'' Alıntı ''

6K 225 32
                                    


gençler , öncelikle özür dilerim . gerçekten ...

ama KİMYA DERSİNDEN sizde kalsaydınız emin olun sizlerde benim gibi deprosyona girerdiniz . evet KİMYA DERSİNDEN KALDIM , AMA KURTARMAYA GİRİP ALLAH'A ŞÜKÜR Kİ KURTARDIM . yazılılarımdan dolayı bölüm yazamadım beni de anlayın sizlerde benim gibi öğrencisiniz .

şimdi alıntı atıyorum ve SÖZ VERİYORUM BÖLÜM YARINA GELİYOR .



'' Oyunbozan .''

gözlerimi karşı noktaya dikip , Burak'ın baktığı yere bakmıştım .

Siyahlar içinde karşımda duran , kişiye bakıyordum . bizi , esir düştüğümüz durumdan kurtarmıştı .  bize düşman olan kişi bizi kurtarmıştı . şaşkınlığımı gizlemeyerek konuşmuştum .

'' Bizi neden kurtardın oyunbozan , bize düşman olan sen değil misin ? ''

şuh bir kahkaha atarak , bir kaç adım yaklaşmıştı fakat aramızda ki mesafe oldukça fazlaydı .

'' Evet düşmanımsınız . siz şimdi neden bunu yaptığımı ve kim olduğumu da merak ediyorsunuzdur . ''

ilginç bir şekilde ona bakıyordum . benim sözlerimin ardından Burak'ta sözü devralmıştı .

'' Kimsin lan sen ? ''

Burak O'na hızlı adımlarla yaklaşırken , oyunbozan hiç yerinden kıpırdamıyordu bile .

maskesinin altından bakan siyah gözler bütün duyguları saklıyordu .

Burak , oyunbozanın tam karşısında durup , öylece maskesinin altında ki yüze bakıyordu . ne bir şiddette bulunuyor ne de konuşuyordu . ikisi de öylece birbirlerine bakıyorlardı .

Burak , oyunbozanı kendine çekip tam maskesini çıkaracakken , oyunbozan onun kasıklarına tekme atıp yere düşmesini sağlamıştı . ardından yere eğilip Burak'ın saçlarını çekip , sözü devralmıştı .

'' Kim olduğumu merak mı ediyorsun ? çevrene bak Burak Cihangir . en yakınındayım . ''

sözlerini bitirip , koşarak uzaklaşmıştı . siktir bir şey yapamamıştık .





ALINTI SONU ...

İstenmeyen #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin