Capitolul 3

120 26 7
                                    

Luke POV.
Aud suneria de la usa.Coboram pe scări cu pasi repezi în timp ce închideam nasturii sacoului meu negru.
Mama deja mi-a luat-o înainte deoarece a deschis usa si de după ea si-a facut apariția mama Bellei si ea.Era asa frumoasă la fel si zâmbetul ei.Din prima clipă în care am văzut - o mi-am dat seama că fata asta are ceva special.După ce a îmbrățișat - o pe mama călduros şi - a atintit privirea către mine.

Bella POV.
Doamna Liz ne-a primit călduros în casă în timp ce lumea mea cobora pe scări. Când mai avea câteva trepte de coborât s-a oprit acolo şi mă analiza.La un moment dat gura lui forma un "O" perfect.Eram pregătită sa merg la el şi sa îl imbratisez până când aud o voce subțire de fată care il striga pe Luke.Poate e sora lui...dar el nu are o sora , naivo!

...:-Lukey!

Luke nu spunea nimic încă mă privea. Treptele erau coborâte de către o roscata , destul de frumoasă cu o rochie neagră mulata nu mai mult de jumătate de palmă peste fund.Era machiată foarte strident , daca o prinde ploaia o desfigurează. Imediat ce ajunge lângă el îl ia de braț şi coboară si ei.

...:-Lukey!Spune ceva!

Luke:-Ceva...

Speranța mea a murit.Nu peste mai mult de 2 minute , doamna Liz ne poftește la masă. Am avut un "pur noroc" de a mă aseza lângă Luke.Peste puțin timp îmi dau seama ca pe insotitoarea lui Luke o chema Emily.Nu le mai dau importanță dar singurul lucru pe care reușeam sa il fac era a mă juca cu mâncarea. Gândindu -ma la efortul depus de Liz încep sa mănânc desi poftă mea de mâncare era 0.Luke observă ca eram tristă si expresia de pe fata lui parcă ma întreba ce am.Nu spun nimic,  doar mă ridic de la masa si mormăi un "Mă scuzati "  încercând sa găsesc baia , nu ca ar fi usor într -o asa casă. Luke , se scuza si el , oare de ce?Vrea sa îți arate baia , prostuto. Imi spune mie constiinta. Când reușesc sa ma fac nevăzută,  de asemenea si el , ma prinde de încheietura şi mă izbește de perete.Respiratia imi este accelerată,  el se apropie de fata mea si buzele noastre se unesc într - un dans lent , era un sărut plin de sentimente până devine unul sălbatic,  pirging-ul lui imi provoca fiori reci în tot corpul , ne dezlipim din păcate ne despărțim din sarut din cauza lipsei de oxigen.Luke îsi pune brațul drept la ceafă , jenat de situație.

Luke:-Scuze , Bella.Imi pare rău pentru ce s-a întâmplat mai devreme , haide sa rămână între noi.

E clar ca pentru el nu a însemnat nimic. Dar pentru mine a fost ceva , simțeam că zbor.

Luke:Ok , Bella?

Eu:Dd...da!

Luke:-Apropo,cautai ceva?

Eu:-Aaam...acum ca întrebi,  nu mă simțeam prea bine si am vrut sa iau o gură de aer . Dar acum nu mai e nevoie.

Luke:-Mergem?!

Bella:-Sigur.

Luke îmi întinde brațul ca un gentleman ce e şi mergem la masă,  nu ajungem bine căci o văd pe Emily ca e gata sa spună ceva.

Emily:-De ce a durat asa mult?!

Luke:-Noi sti...am...aaa...eu...

Văd ca Luke se uita la mine cu subînțeles asteptând sa găsesc eu o scuza suficient de bună pentru a scăpa.

Bella:-Aaam...da stii tu , Luke mi-a arătat unde se afla baia de la parter.

Spun gesticuland al naibii de ciudat si privind adânc în ochii lui Luke.Ne asezam din nou la masa si continuam ce am început.

Luke POV.
Urăsc sa mint si sa fiu mințit,  dar a fost nevoie sa o mint pe Bella ca acel sărut a fost nimic.Voi credea-ti ca eu ma refer la Emily ? Nici gând. Dar totuși ai invitat-o la cina,imi spune constiinta.Bella este al naibii de frumoasă , nu îmi pot lua ochii de la ea. Când observ că realizează ca ma holbam la ea , îmi mut imediat privirea în farfurie.Dupa ce ea si mama ei au plecat eu am urcat sus spunându -i lui Emily ca nu am chef de nimic si poate sa plece acasă. Din fericire am scăpat de ea.Trebuia sa îmi pun ordine în gânduri.

Hei,everybody! (Cum ar zice Luke :)) ).Va iubesc mult!M-ati facut foarte fericită. Din acest motiv am pus next.:*
Nu va promit next destul de rapid.Cred ca in 2-3 zile o sa pun next.Ly

She is my queen||Luke Hemmings Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum