Capitolul 2

166 41 8
                                    

Bella P.O.V
Urăsc sa stau in casa...cred ca o sa mai ies putin inainte de a se întuneca...Când sunt gata de plecare văd o masină luxoasă ce a oprit la casa de lângă a mea...era o adevărată vilă, doar ca nici eu nu ma las mai prejos. De data asta apreciez efortul mamei de a ne gasi o casa noua .Niciodată nu m-a interesat ce persoana o sa coboare dintr-o masina luxoasă dar cum este un posibil vecin sau o vecina ar trebuii sa ma intereseze.Încerc sa par nepăsătoare dar sincer ridul de pe frunte ma dădea de gol.Persoana care a coborat din masina , purta niste ochelarii de soare si era...Luke...stai , cum e posibil?Nu se poate asa ceva! Cum Luke Hemmings sa fie vecinul meu.Iar încep sa simt ca picioarele mi se moaie. Blondul ma priveste cu o expresie neutră , dupa care începe sa zâmbească si sa se apropie de mine.Încă nu realizam ce se întâmplă aici.

Luke:-Hei , tu esti cumva cine cred eu ca esti?

Eu:-Eu sunt...mută.

Luke:-Poți sa imi spui măcar cum te numesti?

Oh...dragul meu vecin care te credeam un anonim. Crezi ca daca as putea vorbii fara a mă bâlbăi in prezența ta , nu as face-o?

Eu:-Numele meu este Bella Zenere.

Luke:-Locuiesti aici?

Eu:-Ah , nu...nu locuiesc pe stradă draga Hemmings , ci în casa din spatele meu. E suficient de mare încât o poți vedea?

Luke:-O sa las toate cele de o parte si o sa iti pun o scurtă întrebare. De unde îmi stii numele de familie?

Eu:-Oare de unde?Nu esti tu celebrul Luke Hemmings?Ah, noo ?Imi pare rău greseala mea...coincidență sa arăți exact ca el.

Luke:-Se pare ca deja ma cunosti...sarcasm.Imi place .

Eu:-As mai sta de vorbă cu noul meu vecin , doar ca mama mea a sosit si trebuie sa plec.

Luke :-Tie frica sa nu iti strici reputatia de fetiță cuminte?

Bella:-Din fericire asta sunt.

Imediat ce ii arunc replica plec catre mama.
1-pentru Zenere.
0-pentru Hemmings.

Mama:-Hei , scumpo!

Eu:-Bună, mama!

Mama:-Astăzi luăm cina cu familia Hemmings.

Deci mi-a cazut fața, pur si simplu simteam ca o sa imi explodeze capul.Eu abia reusesc sa port o conversație cu el si sa nu fac un gest ciudat in prezența lui , iar ea ma baga cu capul in foc.

Eu:-Fff...familia Hemmings?

Mama:-Da , sper ca ai cunoscut-o pe Liz .

Eu:-Încântată, Bella!

Liz :-Asemenea , Liz!

Mama:-Acum ca va cunoașteți sper ca e ok.

Liz:-Ai uitat un mic detaliu , Mia.Bella inca nu l-a cunoscut pe unul dintre fii mei care inca locuieste cu noi ,  Luke.

Bella:-Credeti-ma , deja am facut-o!

Mama:-Oh , ce bine!

Liz:-Mia , eu merg sa pregătesc cina.Ne vedem peste 3 ore.

Mama:-Sigur ca da!Eu si Bella mergem sa ne pregătim.Pe diseară!

Eu si mama intrăm în casă si boom!Explodez!

Eu:-Mama , ai deja o prietenă?

Mama:-Da , scumpo!Am uitat sa mentionez ca in urma cu 14 ani , ne-am mutat de aici.Sa te fi văzut pe tine si pe Lucas când erați micuți. În fiecare zi mergeati împreună la joacă. Ba chiar o dată va pierdusem , eu si Liz eram panicate. Si ghiti unde v-am găsit? Erați in debara.

Eu:-Mama...eu...nu stiam.Acum ca am aflat asta ma simt...nu stiu , usurata?!

Mama:-Draga mea , ma bucur ca te-am făcut sa te simți mai bine. Acum mergi sa te pregătești.

Eu:-Ok , mama!

Ma grăbesc sa ajung în camera mea pentru a avea parte de un duş răcoritor.Timpul a trecut suficient de repede si am observat ca mai aveam 2 ore. Realizez că nu am cu ce sa ma îmbrac. A venit timpul sa cer ajutorul mamei , asa cum o face orice adolescentă. Bat in usa camerei mamei mele si aud un "Intră ".

Eu:-Mama , nu am cu ce sa mă îmbrac !

Mama:-Oh , scumpo. Nu credeam ca o sa imi ceri ajutorul vreodată.

Eu:-Dar uite ca o fac.Ma poți ajuta?

Mama:-Cumpărasem astea pentru cina din seara asta , stiam bine cu ce te îmbraci tu si m-am gandit ca o sa ai nevoie de ele.

Eu:-Mama , sunt minunate!Esti genială!

O dată cu terminarea cuvintelor părăsesc foarte fericită camera mamei.
Tinuta mea era alcătuită din :

Tinuta mea era alcătuită din :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

+

Aleg sa nu ma machez prea strident si foloseasc doar fond de ten , rimel , un fard de pleoape nude si un ruj rosu aprins

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aleg sa nu ma machez prea strident si foloseasc doar fond de ten , rimel , un fard de pleoape nude si un ruj rosu aprins.Părul meu auriu ondulat il aranjez putin si îl las liber pe spate. Îmi verific ceasul şi observ ca mai am 30 de minute. Ies pe balconul de la camera mea si privesc stelele , gândindu - ma la el.De fiecare dată când îl văd ma îndrăgostesc pentru a mia oară de el. Nu toți cei care iubesc sunt iubiți.Părăsesc camera în tăcere si o astept pe mama tăcută in living.După câteva minute îsi face si ea apariția. Ne îndreptăm cu pasi mici către casa familiei Hemmings. Usa se deschide si de după ea apare Liz cu un zambet imens pe fata.


Oare va fi o seara magică pentru ea?Sau un esec total?
P.S:La media este Bella.
Vă mulțumesc tuturor celor care va obosiți sa imi citiți cartea.Poate ca sunteti putini , dar va multumesc! ♥♥♥


She is my queen||Luke Hemmings Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum