Nominacja

748 15 18
                                    


Witajcie! Dziś nie będzie rozdziału, ponieważ zostałam nominowana do napisania 15 faktów o sobie. Ale nie martwcie się, jutro rozdział się pojawi.

Dzisiaj zostałam nominowana przez Jellies_518. Aż się zdziwiłam, że zwróciła na mnie uwagę. Ale bardzo dziękuję :) Zaczynajmy więc:

Zasady:
1. Wypisz zasady.
2. Napisz 15 faktów o sobie.
3. Musisz to zrobić w przeciągu tygodnia.
4. Nominuj 15 osób.

1. Noszę okulary.
2. Mam proste, brązowe włosy, które przez całe wakacje próbowałam na wszystkie sposoby zakręcić. (teraz mam lekko falowane)
3. Ksywkę Zielonowłosa dostałam w szkole, ponieważ jedna koleżanka narysowała mnie z zielonymi włosami.
4. Jąkam się i to moja największa wada. (chyba)
5. Mam na drugie imię Lidia. :3
6. Postać Lidii w moim opowiadaniu była dość mocno wzorowana na mnie.
7. Uwielbiam czytać fantasy połączone z romansem i nutką horroru :D
8. Moja najlepsza przyjaciółka ma na imię Magiana (jest z Białorusi)
9. Do pisania opowiadań przygotowywałam się chyba z miesiąc, a w końcu zdecydowałam się je umieścić tutaj.
10. Wpadam w ekscytacje z byle powodu (na przykład jak ktoś się do mnie uśmiechnie).
11. Mam fioła na punkcie Miraculum i Strażników Marzeń <3
12. W szkole podstawowej nie byłam zbytnio lubiana, dlatego ćwiczyłam mój 'Świat Wyobraźni' i teraz jest na dużym poziomie ;)
13. Również wpadam w histerię z byle powodu.
14. (Uwaga spoiler!) Naszyjnik Lidii jest jednym z czterech naszyjników.
15. (Uwaga spoiler!) Zamierzam napisać jeszcze 4 opowiadania i będą one jako tako połączone ze sobą. :D

Tak więc doszłam do końca. Na pewno nie nominuję 15 osób, bo tylu nie znam.

Nominuję więc:

jamnikova

Majczi88

marzycielka321

Zapisana_Zaczytana

Opowiastka

Jeśli pojawił się błąd w nicku to przepraszam. Nom. Także dziękuję za nominację i do napisania!


                                                                                                    Zielonowłosa

Wybór Losu | Strażnicy MarzeńOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz