18.BÖLÜM

20.3K 1.2K 117
                                    


18.BÖLÜM

"Hazar ne yapıyorsun?" Hazar kendisi koltuğa otururken onu da kucağına almıştı.

"Bırak beni ."

Hazar hayatında ilk defa soğukkanlılığını kaybediyordu. Zihni boşalmıştı, ona ne söyleyeceğini bilmiyordu. Bunca acıdan sonra 'seni seviyorum' kelimesi bir mucize yaratabilir miydi. İkisi de acı çekmişti. Hazar bencilliğinin bedelini çok ağır ödemişti. Onu bir daha görememe, kaybetme korkusu! Yeniden soğuk terler dökmeye başlamıştı.

"Bırakacağım ama önce bana bir söz vermen gerekiyor."

"Ne için sana söz vermem gerekiyor?" "Neyin var Hazar?"

Elif endişeli bir ifadeyle Hazar'ı süzüyordu.

"Konuşmaya başlamadan önce bana söz vermeni istiyorum."

"Sözümü kesmeyeceksin, beni sonuna kadar dinleyeceksin ." Elif'i biraz daha kendine doğru çekti, başını göğsüne yasladı.

"Evet !"

"Söz ."

"İlk karşılaştığımız gece...seni gördüğüm daha o ilk anda çarpılmıştım." " Çok geçmeden çevremde benimle aynı duyguları paylaşan diğer erkelerin farkına vardım ." "Sen ise hiçbir şeyin farkında değildin dans pistinde kendinden geçmişçesine dans ediyordun ." "Hemen harekete geçmiştim. Bilerek senin bana çarpmanı bekledim ."

Elif başını kaldırıp inanmayan gözlerle genç adama bakmıştı. "Ben tesadüfen çarptığımı sanıyordum, çok sarhoştum ."

"Evet sen çok sarhoştun, ben ise çok bencil ." "Sana verdiğim şiddetli tepkilere bir anlam veremiyordum ." "Sonra gece eve gelmiştik ve sen beni bir başkasının yerine koymuştun. O an senden nefret etmiştim, gözümde hiçbir değerin yoktu ."

"Hayır!" elif Hazar'ın kolları arasından kurtulmaya çalışmış acıyla inliyordu.

"Söz vermiştin sözümü kesmeyecektin ." Hazar onu yeniden kendine doğru çekmişti. "Senden nefret ediyordum ama gece gündüz rüyalarımda yalnız sen vardın. Bana ne olduğunu çözemiyordum, büyük bir şans eseri yeniden karşılaştığımızda senden intikam almak istedim."

"Beni bir başka erkeğin yerine koyma düşüncesine dayanamıyordum ." "Yine de seni çılgınlar gibi arzuluyordum. Aklımda tek bir düşünce vardı. Sana mutlaka sahip olmalıydım, bu o kadar şiddetli bir arzuydu ki benim için istekten çok bir zorunluluk halini almıştı ."

"Bana bunları anlatmanı istemiyorum ."

"Yeni bir başlangıç yapabilmemiz için bunları bilmen gerekiyor. Aramızda daha fazla bilinmeyenin girmesini istemiyorum ." "Evlenme teklifini kabul etmek benim için tam bir çılgınlıktı. Bir anda kendimi iş yerinin önünde seni beklerken bulmuştum. Her şey kontrolümün dışında gelişiyordu ve bu beni daha çok öfkelendiriyordu. Bana ne olduğunu bir türlü çözemiyordum ." " Ama yine de seninle evlendim, bir süre sonra benim düşündüğüm gibi bir insan olmadığını anlamıştım." Hazar acıyla başını iki yana sallıyordu. "O çocuktan seni ölesiye kıskanıyordum ."

"Tamer Şerife'nin erkek kardeşi ve ben onu hiçbir zaman senin baktığın gözle bakmadım." "Nasıl bakabilirdim ki onu olmayan erkek kardeşimin yerine koymuştum ."

"Sen fark etmesen de o sana aşıktı. Otuz iki yaşındayım, bunu anlayabilirim. Delikanlılar arasında o yaşlarda olabilecek şeyler ."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALDANIŞ(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin