Повечето хора по цял свят вярват в хороскопа, но в Корея е съвсем различно. Там вместо с хороскоп хората разграничават личностите чрез кръвните групи. Така че не се учудвайте, ако някой кореец ви попита коя кръвна група сте.
Кръв
~пии~
피Кръвна група
~ хйолекйонг~
혈액형Кръвна група "А" още известни и като "Фермерите".
Личност: срамежливи, сдържани, търпеливи, креативни, чувствителни, перфекционалисти, инати, предпазливи и сковани.
И така известни фермери са G-dragon, Dara и CL от 2NE1.😂😂😂
Кръвна група "B" още известни и като "Номадите".
Личност: избухливи, активни, диви, разсеяни, егоистични, безотговорни, те са главно играчите или лошите момичета и момчета в Корея.
Примери за тази кръвна група са:
Key, Minho, Taemin от Shinee.
Sunny, Jesica, Yoona от Girls Generation.
Кръвна група "АВ" или още известна като "Човечните".
Личност: рационални, имат контрол върху чувствата и емоциите си, срамежливи, имат раздвоена личност, критични, нерешителни, дистанцирани.
Кръвна група "О" или още известни като "Войните".
Личност: отзивчиви, енергични, оптимисти, понякога може да бъдат груби, да лъжат и освен това са много чувствителни.
(Формално)
Коя е кръвната ти група?
~хйолекйонги боейо~
혈액형이 뭐예요?(Неформално)
Коя е кръвната ти група?
~хйолекйонги бойа~
혈액형이 뭐야?(Формално)
Аз съм кръвна група "О".
~чонън О хйонги ейо~
저는 О 형이예요.
За да напишете или изговорите друга кръв група просто заменете "О" с вашата.Ако иската да кажете кръвната си група неформално, заменете ~чонън~ с ~нанън~ , а в края на изречението вместо ~ейо~ сложете ~ийо~.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ето я и новата глава дано ви е било интересно, отдолу в коментарите може да напишете кръвната си група ще ми е забавно да я разбера. Ако някой нещо не е разбрал може да ми пише на лично или отдолу в коментарите. Ако ви е харесало моля гласувайте и коментирайте. Саранхе 😍😘😘
VOUS LISEZ
Научете бързо и лесно корейски език
NouvellesАко обичате Корея и искате да научите корейски език. Дошли сте на правилното място. Във всяка глава ще научавате нови думи и словосъчетания, които ще ви бъдат от полза, ако някой ден отидете в Корея.