4| Bayıra karşı yatır beni...

46 4 0
                                    

Multimedia - Umut (yeni Umut, daha müko olan Umut, yeterli fotosu olan Umut jdjslx)

●●●

"Ulan sana güzel olmuşsun diyende suç."

Umut'u ittirip oturduğumuz koltuğa döndüm. "Olon sono gozol doyondo soç" Deme lan deme! Beni elimden tutup zorla(!) dansa kaldırmış, kulağıma bağırmış. Bu da yetmezmiş gibi bana kızıyor. Suçlu ama güzel olmuşsun dediği için değil, kulağımı patlattığı için. Fazla mı odundum ben? Hayır.

"Eren nerede?" diye sordum. Berkay shot yaptıktan sonra "Kızlarla takılıyor herhalde." dedi. Bunlara n'oluyordu böyle? Berkay shot yapmazdı partilerde, bir derdi olmalıydı. Eren kızlara sulanmazdı, yalnız da kalmazdı. Ama Gizem'den daha yeni ayrılmıştı, yeni bir ilişkiye girebileceğini düşünmezdim. Aslında, Gizemle uzun zamandır birlikte oldukları için Eren ayrılınca nasıl bir ruh haline bürünür bilemiyordum. Berkay'ı inceledim. Sinirliydi, durmadan içmesi de bunu gösteriyordu. Beyni çoktan birbirine bulanmış gibiydi. Boş gözlerle etrafa bakıyordu. Neden diye merak ederken Beren'in burada olmadığını farkettim. Neredeydi bu kız? Kısa bir arayıştan sonra bir köşede Eymenle konuşurken gördüm. Kavga ediyor gibilerdi, el kol hareketleri durmuyordu. Tahminimce Eymen Beren'e hesap sorup kızıyor, Beren'se hesap sorduğu için sinirleniyordu. Sonuçta sevgili değillerdi. Eymen gerçekten hesap soramazdı. Iki durumu birleştirince Berkay'ın shot yapma nedenini anladım. Ulan sevmezdim, kimliktekine inanmaz kardeşim olmadığını iddia ederdim ama bu hali beni de tedirgin etmişti. Yani sonunda arada işim düşüyor, annemden izin falan alıyordu. İkiz hiçbir şeyi kafaya takmazdı ama şimdi takıyordu.

Çok geçmeden tekrar yanıma oturdu Umut. Gözlerimi devirip ben ayağa kalktım bu sefer. Peşimden kalktığında gülümsedim. Neden bilmiyorum ama peşimden gelmesi gülümsetmişti. Dans pistine doğru ilerleyip sözsüz müzikte dans etmeye başladım. Veya edememeye başladım. Ulan tüm kızlar nasıl hoş dans edebiliyordu?! Ya ben birazdan "Alekta movik" oynicam bu kızlar tango! Pistin ortasında durup kıskanç gözlerle kızları süzerken hemen yanımda bir kahkaha duydum. Ani bir şekilde arkamı döndüm. Gördüğüm yüz beni şaşırtmadı.

Umut.

"Ne gülüyosun be?!" diye çıkıştım. Gülmeye devam ederken "Birazdan kol bastı oynarsın diye korkuyorum." dedi. Gözlerimi kısıp küçümserce baktım.

"Sen çok oynayabiliyorsun sanki."

Elini belime doladı. Haraketleri yavaş ve nazikti. "Kendini bana bırak güzelim." dedi bu sefer sessizce. Kulağımı patlattın bahanesini tekrar işe koyamayacaktım. Umut şaşırtıcı bir şekilde müzikle uyumlu dans ediyordu. Üstelik beni hiç yormuyor, hatta rahatlatıyordu. Erkeksi parfümü burnumu dolduruyordu. Siyah gömleğiyle oldukça uyumlu bir çift gibi duruyorduk. Mayhoş müzik eşliğinde dans ederken Umut'an arkasından bir kızın bize sinsice baktığını farkettim. Yüzü karanlıktı ama kim olduğu belliydi.

Damla.

Uyuz oluyordum resmen bu kıza. Bana her zaman böyle bakardı ama bu sefer başkaydı. Bu kız harbiden Umut'a bağlanmıştı? Tek gecede bu çocuk kimleri bağlıyordu ya? Diğer dünyada kız kesmekten ve kesilmekten cehenneme girecekti resmen. Allah için yakışıklı çocuktu. Belki de ben onun yanındayken kızların gözünde "Taş çocuğu haketmeyen çirkin sürtük" tüm. Aman be çok da fifiydi. Bu bana baksa ben bakmam ki bu salağa! Fazla egoist bi' kere. Kızlar götünü vinçle kaldırmış sanki!

Damlayla bakışırken icimden orta parmak göstermek gelse de durdurdum. Partiydeyken ve herkes beni hala kız olarak görüyorken bunu yapamazdım. Çevremde sadece Berkay, Eren ve Beren ve yoktu. Hatta birde Umut vardı.

Kısa bakışmanın ardından Umut'a "Ben bir tuvalete gidicem." dedim. Tam döndüğüm sırada kaşlarını çatıp "Neden?" diye sorunca gözlerimi devirdim. Tuvalette ne yapılırdı allasen?!

Bi' Sevsen BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin