21o Κεφάλαιο

1.9K 142 38
                                    

Ξαφνικα ένας θόρυβος από το σαλόνι μας έκανε να απομακρυνθούμε ο ενας από τον άλλο για να πάμε να δούμε τι συμβαίνει. Καθώς μπήκαμε στο σαλόνι αντικρίσαμε την μαμά μου και τον Παναγιώτη λουτσα.

"Τι έγινε; Γιατί είστε βρεγμενοι;" Ρώτησα καθώς πήγαινα να πάρω πετσέτες από το μπάνιο
"Παίζαμε μπουγέλο" Απάντησε η μαμα μου ειρωνικά
"Βρέχει εξω. Μα καλα δεν το καταλάβατε;" Συμπλήρωσε ο Παναγιώτης
"Εμ οχι, είχαμε πολύ δυνατά τη μουσική μάλλον, γι αυτο" Είπε ο Χρήστος που έπαιρνε από τη μαμα μου και τον Παναγιώτη τα πράγματα που ειχαν μαζί τους
"Καλά..Λοιπόν, εγώ και ο Παναγιώτης θα παμε να κάνουμε ένα μπάνιο, μέχρι να τελειώσουμε να έχετε συμμαζέψει λίγο το σπίτι γιατί έχουμε επισκέψεις το μεσημέρι"
"Ποιος θα έρθει;" Ρώτησα τρομοκρατημένη Γιατί ήξερα την απάντηση. Και ας μην ήθελα να το παραδεχτώ
"Η θεία Ντίνα"
"ΌΧΙ. Όχι η θεια Ντίνα..Δεν μπορείς να μου το κάνεις αυτό..."
"Ποια είναι η θεια Ντίνα;" Ρώτησε ο Χρήστος γεμάτος απορία
"Ειναι η γυναίκα του αδελφού μου. Ήρθε για λίγες μέρες απο τη Πάτρα και με πήρε τηλέφωνο για να έρθει να μας δει. Κατά τις 3 θα είναι εδώ. Και εσυ μικρή, μη κάνεις έτσι. Για δύο-τρεις ωρίτσες θα είναι"
"ΝΑΙ! 2-3 ΩΡΙΤΣΕΣ ΣΤΗ ΚΌΛΑΣΗ" είπα αγανακτισμένη
"Καλά Καλά. Πάμε Παναγιώτη, θα της περάσει μέχρι να έρθει"

Η μαμα μου και ο Παναγιώτης πήγαν στο μπάνιο, εγώ άρχισα να φτιάχνω τους καναπέδες και ο Χρήστος καθόταν λίγο πιο πίσω μου και με κοιτούσε λες και δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί γίνεται όλο αυτό. Που είναι λογικό να μην κατάλαβε. Δεν είχε ποτέ τη τιμή να γνωρίσει τη Θεία Ντίνα..

"Γιατί με κοιτάς ετσι;" Τον ρώτησα καθώς συνέχισα να φτιάχνω τον καναπέ
"Γιατί όλη αυτη απέχθεια για την Θεια Ντίνα;"
"Δεν την έχεις γνωρίσει, γι αυτο Ρωτάς"
"Πρέπει να φοβάμαι;" Γέλασε
"Μπαα..δεν νομίζω να σου πει Κάτι, πρώτη φορα σε γνωρίζει, δεν την έχω ικανή για κάτι τέτοιο"
"Θα μου πεις γιατι κάνεις ετσι;"
"Θα δεις το μεσημέρι" Είπα και έφυγα από το σαλόνι με προορισμό τη κουζίνα..

Η ώρες πέρασαν με εμένα και τη μαμα μου να καθαρίζουμε το σπίτι, τον Παναγιώτη να φτιάχνει την αποθήκη και τον Χρήστο να κάθεται στο δωμάτιο. Η ωρα ήταν 2.30 και αυτό σήμαινε ότι από στιγμή σε στιγμή θα χτύπησε το κουδούνι και θα έμπαινε μέσα η γρουσουζα. Έβαλα ένα τζιν και μια μπλούζα και πήγα στο σαλόνι να δω λίγη τηλεόραση. Μετά απο λίγο ήρθε και ο Χρήστος, έκατσε σε μια πολυθρόνα και έπαιζε με το κινητό του..ΝΤΡΙΝ..Το κουδούνι, αυτό σημαίνει ότι ήρθε, δεν γλύτωσα. Προσπάθησα να μη δείξω κάποιο από τα συναισθήματα που με είχαν κατακλύσει εκείνη την ώρα και πήγα να ανοίξω.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Κατι Παραπάνω Απο ΑδέρφιαWhere stories live. Discover now