18-р хэсэг

467 17 0
                                    

Эцэг эхийн хайр найз нөхдийн хайр гэдэг шиг

Үзэн ядалт ч гэсэн олон салаа....яг л хайр шиг

———————

—————

Байшинд хүн байгаа хэдий ч нам гүм байлаа .........

Хоолны ширээн дээр шинэхэн хийсэн амттай хоолнуудыг ярайн өржээ.. Лухан нүдээ анин нэг зүйлийг их л нухацтай бодон сууна. Сохюны харц мөрнөөс дээгүүр чиглэхгүй нь тэрний байгаа байдлаас л айж байгаа нь илт. Харин Марк Жи-нигын хажууд юу ч болоогүй мэт Сохюны бэлтгэсэн хоолыг амтархан идэж байв...

Жи-ни урьдын адил тайван харагдана. Энэ 4ийн дунд хэлж болхооргүй нууц, хэлэхийг хүссэн үгс, үзэн ядах сэтгэл бүгд л чимээгүй байдалд нь гүн гүнзгий сэтгэлд нь нуугдана

Лухан-Өнөөдөр би ажилдаа явахгүй....Жи-ни ч гэсэн одоохондоо бие нь сайжраагүй байгаа болхоор хичээлдээ явахгүй...........

Марк байхаа???

Марк-Тиймээ

Жи-ни-Миний бие гайгүй байгаа болхоор өнөөдөр хичээлдээ явая

Лухан-Гэхдээ хичээл орох цаг аль хэдийн өнгөрчихсөн байна шдээ..

Жи-ни-Зүгээрээ дараагын цагаас л суучихая..

Лухан-Жи-ни?????/чанга хэлэх/

Жи-ни-Баярлалаа эгчээ хоол амттай байлаа.....тэр өмнөх шигээ л нөгөөх гайхалтай инээмсэглэлээрээ зах орж шинэхэн ногоогоор сэтгэл гарган хийсэн эгчийнхээ хоолны үнэ болгон эелдгээр мишээв....Лухан юу ч хэлсэнгүй.

Жи-ни дүрэмт хувцсаа өмсөн хөхөрсөн хөлөө дархын тулд зузаан хар тирко углав. Энэ дундаас Марк л ганцхан хэвийн юу ч болоогүй юм шиг үгүйээ сайн жүжиглэж байна. Тэрний том нүдний цаана юу нуугдаж байгаа нь илт биш ч хааяа нэг унтрах тэрний харц үнэнийг өгүүлж байлаа...

Жи-ни-За явчихаад ирэе/бөхийх/

Лухан-....................Хүлээж байя

Хаалга хаах

————-

—————————–

Эргэн тойрон минь хүмүүс байж намайг хайрлаж амьдралд дутагдах гачигдах зүйлгүй ч нэг л хоосон, ганцаардаж хааяа нэг нууцхан нүднээс минь урсдаг нулимс яагаад гардаг юм бол........

Энэ хэт их шуналнаас болдог юмуу эсвэл эргэн тойронд минь байгаа зүйлс зүгээр л нүдийг минь хуурж буй хэсэг зуурын хуурамч дүр зураг юм боловуу????? Энэ нууцхан ганцаардал шаналал шалтгаангүй нулимс минь юуных юм бол...............

---PERFECT DOLL--- [Complete]Место, где живут истории. Откройте их для себя