Infecția,partea 3

521 25 2
                                    

Perspectiva Marinette

Ups...am uitat de obsesia Alyei legată de eroi. De ce am crezut că pot scăpa atât de uşor cu apelul ăla?? Acum o văd râzând şi aşteptând explicația pe care nu i-o pot da. Plagg stă în spatele ei şi îmi face semn să nu îi zic despre el.

- Ştii...sunt multe detalii plictisitoare...nu cred că vrei să ştii.
- Ba da...cum ar fi de ce Motan Noir e aşa, zice ea scoțând telefonul şi vrând să facă un vlog.
- Te rog, nu. E bolnav, îi spun eu şi arăt cu degetul spre el.

Alya se uită la Motan Noir cum se linge. Păi da e pisică...dar pisicile au blană, iar el e gol...şi e ciudat să te uiți la el cum se linge acolo.

- Ămm...hei motănel...înainte să mă lingi pe mine, de câte ori te-ai spălat, îl întreb eu în speranța că va răspunde că nu s-a mai spălat.
- Ce zici ca în timp ce el va face un duş ca orice alt om, tu să îmi explici ce s-a întâmplat.
- Hei, motănel...
- Ce e, princess?
- Nu sunt prințesa ta, îi zic eu frustrată. Ce-ar fi să faci un duş şi apoi îți voi face nişt haine.
- Urăsc apa...de aia am salivă şi limbă. Dar ştii ce nu urăsc eu?
- Ce?
- Să fiu spălat de o anumită perrrrsoană, îmi zice el zâmbind.

Alya râdea în sinea ei. Îi simțeam râsetele interioare.

- A, te referi la Alya, zic eu încercând să schimb subiectul. Păi sigur,asta a fost cea mai mare dorință a ei.

Îi iau de mână pe amândoi fără să îmi pese de ce zic şi îi bag în duş. Mândră de realizarea mea, mă duc în caietul în care îmi notez ideile pentru hainele mele şi încerc să îi fac o haină. Hmm...ce i s-ar potrivi? Ceva care să îi acopere toate părțile.

Perspectiva Alyei

- Şezi şi lasă-mă să te spăl, îi zic eu şi îl trag de ureche
- Nu-s câine şi nu vreau.
- Nu îmi pasă. Treci şi fă-o mai uşor pentru amândoi.
- Vreau ca Marinette să mă spele.
- Şi eu vreau o maşină, dar nu am primit-o.
- Nu mă fă să te zgârii.

Îl iau pe sus şi îl arunc în cada care era pe jumătate plină. Mâinile şi picioarele erau lipite de marginile căzii, semn de protest. Îmi suflu mânecile şi îi dau un cot în burtă, pentru a intra în apă.

- Am zis că nu vreau!

Dă din mâini şi din picioare şi mă face fleaşcă. Iau peria şi îl curăț prin toate locurile...aproape toate. Sare din cadă şi mă împinge în ea.

- Dă peria aia.

Îmi smulge peria din mână şi mă freacă cum o făceam şi eu.

- Na, îți place?!
- Termină.
- Tu ai terminat când ți-am zis?? Ia zi.
- Pe bune, termină.

Se vedea în ochii lui că savurează acest moment.

- Să te ia naiba.
- Dacă mă ia mai fac baie?

Îmi dau ochii peste cap şi încerc să ripostez. Se aud paşi. Marinette dă buzna şi pare foarte confuză.

- Parcă tu trebuia să îl speli...
- Scoate-mă de aici.

Marinette povesteste

După ce îi scot pe cei doi din baie, îi dau un pheon Alyiei să se usuce la păr şi haine de schimb, cât timp celelalte se uscau. Îi arăt schițele mele Alyei în legătură cu hainele.

- Păi şi pantalonii?
- Voi face un hanorac destul de lung să-i ajungă până la genunchi. Şi-aşa trebuie să îi iau nişte măsuri. Nu vreau şi la pantaloni.
- Bună alegere.
- Hei, mâțu', unde eşti?
- Sunt chiar aici, princess.

Îl ridic şi îl pun să stea drept să ii iau nişte măsuri. Se uită la mine şi face nişte fețe ciudate.

- Nu fă ca momentul ăsta să fie şi mai ciudat.
- Oo...de foarte mult timp a devenit ciudat...acum e satisfăcător.

Îi dau o palmă şi îmi notez mărimile. Cât timp lucrez la hanorac, el şi Alya discută.

Perspectiva Alya

Iau laserul şi mă joc cu el. Mi-e milă. Delirează aşa de mult...măcar dacă am şti cauza. Caut o ață cu care să mă pot juca cât timp Marinette îi face haina. Odată găsită, încerc să mă concentrez mai mult pe partea de la brâu în sus.

- Tot nu mi-ai zis ce s-a întâmplat şi cum de fix tu îl ai.
- Asta vreau să ştiu şi eu, Alya.
- Nu crezi că ar fi bine să îl ducem la spital?
- Nu, izbucnesc de-odată. Crede-mă, nu. S-ar face experimente pe el.
- Dar e erou...
- Şi crezi că lor le pasă?
- Mda...ai dreptate, zic eu punându-i mâna pe frunte. Dar are febră...şi cred că e una mare.
- Trebuie să ştim cauza, aşa vom găsi soluția.
- Şi crezi că o vom găsi instantaneu? Va dura...
- Tot ce vreau e să fie bine. Gata. Am terminat.

Alya încetează să se mai joace cu el, ceea ce îl deranjează.

- Uite, poartă, îi zic eu şi îi întind haina
- Uuu, un cadou pentru mine? zice şi pune haina pe el
- Am o idee. Ia şapca asta. Uite ce drăguț e, adaugă Alya. Acum nu mă va auzi când mă voi răzbuna pe el pentru baia aia.
- Deci, ce zici princess...îți place ce vezi?

- Dacă zic da, promiți să stai cuminte, îi zic eu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Dacă zic da, promiți să stai cuminte, îi zic eu.
- Ştii...a promite e un cuvânt dur, adaugă el. Dar da, promit.
- Atunci arăți bine. Du-te pe pat.
- Cine va avea grijă de el în seara asta? Adică e 1 noaptea, nu îl putem trimite pe străzi.
- Presupun...-şi fac o pauză în care oftez-...presupun că va dormi aici.
- Mie îmi sună bine, chicoteşte el.
- Nu mă fă să te pun să dormi pe preş.
- Pff...hai mă.
- Acum serios, Marinette...îi creşte febra. Ai grijă de el.

Alya pleacă şi rămân singură cu el. Îl văd pe Plagg ieşind de sub pat.

- Te poți descurca fără mine? mă întreabă el. Trebuie să rezolv nişte treburi în favoarea lui.
- Ok.

O caut pe Tikki şi o văd ascunsă în spatele unei cutii de le raft în care țineam materiale.

- Deci...spune el. Va fi petrecere în seara asta.

Miraculous: O poveste încâlcită [ PAUZA ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum