♡BÖLÜM 3♡

78 43 13
                                    

ERDEM

Gece  fazla  kaçırmıştı  alkolü  galiba  başı  zonkluyordu  Erdemin. İş  çıkışı  birşeyler  yapalım  şirketin  5. Yılını  kutlayalım derken  Semih  gece sonu  böyle bir ağrıyla  uyanacağı da  belliydi  aslında.  Semih  ne  zaman  dışarı çıkarsa sonuç  buydu.  Allahtan  cumartesiydi  bugün  ve biraz daha  uyuyabilirdi  Erdem.  Bu  duygularla  üzerinden  kaymış  düşmek  üzere  olan  çarşafı  kendine  çekti  ve gözlerini  sıkıca  yumdu  ağrıyan başının  etkisiyle. Tam  o anda  kapı  çaldı.  Selma  abla  açar dedi içinden  fakat  onunda izinde olduğunu unutarak.  Kapı ısrarla  çalmaya devam  ediyordu. 

Kahretsin  deyip attı çarşafı  üstünden  yataktan  çıktı.  Merdivenlerden  inmek  bile  zor  gelirken  kapıya  vardı  sonunda.

"Günaydın  dostum."

"Günaydın  Semih."

"Ne oldu  dostum  ya.  Hadi kendine  gel  yeni bir tatil  günü  keyfimize  bakalım."

"Başım  çatlıyor  oğlum.  Sen nasıl kalktın  bu saatte. Halbuki benden  çok  içmiştin."

"Ooo sende iyice  süt  bebesi  oldun  oğlum  ya. O kadarcık içmeyle bu hale  geldiysen.  Hadi  git  giyin  çıkıyoruz.  Bir kahve  içersin  birşeyin  kalmaz.  Uyumakla geçmez  başın.  Hadi ben  bekliyorum  burda."

Kendini  koltuğa  bırakıp  önündeki  dergiyi karıştırmayalım  başladım.  Ne  dese  birçok laf  söyleyeceğini  bilen  Erdem  bu  baş  ağrısı  ile çekemeyeceği  için  denileni  yapmam  en hayırlısı  olacaktı.  Üst  kata çıkıp  bir duş  aldı.  Ve  kot  pantolon  ve sarı bir tişört  giyerek  aşağı  indi.  Semih  elinde içki  müzikle  ahenkli  danslar  ediyordu.

"Oğlum  ne  yapıyorsun  sabah  sabah."

"Tamam  hazır mısın  ?  Hadi  çıkalım."  deyip  bardağı  masaya  bıraktı.

Kafası  yerinde olmayan  Erdem  Semihin  arabasına  biner binmez  kafasını  pencereye  dayadı.

"Kahvaltı  edelim  dostum.  Kahve  de içersin  birşeyin  kalmaz."

"İnşallah  Semih."

"Kalmaz  kalmaz.  Sen  neden  bu  kadar  oldun anlamadım  çok  da  içmedin."

"Oğlum  ben  mezuniyet gecesinden  beridir  içmiyorum.  Normal dün fazla geldi."

"Ooo çok  olmuş  be oğlum. Ama  ne eğlenmiştik  dimi  o gece."

"Öyle  sen  eğlenmiştin  her zaman ki  gibi."

"Oğlum  yapma  böyle hayat akıyor  tadını  çıkar."

Bir  Teoman  cdsi koydu ve  son  ses dinlemeye  başladı  tabi eşlik  ederek. Erdem  başı  hiç  iyi olmadı  için kıstı  müziği.

"Başım  gerçekten  kötü dostum."

"Tamam  pardon dostum.  Zaten geldik."

Bebek   sahilinde bir  kafeye  gelmiştik  bile.  Arabadan  iner inmez esen  rüzgar  biraz  olsun  açtı  gözlerini  Erdemin fakat başı  için  aynı etkiyi  gösteremiyordu  malesef.

İçerisi  kalabalıktı  epey.  Saat  üçe geliyordu  ve haftasonuydu  yani  normaldi. Cam  kenarında  bir masaya  oturdular. 

"Dostum  cuma  günkü davayı  nasıl  kazandık  ama  değil mi?"

"Evet çok iyi  oldu.  Şirketi  kuralı  5 yıl  olmuş  dostum.  Dile kolay 5 yıl."

"Kurarken  bana  pek  güvenmesen  de işi kıvırdım  ama  hee Erdem."

Aşkla Geldim Sana Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin