18ο Κεφάλαιο

2.2K 176 9
                                    

Μετά από μια ώρα περιπου, και πολλες διαφωνίες καταλήξαμε στο τι θα βαλει...Ένα μαύρο σύνολο...Κυριολεκτικά..Όλα είναι μαύρα..Αφού τελειώσαμε, ο Χρήστος θα πήγαινε για λιγο στον Βλάσση για να τον βοηθήσει σε κατι..Εγώ αφού είχα διαλέξει τι ρούχα θα βάλω δεν είχα να κανω τίποτα, ετσι ξάπλωσα για να ακούσω μουσική..Ολα τα παιδιά στα οποία είχα στείλει για να τους προσκαλέσω ειχαν απαντήσει θετικά και ετσι ήμουν αρκετά ευχαριστημένη..Η ποιο κουλη απάντηση που μου έστειλε κάποιος όταν του ειπα για τα γενέθλια ηταν...

Και μαντεψτε από ποιον ηταν..Ναι, από την Ευα...Μωρε ας μην ήξερα ότι θα με επριζε μετά για να της πω τον λόγο για το οποιο δεν την κάλεσα και θα της ελεγα...Μπήκε ένα τραγούδι που ειχε κατεβάσει ο κολλητός μου για να μου σπάσει τα νεύρα, ετσι το άλλαξα και έβαλα το Teddy Bear..Η ώρα πέρασε γρήγορα, είχε παει 7..Έβαλα το κινητό να φορτίζει και μπήκα για μπάνιο..Μετά από τρία τέταρτα τελείωσα και πήγα ξανά στο δωματίο του Χρήστου..

"Ωχχ" Είπε αμήχανα ο Χρήστος "Φευγω"

Εκανα στην ακρη να περάσει και πηγα στην ντουλάπα..Έβγαλα ενα προχειρο συνολο, το φόρεσα και άρχισα να στεγνώνω τα μαλλιά μου...

"Γειιααα"
"Αννα?"
"Καλεεε"
"ΑΝΝΑ" φωναξε ο Χρήστος μεσα στο αυτί μου
"Πας καλά παιδί μου??" Του ειπα καθως έκλεινα το σεσουάρ..
"Τόση ώρα σου μιλούσα και δεν απαντούσες..Τι να εκανα?"
"Και έπρεπε να φωνάξεις μέσα στα αυτιά μου? Δεν μπορούσες να περιμένεις?" Είπα κάνοντας να νομίζει ότι θύμωσα..
"Εε συγγνώμη, απλά ήθελα να σου πω συγγνώμη για πριν." Απάντησε στεναχωρημένος..
"Χαχαχαχα οκκ δεν πειράζει.."
"Αα....Δεν εισαι καθόλου καλα."
"Μια χαρά ειμαι...Άντε πηγενε να κάνεις και εσυ μπάνιο.."

Πηρε την πετσέτα του και έφυγε καθώς εγώ πήγα κάτω να κάνω ένα τοστ πριν αρχίσω να ετοιμάζομαι..Αφού τελείωσα ανέβηκα πανω και άρχισα να ντύνομαι. Την στιγμή που τελείωσα μπήκε ο Χρήστος..

"Κατσε θα παω στο μπανιο να αλλάξω αν ειναι.."
"Οχι καλε πας καλα..Πάω εγώ εξω και μόλις τελειώσεις φώναξε.." Είπα και σηκώθηκα από την καρέκλα που καθόμουν
"Εισαι πολύ όμορφη" Σχολίασε ο Χρήστος που με έβλεπε από πάνω μέχρι κατω
"Χαχα ευχαριστώ" Απάντησα και βγηκα....

Μετα από 5 λεπτά ο Χρήστος ειπε να μπω, έτσι και εκανα. Η μαμά μου με τον Παναγιώτη είχαν παει με στην θεία μου για να μην μείνουν σπίτι το βραδυ..Ο Χρήστος ειχε βάλει το παντελόνι και το πουκάμισο...Ειχε αφήσει την γραβάτα λιγο πιο περα γιατί μάλλον δεν θα μπορούσε να την βάλει..Το ντύσιμο του δεν ήταν ούτε πολυ υπερβολικό, ούτε ομως κατι που θα έβαζες για ένα απλό βραδυ σε ένα μπαρ..Ομως σήμερα δεν θα ήταν ενα απλό βραδυ σε ένα μπαρ έτσι μπορούσε να το φορέσει άνετα..Η ώρα πήγαινε 20:30 ετσι έκατσα γρήγορα να βαφτω..Δεν βάφτηκα πολυ, γιατί δεν μου αρεσει. Αφού τελείωσα ψέκασα δύο φορες το πρόσωπο μου με ένα μπουκαλάκι που κραταει σταθερο το μακιγιάζ Και σηκώθηκα...Ο Χρήστος καθοταν με το κινητό του όση ώρα βαφομουν..

Κατι Παραπάνω Απο ΑδέρφιαDove le storie prendono vita. Scoprilo ora