Díj :)

408 10 5
                                    

Egy ideje nem voltam Wattpadon személyes okok miatt...de most rá vett a lélek, hogy vissza jöjjek és mi fogad? Egy díj :) mit ne mondjak eléggé meglepődtem, mivel még soha nem kaptam >< Tehát köszönöm @CherryLollypopp ezúton is :)

És sajnálom, hogy ez nem egy új fejezet... de egy részlet az új fejezetből már kint van a blogomon, bár ez még a komolyabb része, de ez az extra lesz, amiben volt lehetőség kérni dogokat :) Ebben főleg olyan infókat akartam megadni, amik a fő történet szállban nem lesz benne, maximum utalás szerűen. Ne ijedjetek meg. A perverz és a vidám része még ezúttal jön, csak olyan hangulat nélkül nehézkesen haladok vele. Ráadásul egyetemen újabb vizsgaidőszak vette kezdetét... szóval ez picit nehezíti, de minnél hamarabb próbálom hozni nektek!

Szabályzat:

1: Köszönd meg a díjat

2: Írd le a szabályzatot

3: Olvasd el annak a könyvét, akitől a díjat kaptad

4: Írj magadról 10 tényt

5: Válaszolj a kérdésekre

6: Írj 10 kérdést

7: Jelölj meg 10 embert


Tények:

1: Imádok könyvekkel foglalkozni és fejben sokszor írok meg egész történeteket úgy, hogy mire írásra kerül a sor nagyjából a nagyon jó részeket elfelejtem.

2: Büszke otaku és fujoshi vagyok 10 esztendeje (tudatosan) és kb 8 éve hallgatok k-poppot is.

3: A többi ember a kreatív csoportba sorol, bár én magamról nem tartom ezt.

4: Könnyen beszélgetek bárkivel jóformán...bármiről viszont nehezen barátkozom.

5: Sok barátomat vesztettem el az utóbbi időben ezért eléggé megrendültem.

6: Az idén kezdtem japánul tanulni

7: 3 állatom van. 2 kutya és egy öcskös. Az egyik kutyám egy golden retriever (Little Snoopy Miyavi) a másik egy bichon bolognese (Nefilim L. Lawliet) mindkettőjüknek kacifántos neve van. Az öcsém az öcsém. Az ő nevéről sajnos nem én döntöttem~

8: Már gyerekként is elég nagy fantáziával voltam megáldva.

9: Szabad bölcsész hallgató vagyok és esztétikára szakosodtam. A második évemet tengetem Debrecenben~

10: Majdnem 6 éve blogolok és hasonlók, de az utóbbi időben annyira...kiégtem és belefáradtam, hogy közel állok, hogy elengedjem ezt a dolgot és abba hagyjam.


Kérdések:


1,Mi a kedvenc ünneped és miért?

Hát.. a karácsony^^ Színes, fényes, karácsonyfa illatú és hőgutától mentesen lehet bármikor bárhol forró italokat fogyasztani. Plusz az emberek ilyenkor mindig kicsit kedvesebbek egymással és a habzó szájú draxtilusz öregnénikusz is szabályozza magát.Ráadásul..Hóóó. Imádom a havat.


2,Mi a véleméyned a melegekről?

Én kifejezetten kedvelem őket és a pártukat fogom. Nem a nemi identitásnak kellene meghatározni az emberekről kialakított képet.


3,Ha valaki felidegesít hogyan vezeted le a feszültséget?

Hát....nehezen tudnak úgy igazán felidegesíteni...de az esetek nagy százalékában alszok vagy rajzolok valamit. De ha valaki tényleg istenesen megteszi akkor széttépek pár lapot aztán válogatott módszerekkel elképzelem az illatő likvidálását~


4,Melyik volt életed legmeghatározóbb élménye/pillana? Miért?

Amikor kórházba kerültem és szenbesítettek azzal, hogy mi a problémám. Addig normálisnak hittem a dolgokat, utána minden megváltozott. De a Nana befejezése is ide tartozik, mivel ott jöttem rá, hogy nem minden történetnek van happy endingje és nem mindig azt kapják az emberek, amit megérdemelnek. Plussz, hogy a művészet, az alkotás bármilyen formálya igen is segíthet.


5,Voltál már koncerten vagy fesztiválon? Ha igen milyenen és hogy érezted magad?

Voltam~ Nos a Gyarmati Vigaszságokra minden évben elnézek. És életem legeslegjobb élménye a Miyavi koncert volt tavaly :) Imádtam minden pillanatát és hiába voltunk sokan hihetetlenül jól szórakoztam. Erről van is egy bejegyzés a blogomon :) Voltam már Tankcsapda koncerten is az is jó volt, de nem annyira, mint a Miyavis :)


6,Van valami dolog, ami szívesen változtatnál a világban?

Van hát. A korrupciót pl megszüntetném, az állatkínzásért és gyilkosságért nagyobb büntetést szabnék ki és egy pandát tennék meg Ázsia vezetőjének.


7,Játszol valamilyen hangszeren?

A furulya számít? :'D


8,Van valami különleges terved a jövőre?

Hát...szívesen nyitnék egy otaku kávézót vagy egy könyves kávézót. Továbbá szándékomban áll eddig ázsiai bébit örökbefogadni :)


9,A filmet vagy a sorozatokat szereted inkább?

Hát attól függ miből... Pl Sherlockból a sorozatot :D de amúgy inkább filmeket és animéket nézek.


10,Mi a csillagjegyed?

Kos~


Nos...én sajnos nem tudok 10 embert megjelölni, mivel nem olvasok itt annyit :'D akit meg olvasok az külföldi és nem vagyok állandó olvasója. Viszont felteszek 10 kérdést és aki szeretné az válaszolja meg :)

1: Szeretsz olvasni? Ha igen milyen témájú könyveket olvasol?

2: Milyen állat lennél, ha bármilyen lehetnél?

3: Van valamilyen állatod?

4: Mi volt a legnagyobb animés/mozis csalódásod?

5: Olvasol mangát?

6: Ha bárki lehetnél egy napra, ki lennél?

7: Bevállalnád az univerzumok közötti utazást, ha cserébe az emberek elfelejtenének?

8: Szoktál verseket írni/olvasni?

9: Szereted a kávé/forró csoki különlegességeket?

10: Ha valaki a cica fiúd/ lányod lehetne bármilyen animből/filmből/sorozatból/könyvből ki lenne az és miért?

Purple Giant&Sarcastic Snow WhiteWo Geschichten leben. Entdecke jetzt