Capitolul 8

52 8 3
                                    

Bella P.O.V

Tot ceea ce se intamplase mai devreme ma socase, nu puteam crede ceea ce mi se intampla. Eram confuza sau inca sunt ? Oare seara aceasta va ruina lucrurile pentru totdeauna ? Sau le va indrepta ? Inchid usa casei lui Luke si ma lipesc de ea lasandu-ma in jos. Stau asa cateva momente si ma ridic fugind spre casa mea. Adevarul este ca alergatul nu a durat mai mult de un minut. Vecini mneah...greu de crezut , dar chiar se intampla. Mama nu era in living asa ca decid sa ma indrept spre camera mea fara a anunta ca am ajuns. Nu mai am prea mult timp asa ca decid sa imi fac un dus scurt , folosesc gelul meu de dus cu miros de scortisoara si parasesc baia. Aleg sa ma imbrac precum o fac deobicei. Scot din dressing o pereche de blugi albi mulati si rupti in genunchi cu un tricou negru , simplu , larg pe care era inscriptionat textul ''IMPERFECT". Parul meu ondulat si blond il las in largul lui si ma indrept catre living. Linistea incepe sa devina enervanta , daca venea mama ce ii spuneam ''Hei mami , stiu ca nu aveam voie sa parasesc casa timp de 3 zile , pentru ca stii tu...m-ai pedepsit , dar fug de acasa ca sa ma intalnesc cu vecinul meu , care mai e si celebru de care sunt indragostita nebuneste de cativa ani.'' Imi amintesc ca mama are un loc de munca , poate am norocul de a se afla acolo , mai stiu si ca ea are obiceiul de a lasa biletele pe frigider. Zambesc ca pshiopata si ma indrept catre bucatarie. Un biletel se afla pe frigider, iau hartia de culoare galbena care era lipita pe frigider cu ajutorul unui mic magnet si citesc in soapta :

Draga , Bella , stiu ca esti suparata pe mine pentru pedeapsa oferita.  Dar poate ca e mai bine asa.Am plecat la munca , daca e ceva urgent mergi la doamna Liz si ea te va ajuta.
Din pacate , domnul Reed pleaca in Madrid , eu trebuie sa il insotec cu munca. O sa te sun in fiecare seara si apropo , ma intorc peste o saptamana.

Te iubesc , a ta mama .

Wow , pot spune ca am mai mult decat noroc. Imi verific ceasul alb de mana si constat ca este 7:30. Ma asez pe canapeaua din living privind la TV , somnul aproape ca ma furase , dar nu , nu trebebuia sa adorm , Luke...

Luke P.O.V

De o jumatate de ora astept in fata casei Bellei , dar de ce dracu nu mai apare ? Incep sa bat la usa ca un pshiopat , cred ca pana la urma sparg usa. Dupa 10 minute de batut in usa decid sa intru , cand inchid usa in urma mea am parte de o mica surpriza. Bella dormea pe canapea cu televizorul pornit. E asa draguta cand doarme , dar ceea ce nu imi explic eu este cum de nu a fost trezista de bataile in usa. Nu o puteam trezi. O iau stil mireasa si o urc pe scari , deschid o usa intamplator si se pare ca am nimerit camera ei , intru cu ea inauntru si o asez pe pat. O privesc in timp ce dormea , era asa frumoasa. Pana la urma somnul ma cuprinde si pe mine si adorm pe langa patul ei.

Bella P.O.V

Ma trezesc dis de dimineata , ma simteam asa odihnita. Privesc in jur si realizez ca eram in camera mea , stai...intalnirea , Luke. Nu pot sa cred cum am adormit ! Sunt o idoata , imbecila si toate cele.Dar , cum de am ajuns eu in camera mea ? Privesc mai atent in jurul meu si il vad pe Luke cum dormea pe marginea patului. E asa dulce , dar ce cauta el aici ? Astept mai multe explicatii de la el cand se trezeste. Pana atunci intru in baie cu niste pantalonii roz de sport si o bustiera alba sport. Imi prind parul intr-un coc lejer si intru in camera in speranta ca Luke nu s-a trezit inca. Dar...da , a facut - o.

Luke:- Neata , raza de soare !

Eu:-Neata si tie , blondule !

Luke:-Sa ghicesc , ai ceva cu blonzii ?

Eu:-Nu , doar o slabiciune.

Luke:-Si cum ai dormit ?

Eu:-Destul de bine. Dar tu ?

Luke:-Bine stiind ca tu imi esti aproape.

Eu:-Awww , ce dulce !

Luke:-Ce ? Dulce ? Unde ?!

Eu:-Tu esti dulce !

Luke:-Ai gustat din mine ? Mai vrei o bucatica ? Spune Luke muscandu-si buza de jos.

Eu:-Poate ... Spun si ma napustesc asupra lui , ajungand deasupra.

Incepe sa imi lase saruturi umede pe gat , imi placea la nebunie , o parte din mine il voia mai aproape , dar alta voia sa il indepartez si sa nu fac vreo tampenie. Il sarut flamand pe buze si incetez din tot ceea ce faceam facand un contact vizual cu acesta.Nu imi pasa de nimic in acel moment , nu ma mai interesa de Emily sau de oricine altcineva. Ma simteam asa bine in prezenta lui. Decid sa nu stric momentul cu intrebari stupide gen : ce suntem noi ? Sau orice altceva .

Eu:-Ceea ce nu stiu eu este faptul in care cum am ajuns eu in camera mea , deasemenea si tu.

Luke:-Hm...pai , te asteptam in fata casei de vreo 30 de minute si am decis sa bat la usa sa sun si orice altceva doar ca sa iesi o data. Am vazut ca nu apari de nicaieri asa ca m-am decis sa intru. Cand am intrat te-am gasit dormind pe canapea si ca sa nu te trezesc am decis sa te duc in camera ta.Am adormit si eu admirandu-te si iata-ne.

Eu:-Ai o scuza destul de buna. Vrei sa vii sa luam micul de jun impreuna ?

Luke:-Sigur !

Pregatesc 2 portii de cereale si lapte Luke anuntandu-ma ca coboara si el imediat. Suneria de la usa m-a enervat destul de mult incat sa injur fara sa imi dau seama. Deschid usa si de dupa usa pare chiar Emily imbracata intr-un tricou foarte mulat si transparent prin care puteai observa cu usurinta totul. Si o pereche de pantaloni scurti pe care mai bine nu ii mai lua , nu e mare diferenta dintre a fi goala si in a purta acei pantaloni scurti. Dar ce vrea ea ?

Emily:-L-ai vazut pe Lukey? Nu raspunde la telefon si ma gandeam ca o tarfa ca tine ar trebuii sa stie unde se afla persoana cu care cu siguranta si-a tras-o .

Cred ca cerul imi pica in cap. De ce e ea aici ca sa poata strica totul. Dar pana la urma ea este iubita lui. Ma abtin sa nu plang trag aer in piept si sunt gata sa ii raspund dar Luke apare in spatele meu privind-o cu dispret pe aceasta.

Hehe :* Am pus si eu next si pot spune ca sunt mandra de mine. 400 de cititori , multumesc ca imi cititi cartea , inseamna mult pentru mine. M-ar ajuta si mai mult voturile voastre si chiar si incurajarile , pot spune ca am nevoie de ele in acest moment. M-as bucura mult si daca a-ti arunca o privire pe la noua mea carte se numeste Beside you si nu este cu Luke.Cartea o sa ia o mica pauza , timp in care o sa corectez totul pana la acest capitol si apoi o sa continui. Multumesc de intelegere ^_^.

She is my queen||Luke Hemmings Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum