Capitolul 11

32 9 5
                                    

Bella P.O.V
Erau Luke si acea fată în capătul scărilor,  Luke si tipa aia pe care nu o pot suporta. De ce ? Nici eu nu stiu. Dar stai puțin,  se certau ?

Luke:-De ce nu vrei sa înțelegi?

Elly:-Ce să înțeleg?  Ca tu nu mai esti al meu Lucas? -spune jucându - se cu degetele pe pieptul lui Lucas-

Luke:-Te rog sa nu mai faci gestul ăla!

Elly:-Că ce? Te inebuneste ? Stiu Luke , stiu si asta...

Luke:-Încetează!  Am treabă.

Elly:- Sus , in camera ta cu mine?

Luke:- Nu ! Jos pe canapea cu Bella.

Elly:-Ups...mi-a scăpat un mic detaliu , pierduta aia în spațiu care nu stie ce vrea? Ai impresia că o cunosti de o viață , corect?

Luke:- Exact... de ce intrebi? Si mai ales de unde stii ?

Elly:- Asta nu contează prea mult...contează faptul ca tu chiar o cunosti de o viață!

Luke:-Cum adică ? Nu e posibil , s-a mutat aici de curând.

Elly:-De curând pentru a doua oara aici în Sydney. -spune in timp ce isi scoate din buzunar o poza cu 3 copiii cărora nu le dai mai mult de 4 ani.-

Luke:- Cine sunt ei?

Elly:-Eu , tu si Bella sau mai bine spus ea...

Luke:-De unde stii toate astea?

Elly :- Spion , Lucas,  spion...

Luke:-Ma lasi ?!

Elly:-Crezi ce vrei ! Ma rog , tu si tarfa aia mai mult de 2 saptamani nu rezistati.

Luke:-Pff...vorbeai despre tine la persoana a 3 a ?

Elly , imi arunca o privire fulgeratoare si iese pe usa , trantind-o in urma ei. Privesc confuza , si imi aleg cuvintele indicand spre usa.

Eu:-Ce tocmai a fost asta ?

Luke:-Despartirea mea de o târfă...

Eu:-Ok...-spun eu in timp ce ma apropii de el.

Se asezase pe canapeaua din living si era vizibil incordat. Imi iau inima in dinti si il ating usor pe umar , se relaxa sub atingerea mea , interesant.

Luke:-Vrei sa vedem un film ?

Eu:-Sigur. Dar eu aleg filmul , ok ?

Luke:-Fie , dar nu ceva de fete !

Eu:-Stai putin...ai spus de fete ? Tu ai filme "de fete" ? -spun amuzata.

Luke:-Aaaa...nu ! Fireste ca nu ! Dar verisoara mea , Cleo a fost in vizita in urma cu cateva luni si a adus niste filme , care evident , sunt de fete.-spune el relaxat.

Eu:-Asta chiar are logica !-spun eu si incep sa cotrobai printre filmele pe care le avea.

Luke:-In timp ce tu alegi filmul potrivit , eu merg la magazin sa cumpar niste gustari.

Eu:-Ok.

Cautam de cateva zeci de minute ceva mai putin horror pana cand am gasit ceea ce cautam , Fast and Furios 7. Multumita de alegerea facutaam pregatit filmul si m-am asezat pe canapea mandra de mine. In secunda 2 , Luke intra pe usa cu 3 plase de cumparaturi.

Eu:-Luke , vedem un film , care dureaza aproximativ 2-3 ore , nu ne pregatim pentru apocalipsa zombie !

Luke:-Totusi , nu stiu daca ne vor ajunge...-spune el privind spre ceea ce cumparase.

Mi-am dat ochii peste cap fara sa ezit si m-am indreptat spre bucatarie , fiind la aproximativ 8 pasi distanta.

Eu:-Ne vor ajunge cu siguranta !--am asigurat eu cu mult calm , iar acestuia i s-a inseninat chipul.

Luke:-Ok , dar in cazul in care ramanem fara , tu mergi la cumparaturi !

Aprob printr-o singura miscare a capului si il ajut sa despacheteze. Cum naiba sa nu ne ajunga 3 pizza , 6 doze de suc , 4 pungi cu jeleuri , 5 pungi de popcorn + alte zeci de tampenii care urasc sa recunosc dar erau al naibii de bune.

Eu:-Luke ?!

Luke:-Da?

Eu:-Mai vine cineva ?

Luke:-Da .

Eu:-Si mie de ce nu mi-ai spus ?

Luke:-Simplu. Nu m-ai intrebat ! Sper ca nu te deranjeaza ca vor veni si baietii.

Eu:-Nu , deloc ! Ma vei face sa ma simt prost ?

Luke :-De ce ?

Eu:-Pentru ca sunt singura fata , idiotule !

Luke:-Bella , cred ca te transformi ! -spune in timp ce indica spre cutitul pe care il infipsesem intr-un biet ananas nevinovat.

Eu:-Oh , scuze ! -spun in timp ce il retrag.

Luke:-Merg sus sa aduc o patura si nists perne , baietii trebuie sa ajunga.

Imi incrucisez bratele si ma asez pe canapea. Dupa cateva minute de asteptat se aude un "ding-dong" venind dinspre usa.
Deschid usa si nu sunt absoluta deloc surprina sa vad trei magari cu gura pana la urechi.

Eu:-Intriati !-spun indiferenta in timp ce deschid usa larg.

Luke isi face si el imediat aparitita pe scari.Iar eu incep sa ma simt ca o fantoma , adica invizibila

***
Scurt , sec si oricum vreti voi.
Si mda , am revenit. Promit ca urmatorul va fi mai lung si sper ca ma voi putea revansa cu un urmator capitol de aproximativ 2000 de cuvinte.
Va pup ! Si m-ar ajuta mult un vot si un comment venit din partea voastra !

***

She is my queen||Luke Hemmings Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum