2.Bölüm:Bir İyi Bir Kötü

2.6K 143 26
                                    

İlk defa okul başlayınca arkadaşlarını görebileceksin diye mutlu oluyorsun,arkadaşlarını görüyorsun ama içinde okuduğun okulda katil var.Heran ölebilme ihtimalin var,arkadaşlarını kaybetme ihtimalin var ama korkaklığına,korkaklığınıza rağmen katilin peşinden gidiyorsunuz.İyi mi Kötü mü?

----

Saat 5 gibi Hilal ile beraber okul bahçesine inmiş,papatyaların önündeki bankta oturuyorduk.Daha doğrusu düşünüyorduk.Bu notu bize kim yazmış,Ece'yi kim kütüphaneye götürüp üzerine bir not koymuş olabilirdi?

Hilal:Ece'yi o haliyle görmeyi isterdim doğrusu.

Ece nerede diyecek olursanız uyuyor.Alper başında bekliyor.Tuğçe ve Mert'te kantindeler.Tam Burak ve Kerem'in yerini bilmiyorum diyecekken onlar geldi.

Hilal:Selam Kerem.

Burak bozulmuş gibi Hilal'i cevapladı:Sanada selam Hilal.

Hilal'in lafı Kerem'in hoşuna gitmişti.Bense onları sessizce izliyordum.Onlar kendi aralarında şakalaşırken etrafı izliyordum.

Burak kulağıma doğru eğildi:Çifte kumruları baş başa bırakalım mı?

Gülümsedim ve ayağa kalktım.

Sude:Biz gezeceğiz biraz hadi siz keyfinize bakın baaay.

Kerem:Baay.

Burak bu halimizden memnun gibi olsada ben değildim.Ben lacivert hırkamın cebine ellerimi sokmuş boş boş etrafı izliyordum.

Burak:Hava çok güzel değil mi?

En nefret ettiğim konular bunlar al işte.Burak'tan yaranma pozisyonları.

Sude:Konuşacak başka konu varsa başka konuşalım mı lütfen?

Burak:Tamam o zamaan,hadi birşey itiraf et.Komik olsun.Senden sonrada ben edeyim.

Burak ellerini çırptı,gülüyordu.Belli ki beni mutlu etmeyi istiyordu.

Bende düşündüm ve aklıma pek komik olmayan ama garip gelen şeyi söyledim:Küçükken bebekler çok ağladığı için büyükler hiç ağlamaz sanıyordum.Büyükler güçlü ve hiçbirşeye ağlamaz diye düşünüyordum ta ki annemi odasında gizli gizli ağlarken gördüğüm güne kadar.Aslında büyükler daha anlamlı şeylere daha çok ağlar bence.

Burak:Garipmiş...Ama bu komik değildiii!

Burak yine gülüyordu.Saçları dağalmıştı,üzerinde gri H&M'nin klasik hırkalarından vardı.Benimde üzerimde H&M'nin lacivert klasik hırkalarından vardı.

Burak:Küçükken annem durdurmasaydı çikolata diye klozetten b*k yiyecektim az kalsın.

Hafif gülümsedim.Buna sevinir gibiydi.

Burak:En sevdiğin film hangisi?

Sude:Suicidé Squad.Senin?

Burak düşünmeye başlamıştı.Düşünürken saçlarıyla oynuyordu.Tam o sırada Burak bir kız ile çarpışmıştı.

Kız sarışın,kısa boylu,zeytin gözlü,siyah beyaz gözlüklüydü.Sinsi bir bakış attı ve özür dilemeden uzadı gitti.

Burak:Ayak altımda fazla dolaşıyorlar...Ama ilk defa etkileyemediğim kız bu olmalı.

Bir dakikada bu beni etkilediğini mi iddia ediyordu?

Sude:2.nci kız.

Burak:Pardon...Doğrusu senide etkilemeyi isterdim.

Sude:Doğrusu şuan sana bir şamar geçirmek isterdim.

Biz boş boş konuşurken yanımıza Tuğçe,Ece,Mert ve Alper geldi.

Sırlar OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin