8.Bölüm:Ben...Hasta mıyım?

1.4K 87 17
                                    

Kütüphanede oturmuş kitap okuyorduk.Daha doğrusu inceliyorduk diyebilirim.Katilli kitapların konusuna bakıyorduk.Benim elimdeki kitabın üstünde "İçeriye girecek cesaretin varmı?" Yazıyordu.

Adıda Kanlar Evi'ydi.Konusu Koleksiyoncu'ya benziyordu.Bir katil,bir evde kalan insanları öldürüyordu ve o evde bir hırsız vardı.Bu hırsız onları kurtarmaya çalışıyordu.

Mert:Hiçbir şey yok abi yaa!

Burak:Valla bende de yok.Karnım çok acıktı ama birşeyler mi yesek?

Tuğçe:Bizdede olmadığına göre bence yiyelim.

Mert:Tuğçe...Benim teklifimi düşündün mü?

Tuğçe:Düşündüm.Kabul ediyorum.

Mert:Neee?

Şapşallar yaa!

Sude:Ayyy çok sevindiim.

Ece:Bizde Mert gibi romantik biri yok.

Mert güldü gatta kahkaha attı kısacası ANIRDI ve:Gel ben seninle de çıkarım.

Tuğçe şakasına Mert'e şamar attı.

Alper:Ne romantik olmaması yaa?Çok seviyorum ben seni.

Ece:O zaman benimle ilgili bir hayalini anlat.

Alper kafasını kaşıdı biraz düşündü.Ece tam konuşacakken sözünü kesti ve:Yağmur yağmalı,seninle kahve yapmalı,battaniyelere bürünüp beraber uyumalıyız.

Burak:Kahve dökülür oturarak için bari.

Aramızda bir kahkaha olduktan sonra kantine indik ve birşeyler yedik.

Akşam olunca odaya girdik ve uyuduk...Çok yorgunduk çünkü.

Öğretmenlerden birinin odaya girmesiyle beraber uyandım.Öğretmen kıvırcık saçlı,yeşil gözlü,uzun boylu ve takım elbiseliydi.Sedat hoca olmalıydı.

Sedat hoca:Burak Yakar...

Burak olduğu yerden sıçradı.Acaba bir sorun mu vardı?

Burak;:E-efendim hocam?

Sedat hoca:İkizler seni görmek için çok ısrar etti.Kardeşlerin galiba...Konferans salonunda seni bekliyorlar.Yarım saatiniz var.

Burak yerinden fırladı.Adına sevinmiştim.Kardeşlerini görecekti.Bense abimi veya annem ve babamı göremiyordum.

Burak büyük heyecan ve mutlulukla kapıdan çıktı.

Sedat hoca:İyi uykular çocuklar kusura bakmayın.

Hilal:Hocam ne demek.İstediğiniz an baskına gelebilirsiniz.

Hilal hocalardan korkmuyordu.Açık açık konuşuyordu ama bu sefer şakalaşıyorlardı galiba.

Sedat hoca gülümseyip odadan çıktı.Tamı tamına 7 tane bildirim üst üste geldi.

Sırlar OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin