1ο Κεφάλαιο

5.5K 308 16
                                    

Οταν είσαι 16 όλα είναι υπέροχα....Εκτώς αν είσαι εγω..γιατι αν είσαι άστα να πάνε..Για να τα πάρουμε από την αρχή ειμαι η Άννα και είμαι μια δεκαεξάχρονη μαθήτρια η οποία οπως λενε οι περισσότεροι διαφέρει από τις άλλες κοπέλες.. Ζω με την μητέρα μου αφού οι γονείς μου έχουν χωρίσει εδώ και 2 χρόνια, στην αρχή το είχα πάρει πολύ βαριά αλλά σιγά σιγά το ξεπέρασα. Την μαμα μου την λένε Ελένη και είναι δικηγόρος, από την άλλη..τον μπαμπα μου τον λενε Ηλία και είναι Γιατρός!!Δεν εχω αδέρφια αλλά πάντα ηθελα έναν μεγαλύτερο αδερφό για να με προσέχει..Αλλά τι να κάνεις?Τεσπα..Η μαμα μου πρόσφατα(Βασικά εδώ και 3 μήνες) έχει αρχίσει να βγενει με εναν Παναγιώτη..Δεν τον εχω δει ποτέ αλλα από ότι μου λέει η μαμα μου είναι πολύ κουλ τύπος!!Σήμερα μου ανακοίνωσε ότι θα βγουμε έξω για να τον γνωρίσω!
Μ(Μαμα)-Αγαπη μου σήμερα στις 9:00 είναι καλά?

Ε(Εγω)-Ρε μαμα δεν γίνεται να μην ερθω?

Μ-Οχι Άννα!

Ε-Πες ότι εχω πυρετό και ότι είμαι στο κρεβάτι όλη την μέρα..

Μ-Το είχα πει την προηγούμενη φορά..

Ε-Εμμ τότε πες ότι εχω παει στον μπαμπά για το σαββατοκύριακο

Μ-Και αυτό το εχω πει

Ε-Ποτε?

Μ-Την πρώτη φορά που είχαμε κανονίσει να βγουμε..

Ε-Πωωωω..

Μ-Θα έρθεις και δεν σηκώνω κουβέντα

Ε-Μα γιατί??

Μ-Τι γιατί?Πρέπει να τον γνωρίσεις επιτέλους.. Εξάλλου θέλουμε να σου πούμε και κάτι..

Ε-Ωχχχ καταλαβα.. Ο Παναγιώτης δεν με θέλει και θα με πάτε σε κάποιο ίδρυμα..

Μ-Αννα πας καλα? Χχαχαχα

Ε-Αν δεν ειναι αυτό τότε ειναι ότι θα μετακομισουμε κάπου μακριά...Εγω σου το λέω από τώρα, ΔΕΝ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ!

Μ-Καλε ηρέμησε ουτε αυτό είναι!

Ε-Τοτε?

Μ-Θα σου πούμε το βράδυ

Ε-Καλα..

Μ-Πηγενε να ετοιμαστεις τώρα..

Ε-Τι ώρα είναι?

Μ-7:00

Ε-Καλα παωω...

Σηκωθηκα από τον καναπέ και με πολύ αργα βήματα κατευθύνθηκα προς την σκάλα που οδηγεί στον πάνω όροφο...Μπήκα στο δωμάτιο μου και άνοιξα την ντουλάπα μου για να δω τι θα βάλω. Λοιπόν θα βαλω ένα τζιν και μια t-shirt και τα all stars μου..

Πας καλά? Θα πας σε ένα ακριβό εστιατόριό και θα φορεσεις τζιν και σταρακια?

Ναι γιατί?

Τι γιατί? Λοιπόν θα βάλεις φόρεμα θες δεν θες..

Καλα καλά...Τι είναι πάλι αυτό αρχίζω να τρελενομαι ή κάτι τέτοιο? Ότι και να ήταν δεν θα με αφήσει σε ησυχία αν δεν βάλω φόρεμα.. Οπότε.. Χμμμ

Η ωρα ήταν 8:30 και εγω είχα μόλις τελειώσει το βάψιμο μου. Κατεβηκα στον κάτω όροφο για να βρω την μαμα μου η οποία ήταν στο σαλόνι και έφτιαχνε την τσαντα της..

Ε-Ειμαι έτοιμη!! (φώτο)

Μ-Εμμ ουαου **είπε όλο έκπληξη και θαυμασμό** Είσαι πολύ όμορφή!!

Ε-Ευχαριστω..Και εσυ^^

Μ-Φευγουμε?

Ε-Προλαβενουμε να το ακυρωσουμε?

Μ-ΟΧΙ ΑΝΝΑ!

Ε-Χχααχ έλα πλακα σου κάνω ηρέμησε..

Μ-Καλα..Πάμε γιατί θα αργησουμε...

Ε-Ναι και θα μας περιμένει ο κύριος τέλειος!

Μ-Ναι αντε..

Βγήκαμε από το σπίτι μια μπήκαμε στο αυτοκίνητο της μαμάς η οποία μόλις μπήκαμε μέσα έβαλε γρήγορα μπρος την μηχανή..Πραγματικά δεν ξερω γιατί κάνει έτσι..

Εμμ γιατί τον αγαπάει?

Πάλι αυτή η φωνή..Οκ τώρα είμαι σίγουρη.. Αρχίζω να τρελενομαι..

Μ-Λοιπον Άννα.. Όταν φτάσουμε και συναντήσουμε τον Παναγιώτη δεν θέλω να πετάξεις κανένα από τα ειρωνικά σου σχόλια και με κάνεις ρεζίλι.. Ενταξει?

Ε-Ενταξει μαμα θα προσέχω..

Μ-Και ούτε θέλω να αρχισεις να τον ρωτας περίεργα πράγματα..

Ε-Γιατι πότε το εχω κάνει αυτό?

Μ-Δεν θυμάσαι που εβγενα τον Παύλο που ειχε έρθει σπίτι μας και τον ρωτουσες διάφορα?

Ε-Αα ναι..Που το θυμήθηκες αυτό?

Μ-Ολα τα θυμάμαι.. Γι αυτό σου τα λέω.. Δεν θέλω να συμβεί κάτι παρόμοιο με τον Παναγιώτη!

Ε-Ενταξει υπόσχομαι ότι δεν θα γίνει κάτι παρόμοιο σήμερα..

Μ-Το ελπίζω..

Ε-Παντως ακόμα προλαβενουμε να το ακυρωσουμε..

Μ-ΑΝΝΑ!

Ε-Πλακιτσα ×.×

Οταν φτάσαμε έξω από το εστιατόριο 2 άντρες ο ένας στην δική μου ηλικία και ο άλλος πιο μεγάλος περίμεναν έξω από την είσοδο...Φορούσαν και οι δύο κοστούμι και ο ένας κρατούσε ένα μπουκέτο με τριαντάφυλλα...

Hello!!!!!!!!!!!Τι μου κανετε?? Ναι ξεκίνησα και άλλη ιστορία που θα την γράφω μόνη μου!! Για όσες δεν το ξερετε γραφω και άλλη μια ιστορια με αλλά δύο κορίτσια και λέγετε •Συγκάτοικός για σκότωμα • Αν θέλετε να ριξετε μια ματιά 💜 Λοιπον πως σας φάνηκε το 1ο κεφάλαιο τις ιστοριας!! Αν σας αρεσε πατήστε το vote και αφήστε μου ένα σχόλιο γιατί αυτό μου δείχνει αν σας αρεσε!! Φιλάκια 😘💋

Κατι Παραπάνω Απο ΑδέρφιαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora