Capitolul 6

92 16 5
                                    

Citiți nota autorului de la final ||| . Spor la citit ;)

Luke P.O.V
Stăteam ca un prost în ploaie privind chipul ei îndepărtîndu - se. Eram constient ca are dreptate , dar nu o puteam spune. Intru in casa lui Calum acesta uitându - se ciudat la mine.

Luke:-Care e problema ta?

Calum :-Luke...

Luke:-Ce te uiți asa la mine?Dar curios mai eşti!

Calum:-Lu...

Luke:-Calum , nu o sa îți spun nimic!

Calum:-Dar , Luke...

Luke:-Nu spune nimic...Am avut cea mai nasoală zi din viața mea!

Ma asez lângă el pe canapea si ii povestesc totul.

Calum:-Acum pot sa spun si eu ce voiam?

Luke:-Sigur...

Calum:-Nu....

Luke:-Sigur ca nu , fraiere!

Nu il las pe Calum sa vorbească , pentru ca nu stiu...e un talent de al meu.Il las singur intrând in baia lui de parca as fi la mine acasa.

Calum P.O.V
Nu ştiu ce e cu Luke.Se comportă asa doar cand are o cădere nervoasă . Il vad ca se ridica de pe canapea si intra in baie.

Calum:-Luke , eu nu te-am intrebat nimic!

Tip imediat ce pleaca , desi sunt sigur ca nu m-a auzit ma simt un cal care castiga o cursa.Cred ca si pe mine m-a luat valul , nu doar pe Luke.
Luke iese din baie si imediat îsi îndreaptă atenția la pinguinul gigantic de plus care stătea sub mine in timp ce butonam telefonul.

Luke:-Monstrule ! -spune Luke îndreptându - şi degetul arătător către mine.-

Nu spun nimic doar il privesc nepăsător si încep iar sa butonez telefonul.

Luke:-Daca te iei de un pinguin , te iei de mine. Daca te iei de mine , te iei de toți pinguinuii.-spune Luke si se năpustește asupra mea-

Nu stiu cum fac , sau de ce ma lovesc cu capul , dar îmi pierd constiinta in scurt timp.

...

Dupa nu stiu cat timp ma trezesc într -o încăpere mica , înghesuită cu ceva la gură. Privesc in jur si realizez ca eram intr-o debara . Când priesc in dreapta mea il vad pe Luke care imi indica liniste.

Luke:-Draga fundul gigantic , al lui Calum. Vreau sa te anunț ca eşti acuzat pentru tentativă de crimă. Este adevărat?

Calum:-Ce ar trebuii sa fac?Luke , eşti nebun , o faci pe polițistul pinguin cum o făceai la 10 ani.

Luke:-Ok...ai fost condamnat la 3 ani de închisoare + distanță de 5 metri fața de un pinguin.-spune si iese pe usă.-

Calum:-Aaaah!Nu pot sa respir ! -mint in speranța ca ma va crede-

Luke:-Ba da , poți! M-am asigurat eu de asta.

Calum:-Mie foame!

Luke:-Ti-am lăsat niste gustări si o carte de colorat!

Calum:-La naiba cu tine!Ce ai ?

Luke:-Nu mulțumesc, Am băut deja.

Luke P.O.V
Nu pot sa cred ca era sa ucidă un pinguin. E un monstru , iti arat eu tie , calule!

Luke:-Apropo, ai de plătit spitalizare, şi anume un wekend de al meu in care mănânc doar pizza si faci ce vreau eu.

Calum:-Asta nu o sa se întâmple!

She is my queen||Luke Hemmings Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum