3| Kulağımı patlattın gerizekalı!

53 7 0
                                    

Multimedia - Karakterler ♡
(Hepsine aşık olabilirsiniz ajshnsk. Bu arada Umut'u degistirdim. Bu yüzden bu fotodaki Umut'u önemsemeyin)

●●●

"Anne nereye koydun söylesene bi' "

"Ara bul. Bak oralara."

Sanki ben bakmıyorum anasını satiyim. Hipermetrop değilim ki yakını göremiyeyim.

"Annee!! Nerede bu? Bulamıyorum."

"Melin çekmecene bak kızım."

Tek tek çekmecelerime baktıktan sonra bulduğum sarı sütyenimle gülümsedim. Madem yerini biliyorsun niye uzun uzun arattırıyorsun kadın?! Ben arayınca mutlu mu oluyor anlamıyorum ki. Sarı sütyenim için tüm evi aramaya razıydım ya neyse. Sarı takıntımı söylemiş miydim?

İç çamaşırlarımı ve havlumu da alıp banyoya gittim. Ama tabiki banyo boş değildi. Berkay uyuzu içeride bağıra bağıra şarkı söylüyordu.

"Yaranamadım yavrum, yaranamadım. Ne yaptımsa sana yaranamadım..."

İğrenç yaratığın, iğrenç sesiyle söylediği, iğrenç şarkısına daha fazla dayanamayıp kapıya vurdum.

"Çık lan artık! Daha ne kadar beklicem?!"

Sesimi duyunca bir süre daha şarkısına devam etti,  sonunda banyonun kapısını açıp dışarı çıktı. Kalçasının hemen üzerinde adonislerini gösterecek şekilde sarmıştı havlusunu. Kardeşim diye demiyorum yakışıklı çocuktu Berkay. Annemlerden spor salonu için ekstra harçlık alıyordu. Tipine düşkün piç kurusu!

"Bir şarkı da söyletmedin be! Temizleniyoruz şurada." dediğinde banyodan içeri girip "Sen her gün yıkansan işe yaramaz kurbağa tipli maymun." diyip kapıyı kapattım. İnşallah çarpılmazdım. Arkamdan "Hadi lan oradan! Orangutan." dediğini duydum. Onu boşverip duşa girdim. Ilık suyu açıp dans etmeye başladım.

"Bıcı bıcı yaparım dalinle, ipek gibi saçlarım..." Ses kraliçesi ben de şarkı söylüyordum. Arada bağırıyor, adeta konser veriyordum. Banyodayken kim şarkı söylemiyordu allasen?

Sustuğum bir sırada telefonumun çaldığını duydum. Berkay'a seslenip "Telefonumu getir!!" diye bağırdım. Bugün iyi günündeyse getirirdi. Banyoya girdiğini duyunca duşa kabinden elimi geçirip vermesini bekledim. Ama uyuz ıslık çalıyordu. Elimin açtığı aralıktan aynanın karşısında saçlarını yaptığını görünce cırladım. 

"Ulan bi gün ikizliğini bil be! "

Bana dönüp sırıttı.

"Aa Sisi'ciğim bir şey mi istedin?"

"Telefonumu ver." dedim dişlerimin arasından. Sırıtıp banyodan çıktı ve telefonumu getirdi.

"Memeli hayvan arıyor..."

Telefonu kulağıma götürüp "N'oldu kız?" diye sordum. Heyecanla bir ses tonuyla "Kanka akşam parti varmış!" dedi.

"Harbi mi?" dediğimde aklıma direkt çılgın Bediş geldi. Annem olurdu kendisi. Parti fikrini söyleyince diyeceklerini düşündüm.

"Ne yapacaksın ki partide Melin,
Kimler gidiyormuş,
Ne içilecek ne yiyilecek,
Bana söz ver bir aksilik çıkmayacak." Tam izin verdiğini sandığım sırada "Boşver Melin kızım ya, çamaşırlar serilecek." derdi büyük ihtimalle. Bu yüzden parti işini hiç söylememeliydim.

"Ne zaman, nerede?" diye sordum Beren'e.

"Akşam 9'da başlayıp gece biticek. Ben sana konum atarım." diyip öpücük atıp kapattı.

Bi' Sevsen BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin