Уучлал гэдэг зүйл огт байдаггүй ч юм шиг........сэтгэл уучилдаг ч биенд мэдэрсэн тэр өвдөлт үүрд санан дурсагддаг....тэгхээр тэр уучлал зүгээр л өөсрдийгөө хуурж сэтгэлээ тайвшруулах худал юм шиг!!!!!!
——————————-
——————————-
Нарынхан цагаан хүзүү гарт минь багтана...Гар минь чангарах тусам тэр нарынхан хүзүү улайн гарын алганд хурдан лугшиж байгаа тэрний судасны лугшилт гараа чангаруулах бүрт минь илүү ихээр мэдрэгдэж байв. Хамаг бие минь тэрний харцанд хөрж.........гар минь бүх бие минь ч гэсэн.....тэрний биетэй адил хүйтнээр хайрна.
Бүх бодол цагаарч нүдэнд минь Жи-нигийн хязгааргүй гүн хар ангал шиг нүд л харагдаж байв. Тэр үхэж болох байдалд байгаа хэдий ч тайван байсаар л надаас аврал ирж дугарсангүй.
ЧИ яагаад ийм хатуу сэтгэлтэй юм бэ!!!!
Ахыг минь зовлонт амьдралруу түлхэж намайг ийм байдалд хүргэсэн. Чамайг гэсэн бүх хайр ҮЗЭН ЯДАЛТ болж хувирдаг. Энэ жаахан бие үзэсгэлэнтэй царайныхаа ард чи юу нуугаад байдаг юм. Бусдыг зовоох нь чамайг аз жаргалтай болгодог юм гэжүү???
————————–
——————-
Бүрхэг тэнгэр харалсан сэтгэл шиг минь бараан өнгөөр дүүрсээр л.... Биднийг хамт байхыг харсан хүн байхгүй эргэн тойронд минь ч бас хэн ч байхгүй...Яг л ахын минь хэрэг шиг ямар ч гэрчгүй....
Энэ нарыхан хүзүүг хугалчихвал...................ТЭР...................
Марк-Үхлээс айхгүй байнуу???
Жи-ни............................
Марк-Энд чамайг алчихвал хэн ч мэдэхгүй байхдаа..........
Жи-ни.......................
Марк-Чимээгүй байх нь ч бас хариулт гэдэг..эсвэл БИ хоолойг чинь хэтэрхий ЧАНГА боогоод байгаа болхоор ярьж чадахгүй байнуу.....
Жи-ни..................
Тэрний чимээгүй байдалд удалгүй бага багаар Сэтгэл минь өвдөж......Хэлж чадахгүй байгаа үгс дотроос минь намайг урж тасдан сийчэж эхлэв. Жи-нигын нүдрүү удаан харах бүрт тэр цээжин дотор байгаа өвдөлт минь улам л хүчтэй өвтгөнө. Саяхан л тэрнийг алахыг хүсэж байсан өшөөгөө авч шийтгэхээр шийдсэн байсан. Гэтэл тэр уур бухимдал үзэн ядалт минь тэрний тайван байдал гүн хар нүднийх нь аясаар өвдөлт болон хувирав. Бачимдаад үхэх нь нулимсгүй сэтгэл дотроо уйлна. Гаднаа тайван байгаа хэдий ч дотроо би тийм биш байв. Хэлж чадахгүй, бас уйлж ч чадахгүй маш их гомдон бас өвдөж зүрх минь гэлтгүй бүх бие минь өвдөж байгаа юм шиг санагдаад эхэллээ.........
ВЫ ЧИТАЕТЕ
---PERFECT DOLL--- [Complete]
FanfictionӨчигдөр бол дурсамж Маргааш бол нууц.......... Хайрласан нүд сохорсон ч харанхуйд замаа олдог Харанхуйд замаа олсон ч тэр нь зөв сонголт байх боловуу?? Төгс нэгэн, төгс нэгнийг хүссэн нэгэн ..........