Mission 9

790 44 14
                                    


Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Nos...nagyobb kihagyás után itt van egy kicsivel több mint tripla fejezet^^  remélem örömmel fogadjátok és megjutalmaztok pár kommenttel ^^

(Murasakibara Atsushi)

Nehezen tudtam beszállni a kocsiba. Valamiért rossz előérzetem van,ezzel kapcsolatban. Shirochin mosolyogva várta,hogy bekerüljek, de mégis a szemében volt valami,ami Yukichinre emlékeztetett. Lassan fordult ki,enyhén mosolyogva. Felkanyarodott az útra.

-Hé Murasakibara

-Hm?

-Mégis mit csináltál ma vele?

- Semmit.

-Nem hinném.

-Miért?

- Nem jött be az utolsó 2 órára és elég fáradtnak tűnt.

- Elaludt a tetőn. Nem hagytam magára.

- Ez szép dolog,de remélem nem nyúltál hozzá. – Nagyon jó megérzései vannak,de nem nyúltam hozzá. Annyira.

- Nem. -felé fordítottam a fejem. Olyasmi kisugárzása volt,mint Yukichinnek amikor a tanárral beszélt.

- Csoda lenne. Shirayuki egy nagyon bájos és erős lány. És ami ennél fontosabb gyönyörű,nagyjából mindig.

-Hm. – Ez igaz lehet.

- Néha túl erős is. Mindig a saját feje után megy és próbál úgy cselekedni mintha csak egy gép lenne,de közben igen is izzik belül. Sok testvére van és mint nagybátyjuk mindegyikőjüket szeretem,de Shirayuki...különleges. – Pirost kaptunk és megállt. Bele túrt a hajába. A haja töve fehér volt. Akár Yukichiné a csuklóján pedig fekete tetoválás volt. Mint két szárny. – Tudom,hogy meg tud téged változtatni és javítani az eredményeiden. Masako ezzel lehiggadhat,Yami is azt kérte,hogy próbáljalak minél közelebb elhelyezni titeket..de ez most nem számít. – Felém fordult. – Ha megbántod vagy egy ujjal is hozzá érsz az engedélye nélkül...bármekkora vagy hidd el az lesz az utolsó cselekedeted. – Újra rám mosolyogott. – Érted Atsushi-chan?

-Igen. -Morogtam.- Shirochin.

- Tessék?

-Akarom őt.

- Parancsolsz?

- Akarom Yukichint.

- Én nem adom és őt ismerve,bármennyire is akarod kevés az esélyed.

-Ezt hogy érted?

- Yuki nem engedi meg magának,hogy embereket csak úgy megkedveljen és ha meg is teszi,nem engedi,hogy eluralkodjon rajta.

- És ez jó?

- A magunk fajtáknak elkerülhetetlen. Ő nem akar nyitott lenni,megmutatni milyen. Nem egyszer sérült Atsushi és ha a test meg is gyógyul, a szív nem. Csak mások tudják meggyógyítani vagy működésben tartani.

Purple Giant&Sarcastic Snow WhiteOù les histoires vivent. Découvrez maintenant