecare coltisor al camerei,inghesuindu-le in dulap asa nepachetate cum erau,am dat cu aspiratorul in cateva minute si m-am dus sa spal vasele din chiuveta. Dragul meu tata, nu doar ca isi lasase ceasca de cafea pe masa si zatul in ibric,obicei pe care nu il suport, dar a mai avut si ideea geniala de a-mi lasa mie aruncate in chiuveta vasele de la cina de aseara, care a constat dintr-o lasagna gustoasa facuta de o "amica" de a lui. Mi-am adus aminte de lasagna pe care o mancam la Matt acasa. Mama lui este o bucatareasa extraordinara si nici Matt nu se lasa mai prejos. Destul de neobisnuit pentru un baiat, dar lui chiar ii place sa faca prajituri. Tin minte ca mi-a zis ca atunci cand o sa-i placa o fata o sa-i duca o prajitura facuta de el si un buchet mare de flori...doamne..ce om romantic. Am oftat adanc, aruncand cu buretele in chiuveta dupa ce dusesem la final ultima misiune care imi mai ramasese.
M-am intors linistita in camera, am deschis televizorul, alegand un canal de muzica si mi-am lasat laptopul aprins pe pat pentru a da impresia ca nu am fost chiar asa de preocupata de aceasta sedere a lui la mine, pierzandu-mi timpul pe internet. Gandurile mi-au fost intrerupte de soneria care sunase deja de doua ori. M-am uitat pentru ultima oara in oglinda, ajustandu-mi sutienul si m-am parfumat puternic in zona gatului. Soneria sunase deja de 5 ori pana acum. Insistent baiat nu gluma.
  Mi-am indreptat mana tremuranda spre clanta si am deschis expunand un zambet larg. Zambetul mi-a impietrit imediat la vederea lui. Arata atat bine. Dar nu asta ma blocase intr-atat de rau incat m-am balbait atunci cand am fost nevoita sa-i raspund la salut. Mathew venise cu o prajitura cu ciocolata si un buchet de trandafiri albi,preferatele mele. LA NAIBA!! Se pare ca weekendul acesta are sa fie unul destul de promitator ...

Wrong MediumUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum