Erősen pislogtam,hogy hátha csak egy rossz álom,amit látok.Komolyan...Hogy lehet megbukni pont jóformán a humán tantárgyakból...De ha mindezt figyelmen kívül is hagyom...hogy a viharban képes valaki megbukni rajzból?! Már nem azért a pár yenért...Ennél a tanárnőnél szinte lehetetlen. Annyira jóságos és naív,hogy egy pálcika emberbe is belelátja a mélységet.
-Ööö...Murasakibara-san...ezt,mégis hogyan...? –kérdeztem rá picit habozva.
-Hm? – nézett le értetlenül nyammogva.
-Hogyan sikerült ezeket az érdemnek nem nevezhető jegyeket összehoznod?- pontosítottam. Erre csupán egy kicsit kezdte ráncolni az orrát.
-Unalmasak.- csücsörített. Istenem...Ez a válasz...Mennyiszer hallottam már a húgaimtól... Tipikusan a tehetséges emberek felfogása,akik tudják,.hogy ha próbálkoznak sikerül minden,de ahhoz,hogy próbálkozzanak fel kell kelteni a figyelmüket,ami egy másik sokkal nehezebb feladat. Nekohimével is megszenvedtem rendesen ilyen téren.
-Lehet,hogy azok,de csak azért mert nem jól állsz hozzájuk. – kifejezetten kedvesen dorgáltam meg,de az arckifejezése nem változott csak felszegte a fejét.
-Akkor sem akarom. – El kellett fojtanom a nevetésem,komolyan...Akár egy hiperaktív gyermek,aki saját bevallása szerint a saját útját járja,de ezzel csak azt akarja elérni,hogy törődjenek vele. De ha már gyermek...
-Áh már értem. Tehát képtelen vagy rá. – szinte megdermedt és az ér kezdett kidagadni az fején.
-De képes lennék rá.- megváltozott a hangja.
-Nem hiszem. Végül is,ezek a jegyek azt mutatják,hogy nem vagy elég jó ahhoz,hogy minimum hármast elérj...sőt –Hetykén lenéztem az előttem lévő ellenőrzőre- Talán egy óvodás intelligencia szintjét sem ütöd meg. –Erre felpattant és a padra csapott.Minden leesett.
-De igen is képes vagyok rá! Nem vagyok hülye! – kiabálta kiborulva.
-Oooh tényleg? Bizonyítsd be.
-Be is fogom! Jobb leszek mint te! –pff...nem bírom.Kicsattant belőlem a nevetés.
-Rendben Murasakibara-san. Örülök,hogy mindent bele fogsz adni és számítok rád mint rivállis. – felnyújtottam a kezem kézrázás miatt de ő csak meredt rám. Azt hiszem leesett neki,hogy mit mondott....- Oh és megnyugtatlak,ha vissza vonnád ezt a csodálatos hadüzenetet és miattad esik kár a megítélésemen meg fogom találni a megfelelő módszert arra,hogy bosszút álljak.- enyhén eltátotta a száját de megfogta a kezem és megszorította. Kezd vissza térni a morcos,kényes megszokott Murasakibara Atsushi akit eddig láttam.
-Olyan vagy mint Aka-chin...- Morgott maga elé és vissza ült a székbe. –Mutasd meg a tiéd. Úgy fair. – Egy kis töprengés után oda ballagtam a padomhoz és kihalásztam az én kicsi füzetecskémet. Ahogy vissza értem,kinyitva letettem elé és picike mosoly kíséretében figyeltem az arcát. Néhány izma rendült csupán meg amikor szembe került azzal,hogy csak a legjobbal érem be. Aztán elért a testneveléshez. Nem volt jegyem. Szinte már analitikusan,szakértőként végig nézett rajtam.
-Miért? –Kérdezett rá nyíltan.
- Azért mert unalmas és nincs hozzá kedvem.
- Ha én is,akkor te is.
- Nem.
- De.
- Nem vagyok hajlandó.-lehajolt hozzám és amikor az arcunk egy vonalba került semmitmondóan bele nézett a szemembe.
KAMU SEDANG MEMBACA
Purple Giant&Sarcastic Snow White
Fiksi PenggemarIt's a Kuroko no Basuke fanfic in hungarian which I write on my phone. Atsushi Murasakibara úgy tartja, hogy az élet túl keserű ezért annyi édességet esz amennyit csak tud,hiszen azzal minden könnyebb.Azonban nem bánná,ha valaki színt vinne unalmas...