Нам гүм орчинд хүний амьсгалах хүртэл орилоон шиг чанга сонсогдох юм.........
Хөлсний дуслууд биеэр даган урсана. шорвог гашуун амттай нулимс болон хөлс холилдон урссаар.........
Орны чяхрах дуу яг л аймшгийн хөгжим шиг хүсээгүй байхад чихэнд шуугинах ажээ.........
Цагаан орны давуу цусны толбо болж хамаг бие дур хүслийнхээ тачаалд халуундаа шатна.Зогсоо зайгүй нулимс урссаар зогсоо зайгүй ор чяхран дуугарсаар л......
***********
********
Хүүхэлдэйд амь байхгүй хэдий ч тэр инээмсэглэсээр л өөдөөс чинь ширтсээр л байх болно. Хүн шиг идэж уухгүй амьдрах хэдий ч хайр байхгүй бол тэр оршин тогтнож чадахгүй царай зүс нь гундан өнгөө алдан хуучирч муудна эцэст нь төгсгөл нь ирнэ..........
**********
**************
Том цагаан тансаг харшийн чимээгүй байдлыг Луханы амьсгаадах Сохюны гиншэн уйлах чимээ эвдэх ажээ.........Цагаан өнгө улаанаар будагдан дүр хүслийг гүйцээнэ.....Хаалганы хажууд төгс хүүхэлдэй охин нүүрэндээ инээмсэглэл тодруулан чимээгүй тэр хоёрыг ажиглаж байв.Гайхалтай үзэсгэлэнтэй царайнд нь инээмсэглэл тодорсон хэдий ч нүд нь юу ч өгүүлэхгүй тас харанхуйгаар бүрхэгдсэн байх юм.Нарийнхан хуруунуудаараа Жи-ни багахан онгойлгосон байсан хаалгаа хаан, чимээгүй ирсэн шигээ чимээгүй алхсаар угаалгын өрөөлүү оров......
Тэр толинд тусах өөрийнхөө тусгалыг чимээгүй ажиглана урт хар үснийх нь жаахан хэсэг тасаржээ......Жиёны хутганы шидээс болоод тэр. Нарийнхан цагаан хуруугаараа нүүрэн дээгүүрээ удаанаар гүйлгэнэ том хар нүд өтгөн сормуус ширхэг ч үрчлээ толбо, байхгүй шаазан мат цагаан арьс уран гартай дархан урлаж хийсэн мэт төгс хэлбэр!!
Жи-ни тавиур дээр байх жижигхэн хайчыг аван тасарсан байгаа үснээсээ дооших хэсгийг бодсончгүй шууд л хайчилж орхилоо хүйтэн пилтан шалан дээр урт хар үсний ширхэгүүд удаанаар унана, тэр үсээ хайчилсаар л...........үсээ хайчилж байхдаа тэрний нүүрэнд инээмсэглэл тодроно бас нүднээс нь нулимс урсана........
**********
******
Жи-ни-Одоо төгс харагдаж байна ямар ч өөгүй.......................ТӨГС.
********
Луханы талаас
Ухаан минь орход орон дээр Сохюн урагдаж тасарсан хувцсаараа биеэ хаагаад хэвтэж байлаа тэрний нүднээс зогсоо зайгүй нулимс урсана хамгийн сүүлд нүд минь харанхуйлан ямар нэгэн зүйл намайг эзэмдэн авах шиг болсон юу хийснээ мэдэж байсан ч надад ямар ч харамсах зүйл алга бас энэ эмэгтэйг өрөвдөх сэтгэл ч алга .....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
---PERFECT DOLL--- [Complete]
FanficӨчигдөр бол дурсамж Маргааш бол нууц.......... Хайрласан нүд сохорсон ч харанхуйд замаа олдог Харанхуйд замаа олсон ч тэр нь зөв сонголт байх боловуу?? Төгс нэгэн, төгс нэгнийг хүссэн нэгэн ..........