9-р хэсэг

680 23 0
                                    

Эвдэрчихлээ гар хөл минь салчихлаа ..........

Бүх хэсгүүд минь залгаасаараа салж утас минь тасарсан ч нүд минь

Харсаар байна хүмүүсийн хэн нэгний зохиосон ертөнцөд, жаргалтай амьдарч байгаа хүмүүсийг харсаар байна..........

Бүгд худал хуурмаг дүр эсгэлтүүд одоо инээж байгаа ч удахгүй шаналах болно.

Би хэн нэгний өвдөлтийг мэдрэх дуртай өөрийгөө өвтгөхгүйн тулд бусдыг өвтгөх дуртай...............

****************

****************

Луханы талаас

Сая би юу сонсчихов.Чих минь буруу сонссон байгаасай гэж өөртөө итгүүлхийг хичээсэн ч хоёр нүд минь тэрний инээмсэглэлийг харсан даруйдаа л цээжинд минь байх зүрх яг л хэдэн мянган зүүгээр хатгуулж хэзээ ч гарахгүйгээр зүрхрүү минь гүн орж байгаа мэт өвдөж эхэллээ Зүү нэг нэг ширхэгээр удаанаар зүрхрүү минь шигдэнэ тэрнийг надруу харах тоолонд нэг нэг ширхэгээр зоогдоно.Саяхан л тэр миний гарнаас хөтөлж байсан саяхан тэр надруу хараад юу ч болоогүй мэт инээж байсан яагаад яагаад????????Тэр үнэхээр надад дургүй гэжүү???тэрний хэлснээр зөвхөн тэрнийг хүсдэг болхоор л тэрэнд хайртай дүр эсгэж байна гэж боддог хэрэггүү?????????

Коридорт байх бүх хүүхдүүд тэр гуравлуу харна Хараад ч зогсохгүй шивнэлдэнэ Лухан чимээгүй болж байгаа зүйлд итгэж ядан зогсох боловч Жи-ни юу ч хэлэлгүй Маркруу харж инээмсэглэчихээд ангируугаа тайвнаар алхав.Тэрний гэнэтийн үгэнд Луханаас гадна Марк ч бас цочирджээ!!!!!!!!Тэр хэсэгтээ л шокноосоо гарч чадахгүй зогсож байгаад хонх дуугархыг сонсон сая л нэг ухаан орон эргэж харахдаа тэрнээс холгүй зогсож байгаа Луханыг харав.

Лухан яг л бүх зүйлээ алдчихсан хүн шиг магадгүй сүнсээ алдчихсан ч юм шиг хувхай цайсан харагдана Жижигхэн цагаан нүүрэнд нь үрчлээ суун хөмсгөө зангидсан байх ба Нүдэнд нь саяхан гэрэлтэж байсан оч унтаржээ тэрний харц сүүмийж шорвог шингэнээр дүүрсэн байв.

Маркын талаас

Лухан багш яагаад ийм сонин болчихов Магадгүй саяны бид хоёрын ярианаас болсон юм боловуу?????Гэхдээ яагаад ийм хүндээр тусгаж авна гэж???Жи-ни зүгээр л тэрний дүү биздээ???төрсөн дүү нь ч биш байтал.........гэж бодсоор хичээл орох хонх дуугарсан болхоор яалтачгүй ангируугаа явав..............

***********

************

Илхүүн-Хөөе чи нээрээ Жи-ни-тэй үерхэж байгаа юмуу????

---PERFECT DOLL--- [Complete]Место, где живут истории. Откройте их для себя