Хайрлах нь чин сэтгэлээс гардаг бол үзэн ядалт ч гэсэн адилхан газраас гардаг юм. Бид зарим зүйлсийг харах хүртлээ, санаж байгаа гэдгээ мэддэггүй. Учир нь ямар нэгэн зүйлд заавал дасчихдаг болхоор тэр..Хүн Дассан зүйлээ алдхаараа л хэр үнэ цэнэтэй байсныг нь санадаг....бас тэр зүйл байдаг гэдгийг...........
Хайр, үзэн ядалт, хардалт хүний бүх мэдрэмжүүд Модны үндэс мэт нэг эхээс салаалан оршдог юм....
********
********
Уруулын амт, зүрхнээс гарах нулимс........
Нам гүм харанхуй байшин, хүйтэн өрөө
Арьс хоорондоо шүргэлцэх мэдрэмж ямар байдгыг мэдэхүү ялангуяа хайртай хүндээ хүрэх......
Лухан Жи-нигээс бага зэрэг холдон нүдээ нээтэл тэрний нүдэнд нулимс цийлэгнэн хацар нь норсон байлаа. Тэр уйлж байна Лухан хичнээн жаргалтай байсан ч Жи-нигын нулимсыг харсан даруйдаа гар нь өөрийн эрхгүй тэрнийг тавив.Тэрний сэтгэл нэг л хөндүүрлээд ирлээ БИ ЮУ ХИЙЖ БАЙГАА билээ...өөрийнхөө хүслийн төлөө тэрнийг уйлуулж байна.Жи-ни барагтаа л уйлдаггүй үргэлж хуурамч ч гэсэн инээмсэглэсээр байдаг. Энэ миний хүссэн зүйл гэжүү?? Би зөвхөн тэрний хайрыг л хүссэн шүүдээ!!
Лухан орноосоо босон зогсов. Гаднаас хэтэрхий хүйтэн салхи орж ирж байсан болхоор цонхоо хаан байрандаа чимээгүй зогслоо Жи-ни чимээгүй орон дээрээ хэвтсээр байв. Тэр дахиад л эргэлзээд эхэлж цонхныхоо хажууд гадаахыг харан Жи-нирүү харахгүй байхыг хичээж байлаа. Хэрвээ харчих юмбол дахиад тэрэнлүү дайрч магадгүй гэж бодож байсан болхоор тэр байх. Гэтэл
Жи-ни-яагаад зогсчихов?
Лухан-......................Энэ миний хүссэн зүйл биш.
Жи-ни-Таных биш бол ЭНЭ МИНИЙ ХҮССЭН ЗҮЙЛ байх.
Лухан гайхан Жи-нирүү хартал тэр өндийн хагас суужээ. Хөөрхий охин дахиад л даарчихаж нарийхан бээрсэн хуруунуудаараа нулимсаа арчихад нь Луханы дотор зүсэгдэх шиг болов Тэр тэссэнгүй Жи-нигын хажууд очин, нулимсыг нь арчиж өгөхийг хүсэж байсан ч тэрэнд гараа ч хүргэхээс айж байлаа..
Жи-ни-Та боломжоо алдаж байна гэдгээ мэдэж байнуу??Ахаа...........
Лухан– Жи-ни????
Жи-ни-Зовоож түлхэх тусам наалддаг байж яагаад ойртход минь холдож байгаа юм...Та миний биш, би таны Хайр гэх тоглоомын чинь Хүүхэлдэй биш гэжүү??? .........Хүссэнээ хийлдээ!!!юу хүсэж байгаагаа надад хий!цохиж зодож харааж зүхэж биеийг минь эзэмдэлдээ....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
---PERFECT DOLL--- [Complete]
FanfictionӨчигдөр бол дурсамж Маргааш бол нууц.......... Хайрласан нүд сохорсон ч харанхуйд замаа олдог Харанхуйд замаа олсон ч тэр нь зөв сонголт байх боловуу?? Төгс нэгэн, төгс нэгнийг хүссэн нэгэн ..........