Tajny plan X

1.8K 74 3
                                    

-Co jakby Superman postanowił nas zaatakować, kto by nas obronił- odezwał się jeden z agentów.

- Tworzę zespół pełen złoczyńców, tych najgorszych z najgorszych- zaczęła opowiadać Amanda Waller.

-A możesz nam jakoś zapewnić, że dotrzymają słowa i będą trzymać się zasad- zapytał generał.

-Panno Moone, proszę o pokazanie panu swoich umiejętności- poprosiła June Moone, Amanda Waller.

Moone postanowiła ujawnić swoje umiejętności ale nie była pewna czy uda przemienić się znów w June Moone, czy zostanie w ciele Enchantress już na zawsze. Z tą sprawą zwróciła się do Rick'a Flagg'a swojego partnera.

- Rick słuchaj, nie wiem czy uda mi się spowrotem przemienić, czy zostane...

-Nie bój się June będzie wszystko ok, tylko uwierz w siebie- odpowiedział jej Flagg.

- No dobrze- przytaknęła Moone i odeszła od Ricka wprost do Amandy Waller.

- Teraz panna Moone zaprezentuje państwu coś niezwykłego- oświadczyła Waller.

- Enchanterss- wyszeptała June i zamieniła się w...  wiedźmę.

Aby June znów mogła odmienić  się,  agenci pozbawili ją serca Enchantress. Za zadanie miała za pomocą telepatii przynieść generałowi papiery dotyczące pewnej sprawy, których oni juz od dawna szukają. Po chwili w ręce generała trafiły papiery, których oni szukali. On był bardzo zaskoczony obrotem sprawy i zgodził się na pomoc przy planie X.

- Proszę tylko, aby panna Moone znów zamieniła się, abym był pewny, że wszystko będzie ok- poprosił generał i wszyscy popatrzyli się na Enchantress. 

Po chwili ona była już sobą i mamrotała, że ona juz nie chce więcej zamieniać się w wiedźmę. Amanda rozkazała ją wyprowadzić Rick'owi Flagg'owi. 

- Plan X rozpoczynamy od układy ze złoczyńcami- powiedziała Waller i zamknęła posiedzenie.


Legion SamobójcówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz