'' Alıntı ''

11.5K 386 31
                                    


canımcımlar , nasılsınız ? umarım iyisinizdir . çünkü ben bomba gibiyim .  evet kitap kapağını değiştireceğim kitap kapağımız da Demirhan'da bulunacak . ama şöyle bir durum var , ben Demirhan'ın iconunun ismini unuttum . ve dünden beri onu arıyorum bana yardımcı olacak kuşlarım varsa lütfen bir el atın . şuan gerçekten yardımınıza ihtiyacım var .

neyse hadi bakalım İSTENMEYEN zamanı ...



Sizce Demirhan bir gün böyle bakar mı Merve'ye ...

Sizce Demirhan bir gün böyle bakar mı Merve'ye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



'' Dayııı sana bir şey dicez biz . ''

Beril ve Hilal boyunlarına birer tane uzun inci kolyeler takmışlardı ve yüzlerinde de kendilerinin yaptığı taşan makyajları vardı . ayakların da teyzelerinin topuklu ayakkabıları ve üzerlerin de yine teyzelerinin abiyeleri vardı . şuan büyüyüp de küçülmüş gibilerdi .

Hilal ve Beril ellerini arkada birleştirmişler , yerlerinde sallanıyorlardı mavi gözleri ise dayılarının mavilerindeydi .

'' söyleyin bakalım . ''

hilal bir adım öne çıkıp dayısının eğilmesi için eliyle komut vermişti . dayısı eğilip yeğeninin kulağına doğru yaklaşmasını izlemişti .

'' şu bizim bakıcı odasında sana söyleniyordu . sanırım sana öküz dedi dayı . ''

Demirhan'ın yüz hatları gerilirken derin nefes almıştı . bu baş belası huysuzun tekiyle galiba çok işi vardı .

yeğenlerini başıyla onaylayıp onlara üzerlerindekileri çıkarması şekilde uyarıp yanlarından uzaklaşıp , mutfakta kızlara meyve suyu hazırlayan  Merve'nin yanına doğru gidiyordu .

mutfağın kapısından girecekken o da karşısında geliyordu ve ağzı ayrık olan Merve , Demirhan'a çarpmıştı . elinde ki tepsi büyük bir gürültüyle yere düşerken gözleri fal taşı gibi açılmıştı .

çarptığı kişiye baktığında bunun her zaman ki gibi Demirhan olduğunu görünce , şaşkınlığının yerini kızgınlık almıştı . ellerini beline koyup bir Demirhan'a bir de yere savrulan cam parçalarına bakıyordu . ama ne olursa olsun karşısında ki adam patronuydu ve ona bir şey diyemeyeceği için sessiz kalmıştı . kendi sakarlığıydı ne vardı ağzını ayırmasaydı .

'' kusura bakmayın , hemen toplayacağım . ''

Merve tam eğilip cam parçalarını toplayacakken Demirhan onu kolundan tutup kendisine bakmasını sağlamıştı . Merve kolunun tutulmasıyla şaşırmıştı . al tarafı iki bardaklarını kırmıştı ne vardı bu kadar sinirlenecek .

'' alt tarafı iki bardağınızı kırdım , o kadar paranız var alın iki tane daha ... ''

evet yine saçmalama seansı başarıyla emin adımlarla ilerliyordu . ağzından çıkanları kulağı duyduğunda büyük bir pişmanlık duyan Merve ağzını istemsiz bir şekilde kapatmıştı .

'' sen , hangi cürretle bana öküz dersin . ''

Merve daha da fazla şaşırmıştı . ona öküz demişti hemde çoğu kez ama bunu genellikle içinden söylerdi ve evet bazen de dışından . ve bunu da kesinlikle o bücürler duymuştu . hemen bir açıklama yapmalıydı kolundan olmak istemiyordu .

'' yok canım ne öküzü ben sizin ne kadar yakışıklı , ne kadar beyefendi , ne kadar adam olduğunuzdan bahsediyordum öküz anca Burak denen herif olur yoksa siz ... ''

Merve bir an duraksamıştı neler söylüyordu böyle . resmen karşısında ki adama onun ne kadar yakışıklı olduğunu dile getirecek şekilde iltifatlarda bulunuyordu . gerçekten aptalım diye içinden geçirmişti .

'' ben gerçekten güzel saçmaladım öyle değil mi ? ''


SON


canlarımmmm lütfen İntikamın Gölgesinde adlı kitabıma da bakınız o daha çok yeni bir  eser ve yorumlarınızı votelerinizi ondan mahrum etmeyiniz . ayrıca Harmanşah da yolda o da kısa zamanda gelecek .  Allah'a emanet olun .



İstenmeyen #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin