Нам гүм байшинд хүний амьсгаадах чимээ болон шүршүүрийн чимээ л сонсогдоно. Хүйтэн байгаа хэдий ч дотор халуу шатаах зүрхний цохилт болон улаан халуун цус хурдтай гүйн биеийн бүх хэсэгт очих ба хичнээн хүйтэн ус дээрээс асгарч байсан ч биеийн халууныг хөргөж дийлэхээргүй байв.......
Хэрвээ ус чимээгүй дусалдаг байсан бол Тэр залуугын зүрхний цохилт өрөөгөөр нэг цууриатах байсан байх Өөрийнхөө хүслээ дарах гэж хүйтэн шүршүүрт нэвт норон зогсож байгаа Луханы хариугүй хайр хэзээ нэгэн цагт энэ хүйтэн шүршүүр тэрний халууныг буулгаж байгаатай адил хөрөх боловуу эсвэл дотроос булгилан цохилж байгаа зүрх шиг нь бүх биеийг нь шатаах юм боловуу??
***********
Лухан-Энэ ямар гээч тарчлаан нь вэ????Жи ни!!!!!! чи миний тэвчээрийн хязгаарыг шалгахаар шийдээ юу??Эсвэл надаар тохуурхаж байнуу?????
*******
**********
Болсон явдлын эхлэл
Лухан-Би чиний ах болхоор чи намайг хайралдаг юм бол хэрвээ ах чинь биш болох юм бол???Намайг хайрлахуу????????????????????????????
Жи-ни-...........................................
Лухан-Хэлэлдээ гуйж байна!!!!!!!!!!
Жи-ни-.............................
Харин яах байсан бол би ч гэсэн бодож байна!!!!!Гэхдээ Хэрвээ гэж байхгүй шүүдээ та бол миний ах Миний гэр бүл, Би үргэлж таныг ахын нүдээр харах болно!.......Энэ хэзээ ч өөрчлөгдөхгүй байх......гэж хэлэн Луханы гарыг зөөлхөн буулган эргэж ч харалгүй Угаалгын өрөөлүүгээ яван хаалгаа дотроос нь удаанаар чимээгүй хаан түгжилгүй багахаан зай үлдээв.
Луханы талаас
Ах!!!тиймээ би чинь сайн ах байхаар заяагдсан хүн шүүдээ Төгс ахын дүр надад яг л тохирсон дүр Би хэзээ ч тэрний хувьд эр хүн байж болохгүй зөвхөн ах шүүдээ!!!!! Ши Лу хан чи яаж ухаанаа алдаж чадаж байнаа Энэ хэдэн жил тэвчээд тэрний хажууд байсан шүүдээ дахиад л тэвчие Хичнээн хайртай байсан ч энэ хайр эр эм хүмүүсийнх биш ах дүүсийн хайр болхоор..................гэж бодон өөрийнхөө хийсэн тэнэг алхамдаа гэмшин хөлөө удаанаар зөөн өрөөлүүгээ алхаж байтал Угаалгын өрөөнөөс шүршүүрийн чимээ сонсогдов.
Тэр өдөр болгон Жи-ни-г шүршүүрт орход нь байнга хаалганых нь гадаа суудаг байсан энэ олон жил биеэ барьж сайн тэвчсэн ч тэр бол эрэгтэй хүн...................Лухан сурсан зангаараа Угаалгын өрөөний хажууд ирэн чимээ чагнан зогсож байтал Тэрний нүдэнд хаалга онгорхой байгаа нь харагдав.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
---PERFECT DOLL--- [Complete]
FanfictionӨчигдөр бол дурсамж Маргааш бол нууц.......... Хайрласан нүд сохорсон ч харанхуйд замаа олдог Харанхуйд замаа олсон ч тэр нь зөв сонголт байх боловуу?? Төгс нэгэн, төгс нэгнийг хүссэн нэгэн ..........