15ο Κεφάλαιο

1.8K 161 6
                                    

Ξύπνησα μετα από μια ωρα περίπου..Ο Χρήστος κοιμόταν ακόμα ετσι προσπάθησα να μην κανω θόρυβο..Πήγα στο σαλόνι και βρήκα την μαμά μου στον καναπε βλέποντας μια εκπομπή μαγειρικής...

"Τι θα μας φτιάξεις παλι?" Της ειπα κοροϊδεύοντας την..
"Άντε βρε" Είπε γελώντας "Ο Χρήστος?"
"Κοιμάται"
"Ααα"
"Εγώ πεινάω.."
"Φαε ένα φρούτο..Τοσα πήραμε από το σούπερ.."
"Πφφφ καλα.."
"Ποιο ήταν το κοριτσάκι που κοιμήθηκε εδώ χτες το βράδυ?"
"Μια φίλη του Χρήστου" Της είπα από την κουζίνα..
"Και γιατι κοιμήθηκε εδώ?"
"Γιατι οι γονείς της έλειπαν και δεν είχε τα κλειδιά της.."
"Αα..Και γιατί κοιμήθηκε αγκαλιά με τον Χρήστο?"
"Και γιατι το ένα..Και γιατί το άλλο..Έλεγχο μου κάνεις?"
"Δεν σου κάνω έλεγχο, απλά θέλω να ξέρω τι γίνεται στο σπίτι.."
"Ο Χρήστος της είπε να κοιμηθεί κάτω..Εκεινη ανέβηκε μολις αποκοιμήθηκε.."
"Μάλιστα..Θα πάω να κάτσω εξω με τον Παναγιώτη.."
"Οκ.." Απάντησα αδιάφορα
"Αα εχεις ετοιμαστεί??"
"Για ποιο πράγμα?"
"Για τα γενέθλια σου"
"Αα ναι!!"
"Οκ"

Στην πραγματικότητα το ειχα ξεχάσει εντελώς με αυτά που έγιναν τις τελευταίες μερες, αλλα το μόνο που έχω να κάνω είναι να προσκαλέσω τα παιδιά...

**Γεια σου!!! Σε δύο μερες έχω γενέθλια και θα ήθελα να ερθεις!! Θα τα κανω σε ένα μπαρ που ξέρω ομως δεν είναι κοντά στην περιοχή, οπότε θα συναντηθούμε στο σπιτι μου κατά τις 10 και θα παμε όλοι μαζί!!Μπαιιι!!**

Έστειλα το μήνυμα στα παιδιά και συνέχισα να βλέπω τηλεόραση..Το σχολείο μου είναι κλειστό εδώ και δύο εβδομάδες συνεχόμενα λόγω επισκευών..Επιτέλους οι ευχές μου έπιασαν τοπο..Το σχολείο του Χρήστου δεν ξέρω γιατί είναι κλειστό, δεν τον εχω ρωτήσει..

"Τι φαση?" ειπε ο Χρήστος αγουροξυπνημενος δείχνοντας μου το κινητό του..
"Τι έγινε?"
"Γιατι μου έστειλες μήνυμα για να με καλέσεις στα γενέθλια σου εφόσον μου το έχεις ήδη πει?
"Γιατι σε ξύπνησα?"
"Όχι,ιδέα σου είναι.."
"Συγγνώμη τοτε..Δεν θα το ξανακάνω.." Ειπα θυμωμένη..
"Ο μπαμπας μου?"
"Έξω με την μάνα μ"
"Ααα..Εσυ τι κάνεις?"
"Βλέπω τηλεόραση, μήπως σε ενοχλεί και αυτό?
"Μια ερώτηση έκανα ηρέμησε.."
"Και εγώ ΜΙΑ απάντηση σου εδωσα..Δεν σου εδωσα ΔΥΟ.." Του ειπα σηκώνοντας τα δάχτυλα μου σύμφωνα με τον αριθμό που ελεγα.."
"Οκ οκ πάω να φαω.."
"Κανε ότι θες.."

Ενα γέλιο μωρού ακούστηκε ξαφνικά μεσα στο δωματίο, μετά κι άλλο, κι αλλο..Στην αρχή τρόμαξα αλλά μετα συνειδητοποίησα πως ήταν απλά ο ηχος του messenger..Μου είχε στείλει μήνυμα η Εύα, ο Άγγελος *Ο κολλητός μου* και η Δέσποινα..Ολοι μου απάντησαν θετικά για την πρόσκληση και μου είπαν ότι θα ειναι εδω στις δέκα ακριβώς...Δεν ήθελα να καλέσω την Ευα αλλά αν δεν την καλούσα και το μάθαινε από τα αλλα παιδιά θα με επριζε..Όποτε ναι, την καλεσα..

Ήταν ώρα για φαγητό και η μαμά με τον Παναγιώτη ήταν μέσα για να ετοιμάσουν το φαγητό..Εγώ ήρθα πριν λιγο από την βόλτα που είχα βγει ενώ ο Χρήστος καθόταν στον καναπέ..

"Το φαγητό είναι ετοιμο" Φωναξε από την κουζίνα ο Παναγιώτης..
Πήγα στο μπανιο για να πλύνω τα χέρια μου και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα με γρήγορο ρυθμό, γιατί πεινούσα αρκετά...

"Τι φτιάξατε?" Είπε ο Χρήστος εξετάζοντας ότι υπήρχε πάνω στο τραπέζι λες και θα βρει κάποιο ενοχοποιητικό στοιχείο που θα επιβαρύνει εναν από τους δυο "μάγειρες" "
"Μακαρόνια με κιμα" Είπε η μαμά μου σερβιροντας φαγητό στα πιάτα...
"Ωραιααα!!"
"Πιστεύουμε οτι θα σας αρέσουν!!" Είπε ο Παναγιώτης δίνοντας ένα πιάτο στην μαμά μου..
"Γιατί να μην μας αρέσουν?" Είπα εγώ απορημένη και λιγο φοβισμένη "Βάλατε τίποτα καυτερο?"
"Οχι" Είπε ο Παναγιώτης
"Τιποτα χαλασμένο?" Συνέχισα εγώ..
"Οχι"
"Τότε δεν βρίσκω λογο να μην είναι ωραία" Είπα ανακουφισμενη..
"Χαίρομαι που το βλέπεις ετσι.."
"Άντε ελάτε να φαμε"

Ο Παναγιώτης και η μαμά μου έκατσαν διστακτικά στις θέσεις τους..Γιατι κάνουν ετσι?Μα τι έχουν τέλος πάντων αυτα τα μακαρόνια?Τελικά ο Παναγιώτης πηρε το θάρρος και μίλησε

"Θέλουμε να σας ανακοινώσουμε κάτι πολύ σημαντικό"
"Ωχχ τι θα ακούσουμε παλι?" Σχολίασε ο Χρήστος αφήνοντας κάτω το πιρούνι του..
"Θέλουμε να το πάρετε ήρεμα και κυρίως εσυ Άννα γιατί εσένα αφορά περισσότερο..." Συνέχισε η μαμά μου κοιτώντας με..Θα έλεγε κανεις φοβισμένη..
"Είσαι έγκυος" Είπα εγώ χωρις να ξέρω γιατι..Αυτό μου ήρθε στο μυαλό, αυτό ειπα
"....."

Χελλου ιτ'ς με!!! Τι μου κάνετε?? ΚαινούργιοΕ κεφάλαιο εε? Αν και μικρο... Εσείς τι λετε να είναι η απάντηση της Έλενας στην υπόθεση της Αννας? Σχολιάστε την γνώμη σας και πατήστε το αστεράκι γατί πραγματικά με βοηθάτε παρα πολυ!! Μεχρι το επομενο κεφάλαιο...Μπαιιιιι

Κατι Παραπάνω Απο ΑδέρφιαWhere stories live. Discover now