15.BÖLÜM
Bir müddet şaşkınlıkla genç adama baktı. Aradan sanki çok uzun yıllar geçmiş gibi hissediyordu. O kadar çok şey yaşamıştı ki...Genç adam da incelediğini hissetmişti bakışlarını birden Elif'ten tarafa çevirmişti. "Elif!" dedi şaşkınlıkla yerinden kalkarken. Elif gitmek için hamle yaptığında Alper ona yetişmişti.
"Gitme Elif!" "Lütfen gitme !" Elif tereddütlü bakışlarını genç adama çevirmişti. O her zamanki Alper'di. Yine çok yakışıklı ve şıktı. Genç adam onu baştan aşağı süzüyordu. Önce parmağındaki yüzüğü fark etmişti sonra da belirginleşen karnını. Birden rengi solmuştu genç adamın.
"Gel şöyle dinlen biraz ."
Elif'in gitmek için yeniden hamle yaptığını görünce telaşlanmıştı Alper.
"Ben senin düşmanın değilim, hadi otur sana bir çay söyleyeyim ."
Gösterilen yere otururken Elif yeniden geçmişle yüzleşiyordu. Hayatı boyunca hep bir ailesi olmasını istemişti. Bu hayallerini Alper'le gerçekleştirebileceğini ummuştu. Alper'le birlikteyken sevginin başka bir türünü yaşamıştı. Onu her şeyini paylaşabileceği bir arkadaş, zaman zaman bir abi, sahip olmadığı küçük kardeşi olarak görmüştü. İkisi birlikteyken çok mutluydular, belki de o öyle olduğunu sanmıştı. Alper bu durumu ondan çok daha önce fark etmiş olmalıydı. Sonra o gece yaşadığı acıyı, Alper'in yanındaki kızı düşündü. Alper'i ve birlikte olduğu kızı kıskanmıştı çünkü hayalini kurduğu her şeye o sahip olacaktı. Sonra Hazar'la karşılaşmıştı. Alper ne kadar haklıydı 'sen bana hiç aşık olmadın' derken.
"Elif düşüncelere daldın ."
Elif bakışlarını tekrar Alper'e çevirdiğinde onun da oldukça düşünceli olduğunu fark etti. O sırada garson çayı getirmişti. Garsonun uzattığı çayı sessizce aldı.
"O adamla evlendin demek. Mutlu musun?"
"Evet... evet ."
"Biliyor musun o gece adamla seni gördüğüm daha o ilk anda anlamıştım. Yaptığım tüm pisliklere rağmen de kıskanmıştım ."
"Alper lütfen!"
"Biliyorum bu konulara girmenin bir anlamı yok, geçmişi değiştiremem ama şimdi daha sağlıklı düşünebiliyorum. Belki de bir daha hiç karşılaşmayabiliriz kim bilir!" "Senin çok mutlu olmanı isterim ."
"Teşekkür ederim."
"Bir dakika... bir dakika şu karşısında gelen senin kocan olacak değil mi!"
"Hazar mı ?"
"Evet o!"
"Buraya doğru geliyor ."
"Hazar buraya mı geliyor ?" başını çevirdiğinde Hazar çoktan yanlarındaydı. Hiç konuşmasa da Hazar'ın bakışları her şeyi anlatıyordu.
"Doktora gitmemiz gerekiyor ."dedi yanındaki adama bakmadan gergin bir ses tonuyla.
"Elif !"
"Alper !"
Aynı anda birbirlerine seslenmişlerdi. "Kolay gelsin ." dedi Alper kalkmaya hazırlanırken. "Yine görüşürüz ." Bir anda ortam buz gibi olmuştu.
Elif şaşkınlıkla Alper'in gidişini izledi. Neden genç adam böyle bir şey söylemişti. Hazar'ın onu yok saymasına içerlemiş olmalıydı ve intikamını bu şekilde almıştı ondan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALDANIŞ(Tamamlandı)
RomanceHayat Elif için çok karmaşık, zor hale gelmişti. Önce erkek arkadaşını başka bir kadınla aynı yatakta yakalamıştı. Sonrasında ise her şey çok daha karışık hale gelmişti. Her şeyi unutup yeni bir başlangıç yapmak için gittiği gece kulübünde yine onla...