10.Bölüm:Ben büyüyünce yıldızlara çıkacağım...

1.1K 77 8
                                    

Yazarın ağzından...

Sude küçükken macerayı arayan bir kızdı.İçinde korku olsun,aşk olsun,gerilim aksiyon olsun bunu isterdi.

Oldu...

-

Sude küçükken annesi ona üstünde "Be Different" yazan mor,kadife bir günlük almıştır.

Sude'nin yazmaya başladığı ilk şey."Sevgili günlük,sana sadece hayatımı değil istedikçe sırlarımı,içimden geçen herşeyi yazacağım.Bunu ancak sen saklayabilirsin."

"Bugün yıldızları saydım,2 tanelerdi.Bu B demek oluyor..."

"Bugün yine yıldızları saydım,6 tanelerdi.Bu da E demek oluyor.Nedense benim yıldızları sayacağım günlerde azalıyorlar.Benden mi saklanıyorlar?"

Sude o günden sonra yıldızları saymaktan vazgeçip onları seyretmeyi tercih etti.

-

Sude 7 yaşındayken annesi o sarı saçlarını ördü.Çok tatlı olmuştu.Bir prensesi arındırıyordu.Abisi ve Sude oynarken babası onları videoya çekiyordu.Ablası her zamanki gibi burun kıvırmış tripleniyordu.

Onur(abisi) ve Sude artık bahçedeki renkli puflara oturmuş dinleniyorlardı.Sude daha çok yıldızları izliyordu.

Babası(Ahmet Bey):Neden bu kadar çok ilgilisin?

Sude:Ben büyüyünce yıldızlara çıkacağım.

----

Şimdi herşeyi çok hızlı yaşamaya başladı.Herşey hıp hızlı gelişiyor.Bakalım Sude bundan sonra başka neler yaşayacak?

Sırlar OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin