'' Alıntı ''

8.1K 317 150
                                    


pofuduklarrrrrrrr :)))

ayh sizleri seviyorummmmm , ben bölümü yazmaya başladım bile ve alıntıyı da atıyorum size . sizin o yorumlarınızı okudum hem de hepsini , hatta gülerek okudum :) sizin yorumlarınız benim ilham perilerim unutmayın :)

hadi alıntıya , unutmadan Harmanşah düzenleniyor demiştim , ilk 4 bölüm düzenlendi yani  değişiklikler oldu , bilginize :)




Ece ve Burak karşılıklı oturmuş , Kardelenden gelecek olan haberleri bekliyorlardı .

'' O Ada'm diyelim ki ölecek Burak , peki ya Merve'ye ne yapacaksın . ''

Burak bir noktaya bakıyordu . hafifçe tebessüm etmişti , aklına Merve'nin hırçın halleri gelmişti . Merve'yi bir anda öptükten sonra O'nun o yüz ifadesi yine ve yeniden güldürmüştü .

düşüncelerine ara verip sevgilisi Ece'ye bakmıştı .

'' o Zaman gelince görürsün , Sevgilim .''

o sırada , Salonu Burak'ın telefonun zil sesi doldurmuştu , arayan Kardelendi ...

'' Hoparlöre al Burak ''

Burak telefonu hoparlöre alıp , konuşmuştu .

'' Söyle , işi bitti mi ? ''

karşı taraftan bir kadının gülüş sesi geliyordu . Burak bu gülüşü tanıyordu , kaşlarını çatıp beklemişti .

'' Öyle çok kendinden emin olma Cihangir . Şuan bu ajan sürtüğün elimde , sence O'nu nasıl öldürmeliyim . bir fikrini alayım dedim , ne demişler işi ehline soracaksın . ''

Burak'ın gözlerini şaşkınca açılmıştı .

'' Merve ? ''


ALINTI SONU ...

İstenmeyen #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin