11.Bölüm:Birbirimize Tutunduğumuz Sürece Güvendeyiz!

1.5K 87 32
                                    

BÖLÜM VOTESİ YÜKSEK OLURSA VİDEO AYARLAYACAĞIM...

2 tip insan vardır bu hayatta.Sonsuza kadar mutlu olmak isteyenler ve her duyguyu yaşamak isteyenler...Ben her duyguyu yaşamayı istedim.Şu sıralar öyle şeyler yaşadım ki bazen birkaç saniye süren koca bir kâbusun içindeyim sandım...Bazen yavaşça delirmeye başlıyorum sandım...Bazen kendimi bir dizinin içindeymiş gibi düşündüm...Ben her duyguyu yaşamayı üzülmek ve sevinmek sanardım...Mutluluğa terk ettiğim gibi geri dönebilir miyim?

--

Gözlerimi açtığımda yatağımda yatıyordum.Büyük şaşkınlıkla olduğum yerden fırladım.Sarı lambamın yanındaki koltukta Emir,kıvranmış yatıyordu.Beyaz gömleği açılmış,hırka gibi duruyordu.Aa şok olmamın sebebini söylemedim...Kendi evimdeyim şuanda.

Olduğum yerden yavaş adımlarla kalktım ve lambanın diğer yanındaki koltuğa oturdum.Yavaşça Emir'in omzuna dokundum...Uyanmadı,yine dokundum,yine uyanmadı,yine dokundum...Sonra sehpanın üzerinde duran telefonu aldım ve müziklere girip bir şarkı açtığım gibi yerinden sıçradı Emir.

Emir:Ne yapıyorsun yaa?

Sude:Bizim evde ne işimiz var yaaa?

Emir:Sabahı bekleyemedin mi?Of uykumda kaçtı nasıl uyuyacağım şimdi?

Sude:Ya hadi amağ!

Emir:Tımarhanenin yangın merdivenlerinden indik ve arabaya bindik,sizin ev boştu ki bu uzun hikaye,siz uyuya kalınca sizi taşımak zorunda kaldık.Oldu mu?

Sude:Hadi şimdi geç benim yatağıma yat.Sabaha daha 3-4 saat var.

Emir:Sağolun Hazreti Sude uykumu kaçırdınız...

Biz akşama doğru uyuya kaldığımız için erken uyanmış olmalıyım.Gerçi genelde de çok geç uyanıyorum denemez ama Emir'in yanı başımda uyuması hoşuma gitmişti.Evde o kadar oda ve yatak varken...

Sude:Benimde uykum yok...Mısır gevreği yiyelim mi?

Emir:Sütü ve gevreği sen koyacaksan neden olmasın?

Sude:Hadi kalk o zaman...

Yavaş adımlarla merdivene giderken odalarda uyuyan çiftleri ziyaret ettik.Deli gibi uyuyorlardı.Birtek Alper'i göremedik oda tuvalette falandır herhalde.

Mutfaktan bir tıkırtı gelmeye başladı...Emir'e gözlerimi kabartarak baktım...

Emir:Şşt sessiz ve yavaş ol.Ben önden gideceğim sende arkamdan geleceksin.

Emir önde giderken kolunu tutarak bende arkasından yürüyordum.

Mutfağa girdik ve birde ne görelim?!


ALPER!

Sude:Ödümüzü koparttın salak!

Burak:Abi git işine yaa!

Alper:İşimdeyim zaten!MISIR GEVREĞİ YOK.

Sude:Şu en üstte duran dolaba bakmayı denedin mi hiç?

Alper en üstte duran dolabı büyük bir mutlulukla açtı ve içinden mısır gevreğini çıkardı.

Sırlar OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin