Bölüm 5 - " Arkadaşlar birbirini öpmez... "

47 4 1
                                    

Multi : *_* Şimdi söylemeyeceğim, bölümün sonunda anlarsınız 

İyi okumalar ^_^

Her ne kadar akşam gözlerimi gülümseyerek yumsam da kafamda dolaşan tilkiler uyumak için saydığım bütün koyunları tek tek mideye indirince bütün uykum kaçmıştı. Sabaha kadar, gözlerimi dahi kırpmadan baktığım tavanın ne kadar çekici olduğunu sorguladım. Ve Francisco Lachowski'den daha çekici olduğu kanıtına varınca bu sefer de delirip delirmediği mi sorguladım. Sanırım yavaştan kayışları kopartmıştım.

" Eylül! Kalkmadın mı sen hala? " Yattığım yerde kapıya sırtımı dönüp tepindim. " Sanki uyuyabildik de 'Kalkmadın mı' diye soruyor ya. " Yorganın üzerimden çekilmesiyle soğuk bir bıçak misali vücuduma işleyince yatakta oturur pozisyona gelip dağınık olan saçlarımı iyice dağıtıp ayaklarımla yatağa vurmaya başladım.

" Ya anne ne yapıyorsun? Zaten uykusuzum valla atarım kendimi bu psikolojiyle balkondan aşağı. " Çektiği yorganı suratıma fırlatıp ayağındaki terliği eline aldı. " Bağırma kız bana! Haşat ederim valla seni. Çabuk hazırlanıp aşağı gel, baban bekliyor. " Ben korkuyla elindeki terliğe bakıp yutkundum. " Oha 39 mu onun numarası. 39'luk Hatice ile mi saldıracaksın bana? Acıtır o. " Elindeki terliği bana doğru sallayınca hemen yataktan kalkıp hazır ola geçtim " Tamam tamam. Kalktım bak, hemen geliyorum. " Hızla annemin yanından koşarak gidip banyoya girdim. " Kıracağım bir gün bütün kemiklerini senin! " Kapının deliğinden bende anneme bağırdım. " Bende seni seviyorum annelerin gülü! "

Aynanın karşısına geçip yansımama baktım. Ancak gözlerim bu görüntüye bakmayı reddedince hemen yüzümü yıkayıp saçlarımı taradım ve tepede topladım. Banyodan çıkıp odama ilerledim ve komidinin çekmecesini ayağımla açtım. Formalarımı alıp giydikten sonra yerde duran çantamı aldım ve oturma odasına, babamın yanına gittim.

" Baba ben hazırım, hadi çıkalım. " Kafasını sallayıp oturduğu koltuktan kalkıp yanıma geldi. Dün fortmantoya attığım anahtarımı alıp anneme döndüm. " Şimdi canım akşam yemeğine dolma, sarma, patates kızartması, mücver, köfte ve mantı istiyorum. " Annem bana tip tip bakarken babam sırtımdaki çantanın sapından tutup beni çekelemeye başladı. " Ya baba ne yapıyorsun allasen? " Ayakkabılarını giyerken bende ayakkabılarımı giymeye başladım. " Yine o gel-git döneminde misin yoksa sen? " Gözlerimi devirdim. " Tabiki de hayır. Sadece aşerdim. " Babam bana kötü kötü bakmaya başlayınca hemen arkamı dönüp seke seke arabaya gitmeye başladım. " Akşama görüşürüz garip anam. " Arkam dönük bir biçimde ona el sallayıp arabanın kapısını açtım ve koltuğa oturdum. Babam da yanıma oturunca dönüp bana baktı.

" Kızım, iyi misin? " Kafamı her iki yana sallayıp güldüm. " Psikoloji yerle bir. Takma sen beni baba. " O da gülüp önüne döndü ve arabayı okula doğru sürmeye başladı.




" Ulan Emre, koparıcam o kafanı gövdenden! " Elimi karnıma koyup kahkahalarla Emre'nin arkasından koşan Melis'e baktım. " Hoşt hoşt. Uzak dur benden. " Ne mi olmuştu?

Melis ile koridorda yan yana giderken Emre gelip Melis'in ayağına çelme takmıştı ve yere yapışmasına sebep olmuştu. Hatta bunu Melis'in hoşlandığı çocuğun önünde yapmıştı. Melis delirmesinde ne yapsın şimdi?

" Senin de işine geldi herhalde. Baya güldün. " Elimle ağzımı kapatıp sinirli yüz ifadesiyle yanıma gelen, Melis'e baktım. " Şeytan diyor kopart kafasını sok tuvalete, gelen giden sıçsın kafasına. " Her ne kadar elimle ağzımı kapatmış olsam da birkaç kahkaham özgürlüğüne kavuşmuştu. Melis ayağını yere vurup sınıfa ilerlerken ben yanıma gelen Emre ile beraber tekrar kahkaha atmaya başladım.

" Melis'e ne oldu? " Elimi karnıma koyup durmaya çalışırken bir yandan da olayı Arda'ya anlatmaya başladım. " Emre... Melis'e... çelme takınca... o da yere düştü... Hahaha çok komikti... Off karnım... Hahaha... " Zar zor anlattığım olaya Arda'da gülüp Emre'nin kafasına bir tane vurdu. " Uslanmadın mı oğlum sen? Deli etme şunu. " Emre gülmesini bir anda kesip ciddileşti ve omuz silkip koşarak Melis'in peşinden gitti. Arkasından gülüp Arda'ya döndüm. Sabahtan beri aklımın en ücra köşelerine yolladığım şey geri geldi. Bugün Enes buraya gelecekti.

Yanımda Kal #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin