'' OYUNBOZAN geliyor ''

9.4K 503 128
                                    

Merve'nin temsili resmi ...

Merve'nin temsili resmi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Gece saat 2.15

Demirhan , Merve'nin odasına girdiğinde yorganı tepesine kadar çekmiş uyuyor olduğunu görünce seslenmeden odadan çıkmıştı . zaten Merve'nin gelmemesi daha iyi olacaktı .

Üzerinde ki Siyah deri ceketini düzeltip , kapıyı yavaşça açıp evden çıkmıştı . telefonunu çıkarıp rehberden Kevin'i bulup aramıştı  ancak Kevin'in telefonunun zil sesi az ilersinde çalınca , telefonu kapatıp karşıda O'nu bekleyen Kevin ve Ariananın yanına gitmişti .

'' Az kaldı , başlıyoruz . ''

Ariana herkes gibi siyahlara bürünmüştü .  Demirhan gülümseyip , arabasını uzaktan düğmeyle açıp kafasıyla işaret etmişti .

arabaya bindiklerinde , yola çıkan Demirhan ve ekibi gerginlerdi .

'' Kevin , Ada'mlar uzaktan izliyorlarmış mesaj attılar . ''

Ariana son gelişmeleri , arkadaşına bildirirken , Demirhan da başıyla Onay vermişti .


Sonunda , olayın gerçekleşeceği yere geldiklerinde ortam sokak lambalarının cılız ışığıyla aydınlanıyordu .  Demirhan arabanın farlarını kapatıp uzaktan izlemeye koyulmuştu .

Demirhan ve Kevinin Ada'mları etrafa dağılıp elleri tetikte bekliyorlardı .

Olay yerine dört araba arka arkaya geldiğinde , Arabalardan birinde  elleri çantalı Bir  Ada'm çıkmıştı . Demirhan olayı pür dikkat izlerken gözleri , teknenin içinden çıkan silah kaçakçılığı yapan Moskovalı Ada'ma kaymıştı . Ada'm tekneden inip , İngilizle  karşı karşıya geldiklerinde birbirlerine tepeden bakmaya başlamışlardı . 

Ada'mların , korumaları ise çevreyi gözetiyordu .

Demirhan elini çenesinden çekip , Ada'mlarına mesaj atmıştı .

'' Başlıyoruz . ' 'demişti .

Demirhan ve Kevinler arabadan inip  yavaş ve sakin bir şekilde  ilerliyorlardı .

'' Silahlar nerede Demirhan .  Ortada silah yok . ''

Demirhan etrafa baktığında gözleri  Büyük tekne de tekrar  durmuştu . anlaşılan hemen kaçacaklardı .

'' Tekne de . ''


Merve'den devam ...

üzerime , siyah deri elbisemi , altıma siyah uzun botlarımı giymiştim  . Siyah deri eldivenleri takmıştım . ardından siyah uzun kapşonlu pelerinimi de giydikten sonra maskemi takip silahımı çekmecemden alıp odadan çıkmıştım .  

İstenmeyen #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin