Întâlnire şi decizii

438 25 6
                                    

Dedicație mihamisaki. Pentru că m-a susținut şi am vorbit destul de mult cu ea despre Miraculous. Pup :*

Perspectiva Plagg

- Hei, Plagg. Deci a trecut o zi de la schimbul ăla.
- Aşa şi?
- Chiar nu îți aminteşti nimic?
- Absolut nimic.
- Păi şi cum ai venit la mine.

Bună întrebare. Din păcate nu m-am gândit la răspunsul unei astfel de întrebări.

- Nu ştiu...vântul...magie...chestii.
- Mda...deci m-am gândit la un lucru. Kwami-ul Buburuzei a zis că e complicată relația dintre mine şi ea. Ce-ar fi ca eu, Adrien, să ies cu ea?
- Păi şi cum faci asta?
- Motan Noir o va face să îl placă.
- Păi si Marinette?
- Motan Noir va fi cu ea.
- Adică vrei să fii cu două fete în acelaşi timp?
- Da.
- Frate...asta e cea mai tâmpă idee pe care ai avut-o.
- Dar ce va merge prost?
- Crede-mă. Nu vrei să faci asta.
- O haide.
- Tu îți bați joc de mine? Înainte zicea că nu te ajut, iar acum refuzi ajutorul. Ştii ceva? Fă ce vrei. Va ieşi naşpa.

Perspectiva Marinette

- Deci am pus hainele în cutie.
- Bun.
- Acum tot ce trebuie să fac e să le trimit la poştă.
- Te-ai semnat?
- Of..nu.
- Marinette...mă întreb de câte ori nu te-ai semnat...mai ales în cazul lui Adrien
- Nu-mi aminti.
- Până la urmă ce simți pentru el?
- Îl plac...dar şi pe Chat Noir..cred că mai mult decât pe Adrien. Nu ştiu

*o explozie se aude. Chat Noir şi Ladybug ajung acolo*

- Iar ăsta? Încep să mă plictisesc de aceleaşi persoane. Adică pe bune, numai elevii din şcoala aia sunt akumatizați în ultima vreme? Ce naiba i-a apucat?
- Pubertatea.
- Hai să terminăm odată, zice Chat.

O explozie ne face să ne despărțim. Din fericire, eu mă prind de bara de la un semn de trafic. Motanul vine la mine şi mă vede.

- M'Lady, nu credeam că va veni ziiua asta. Lupta poate aştepta. Hai dansează pentru mine, zice el torcând.

Scot semnul din stradă şi îl lovesc cu el.

- A fost o glumă!!țipă el.
- Păi ştii cum se zice că ai dat-o în bară?
- -_-"
- Ca să vezi...ai scos bara din pământ de la prostia ta.

*după luptă*

- Păi, ne vedem la următoarea luptă.
- Stai!
- Ce e?
- Pot să te rog ceva?
- Nu dansez la bară.
- Nu asta. Ştii...mie îmi place de o fată...Marinette.

O frate...nu cred că vorbeşte cu mine despre mine.

- Mă întrebam dacă îmi poți face o favoare.
- Sigur, vorbesc cu ea.
- Nu...să ieşi cu Adrien, timpul de care e îndrăgostită.
- Nu îmi poți cere aşa ceva.
- Te rog. Am nevoie de asta. Fac orice.

Păi...eu aş fi vrut ca Marinette să iasă cu Adrien, nu Buburuza.

- E fotomodel, de ce nu vrei? Nu zi că nu-l placi
- Păi...
- Te roog...poate te place şi el. Ştii...sunt bun prieten cu el...într-un fel. Şi te place...într-un fel
- O_o
- O întâlnire. Atât. Cât să vadă Marinette că nu are şanse cu el.
- Păi această Marinette...ce crezi că va crede când va afla ce ai pus la cale.
- Îi voi zice...cândva.

Wow...nu îmi vine să cred.

- Sigur te-a afectat lovitura aia.
- Bine...am înțeles. Doar cât să vă vadă.
- Te asigur că nu va fi mulțumită.
- Ce vrei să fac în schimb pentru asta?
- Ştii ceva? Voi face asta. Ştii de ce? Să îți dovedesc că nu va ieşi nimic bun din asta.
- Mersiii ^_^
- Şi unde ne vom întâlni?
- Azi la Turnul Eiffel.

Perspectiva Adrien

Bun. Am convins-o pe Buburuză să iasă cu mine. Acum doar cât va trebui să afle Marinette.

*la întâlnire*

O văd venind. E...e frumoasă. Adică...nu e costumul ei obişnuit. E mai bun *vezi media* . Să mă calmez. Trebuie să fiu chill. Nu să arăt ca un disperat. Voi țipa în interior. Omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg Buburuza iese cu mine...vaaaai.

*înainte cu 5 minute*

Perspectiva Marinette

- Deci eşti nerăbdătoare?
- De ce aş fi?
- Că ai întâlnire.
- O_o Ce?
- Cu Adrien...ştii tu...ca Buburuză.
- Tikki...am uitat complet!!!

Tikki râde

- Trebuie să fac machiaj, să mă îmbrac, rochie, tot în 5minute!!!Nici 3ore nu ajung, țip eu zgâlțâind-o pe Tikki.
- Calmează-te. Rezolv eu asta. Tu transformă-te.

Mă transform şi mă uit în oglindă. Nu vreau să mă laud dar....arăt super.

- Mai am o problemă...am întâlnire cu Adrien, țip eu uitând că Tikki e în cercei.

Ce să ma fac? Eu...eu mă bâlbâi în preajma lui şi-aşa....ba când am cu el întâlnire. Degeaba mă lovesc cu capul de pernă. Nu rezolvă nimic. Nu umbla panicată Marinette. Stai...eu nu am întâlnire cu el...Buburuza are. E...e perfect. Adică sunt Buburuza...salvez Parisul şi toate cele. Sigur mă descurc la întâlnire.

Ajung la Turn. E atât de sexy în costumul ăla...văd că e destul de calm, având în vedere că iese cu Buburuza.

Perspectiva Adrien

Omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg.

Perspectiva Marinette

- Bună.
- Bună.
- Eu sunt Adrien
- Păi...eu sunt Buburuza
- Eu sunt fermecat.
- O_o
- ^_^
- Adică încântat. Încântat de cunoştință.

*după întâlnire. Marinette stă pe acoperişul casei. Începe să plouă*

A fost minunat. Am vorbit normal cu el. Totuşi el era un pic emoționat. Acum vede şi el cum e. Da...a fost minunat...dar nu am simțit ce voiam să simt. Eu...eu nu mai ştiu ce să cred.

- Hei, princess
- Chat?
- De ce stai în ploaie tristă?
- Plouă? Ca să vezi...nici n-am observat.
- Păi...eu am observat că eşti tristă. Din cauza întâlnirii?
- Să zicem.

Mă ia în brațe şi mă strânge tare, astfel încălzindu-mă. Am simțit cum bărbia lui îmi atinge capul, el fiind mai înalt. Ne uitam amândoi la ploaie.

M-am decis...îl aleg pe Chat Noir. Trebuie ca Buburuza să îi spună lui Adrien că nu merge. Va fi greu, dar va trebui. Nu pot ieşi cu amândoi.

- Marinette?
- Da Chat?
- Du-te în casă. Vei răci, princess

Mă sărută tandru pe obraz şi pleacă.

Miraculous: O poveste încâlcită [ PAUZA ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum