12ο Κεφάλαιο

2K 231 12
                                    

Ξάπλωσα στον καναπέ...Θύμωσα που είπε ο Χρήστος στην Εύα να κοιμηθώ στον καναπέ για να κοιμηθούν αυτοί μαζί αλλά δεν μπορουσα να κάνω κατι...Άνοιξα λίγο το κινητό μου και ανέβασα μια φώτο στο snapchat Που είχα τραβήξει στο μπαρ...Έβαλα ξυπνητήρι για το πρωί γιατί ήθελα να πάω για τρέξιμο και το έκλεισα...Άλλαξα πλευρό και αμέσως με πήρε ο ύπνος...τόσο κουρασμένη ήμουν...

Χρήστος POV

Όταν Εύα μου είπε να κοιμηθεί η Άννα στον καναπέ για να κοιμηθώ εγώ μαζί της..απλά δεν της απάντησα και έφυγα..Πίστεψα ότι κατάλαβε ότι δεν ήθελα αλλά σιγά μην καταλάβενε...Την στιγμή που έβγαζα το παντελόνι μου μπήκε μέσα...

Χ-ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?

Ε-Ήρθα να κοιμηθώ?

Χ-ΕΔΩ?

Ε-Ναι?

Χ-Συγγνώμη? Πριν δεν κατάλαβες ότι ΕΔΏ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΕΊ Η ΆΝΝΑ?

Ε-Εγώ το κακατάλαβα..Εκείνη μου είπε να έρθω να κοιμηθώ εδώ...

Χ-Είσαι σίγουρη?

Ε-Αν θες πηγενε και ρωτά την...**πες όχι, πες οχι**

Χ-Καλαααα...Θα βγεις να αλλάξω?

Ε-Γιατί?Εγώ δεν έχω πρόβλημα...**είπε με ένα πονηρό υφακι**

Χ-ΈΧΩ ΌΜΩΣ ΕΓΏ

Ε-Καλααα

Βγήκε από το δωμάτιο και εγώ άρχισα να βάζω νευριασμένος τα ρούχα μου..Μα καλά με ρώτησε η Αννα αν θέλω να κοιμηθώ μαζί με την Εύα?Πωωω..Τώρα θα με πρίξει όλο το βράδυ...Αλλά εγώ θα της το κόψω μια και καλή...

Ε-Άλλαξες?

Χ-Ναι

Ε-Να μπω?

Χ-ΌΧΙ

Ε-Μπαίνω

Χ-Όχι που δεν θα εμπενες...

Ε-Λοιπόν?

Χ-Τι λοιπόν? **της απάντησα αδιάφορα ενώ έβλεπα κάτι στο κινητό μου**

Ε-Θα κοιμηθούμε μαζί??

Χ-Εμμ Όχι?

Ε-Αφού η Αναν ει...(Δεν πρόλαβε να απαντήσει Γιατί την έδιωξα)

Χ-Η Άννα είπε να κοιμηθούμε μαζί αλλά εμένα δεν μου είπε τίποτα...Εσύ θα κοιμηθείς στο πάτωμα...

Ε-Στο πάτωμα κοιμάται και η Αννα?

Χ-Όχι...στο κρεβάτι..Εγώ κοιμάμαι στο πάτωμα..

Ε-Μα...

Χ-Άμα θες...

Ε-Καλααα...Αλλά τι θα κάνουμε μέχρι να κοιμηθουμε?

Κατι Παραπάνω Απο ΑδέρφιαWhere stories live. Discover now