Capitolul 10

44 5 1
                                    

Bella P.O.V

Eu:-Ok , deci ceea ce s-a întâmplat mai devreme a fost penibil !

Luke:-Ce ?! Îmi era foame şi nu puteam procesa...

Eu:-Tu nu o faci niciodată.

Luke:-Poftim ?! -spune aproape înecându-se cu pizza-

Eu:-Nimic ! -spun ştiind că dacă o să repet ceea ce am spus mai devreme nu îmi va mai da pizza-

Luke:- Cum spui tu...

Eu:-Hei !Păstrează -mi şi mie pizza , ai mâncat jumatate în 3 minute , singur , asta chiar e un record pentru mine.

Luke:-Nu l-ai vazut pe Michael.

Eu:-Chiar ca nu l-am vazut , mi-ar plăcea sa îi cunosc şi pe ceilalți băieți.

Luke:-După incidentul cu calul de Cal-Pal adică Calum nu credeam că mai vrei.

Bella:-Bănuiesc ca nu si restul sunt ca el. Dar si ceea ce a spus Calum are o explicație logică. -spun muşcând dintr-o felie de pizza.

Luke:-Adică?!

Îmi dau ochii peste cap , am grija sa înghit tot ceea ce aveam in gură şi spun.

Eu:-Poate că era obişnuit să tot aduci curve la el acasă.

Luke:-Ce?!Noo !-spune cu o voce foarte subțire , un lucru era sigur , mințea -

Luke P.O.V
Ăsta era adevărul pur...dar nu puteam recunoște , Bella are ceva al ei , nu e ca restul . De când a apărut ea cred ca mă schimb , ceea ce nu credeam că e posibil.
Ceea ce nu pot să cred e că abia acum îmi dau seama că sunt un afemeiat faimos.

Bella:-Să zicem că spui adevarul , deși sunt convinsă că nu o faci.

Luke:-Ar fii mai bine să încheiem subiectul.

Bella:-Cred că...

Luke:-Ce crezi?

Bella:- Cred că , ai drep...dre...

Luke:-Am ce?-spune prefăcându-se că nu ştie ce vreau să spun-

Bella P.O.V

Bella:- Cred ca ai dreptate !La naiba , am spus-o.

Luke:-Stiam ca o vei spune , buze !

Bella:-Tu cum tocmai mi-ai spus?-nu aștept să răspundă caci continui- Stii ceva , nu te iei tu de buzele mele , clar?

Luke:-Îmi plac buzele tale.

Bella:-Serios?

Luke:-Aha...

Bella:-Ciudat.

Luke:-Aha...

Bella:-Poți te rog sa nu mai spui repeți acel "aha". -spun făcând ghilimele în aer-

Luke:-Aha...

Bella:-Merg să fac sport.

Luke:-Aha...

Bella:-Fuck ! -spun si trântesc usa in timp ce îmi iau din frigider o sticlă cu apă-

Luke P.O.V
Vă întrebați de ce am enervat-o spunând în continu un indiferent "aha".Păi am făcut -o pentru că aveam o surpriză pentru ea. Vă mai amintiți de acea întâlnire, nu? Pai...Fără păi, vreau sa fie ceva special. Am reusit sa aflu ca iubeste lumina lunii si stelele , de fapt cine nu o face?Credeti ca o sa va dezvălui surpriza pe care o pregătesc pentru ea? Nici gând!
Sper că îi va plăcea.

She is my queen||Luke Hemmings Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum