Төгсгөлийн 25-р хэсэг

1.1K 66 10
                                    

Тэр байхгүй ертөнцөд би гэж байхгүй...........

************

******

************

Саяхан л яарч байсан цаг удаанаар яваад байх шиг.........Хурдтай цохилж байсан зүрх ч бас тайвнаар лугшина. Газраар нэг хувцас таржээ. Цагаан байшин хар болчихсон ч юм шиг Хоосон сэтгэл дүүрч Дүүрэн байсан сэтгэл хоосорсон мэт........Бараан байдал.

Лухан нүдээ арай хийн нээтэл тэрний хацрыг даган Бүлээхэн бас маш их өвдөлт дагуулсан цус урсаж байв. Арай хийн хараа нь тогтоно, бүх зүйл дайвалзан сүүмийн чих нь хангинан толгойгоо баритал цус нь нөжрөн дух хэсгээр нь хавдсан байлаа...

Лухан-Жи-ни????

Тэр эргэн тойрноо гүйлгэн харан, хана түшин босоод Жи-нигын өрөөлүү ортол тэр байсангүй..Бүх зүйл хоромын дотор болоод өнгөрчээ..Тэр сүүлд Сохюныг харж байснаа санана бас тэр Луханыг цохисон болхоор Жи-нид ч бас муу зүйл хийж магадгүй!!! Гэдгийг мэдэж байсан юм. Лухан яаран Жи-нигын нэрийг дуудан

Лухан-Жи-ни??? Жи-ни?????????чи хаана байнаа????!!!!!!!!!!гэж чадах чинээгээрээ чангаар дуудтал Ямар ч чимээ алга яг л гэртээ ганцаараа байгаа мэт аниргүй нам гүм.......байлаа!!!!!!! Тэр хана түшэн арай хийн явсаар шатан дээр иртэл доод давхарт хүний сүүдэр харагдах шиг болов. Өвдөж бас хараа нь бүрэлзлэж байсан хэдий ч гүйх шахам шатаар буутал Зочны өрөөний голд Жи-ниг модон сандал дээр хүлчихсэн байв. Аманд нь цагаан даавуу чихээд цахилгааны утсаар уячихаж Лухан тэрнийг хараад цочирдсон ч хурц үнэртэж байгаа үнэр тэрнийг бүр ч ихээр айлгав.

Лухан-Энэ чинь?????

Сохюн-Сэрчихээ юу???

Сохюн цонхны дэргэд хана налан газар сууна.Хамаг хувцас нь норчихсон бас хажууд нь баахан хоосон сав болон Вискины шил байлаа. Лухан хурдан алхан Жи-ни дээр очих гэтэл Сохюн Зогс!!!! гэж чангаар орилтол Лухан зогсон

Сохюн-Битгий хөдөл!!!!Нүдний минь өмнө тэрэн дээр очино гэж санахын ч хэрэггүй шүү!!!! Гэж хэлэн Луханруу хүйтэн бас нулимс дүүрэн нүдээр хархад нь Лухан тоолгүй алхаж эхэлтэл

Сохюн-Дахиад нэг алхах юмбол чи Шарсан мах тэврэх болношүү!!!!!!!!!!Тэр гартаа асаагуур барьжээ. Энэ удаа Лухан хөдлөлгүй зогсов. Газраар Тос бас Виски гээд л шатаж болох бүх бодисуудыг Асгачихаж.......Буйдан хивс хөшиг гээд л бүх газраар........

Луханы талаас

Энэ эмэгтэй чинь яаж байнаа Тэр арай!!!!!!!Үгүйээ тэр чадахгүй Сохюн ийм зүйл хийж чадахгүй!!!!Хэдий дотно биш ч тэрнийг ямар хүн болохыг мэднэ Тэр ЖИНИД муу зүйл хийж чадахгүй!!!Өөртөө итгэлтэй биш байсан хэдий ч шийдвэр гаргаж чадахгүй гайхаж байгаад урагш нэг алхтал Сохюн гартаа барьж байсан асаагуураа дархад жижигхэн гал дүрэлзэн хоромын дотор л асав.....Луханы нүдний өмнө асаж байгаа галын дөл тэрнийг буруу бодож байгааг батлана. Газар асгасан тосонд энэ гал хүрэх юмбол Луханыг очиж ч амжихгүй байхад Гал Жи-ниг бүрхэн авч мэдхээр байлаа.....Энэ удаа Лухан Сохюны шийдвэрийг хүлээх л үлдэж тэр юу ч бие даан хийж чадахгүй байдалд байна.!!!Өөрийнх нь бас хайртай хүнийх нь амьдрал тэр нэгэн галын дөлөөр шийдэгдэх нь.............

---PERFECT DOLL--- [Complete]Место, где живут истории. Откройте их для себя