Tak tomuto sa vraví dokonalosť

71 10 0
                                    

Konečne osprchovaná ležím v mäkučkej posteli vo veľkom Niallovom tričku. Mám otvorené oči a pozorujem strop. Ani sa nepohnem a pomaly zaspávam. No vtom ma vyrušia niečie kroky. Jedným očkom nazriem kto to je. Myslím si že keby som sa aj nepozrela vedela by som kto to je.

Niall stál vo dverách. Usmieval sa a pozeral na mňa. Jeho oči žiarili ako vždy a jeho rozstrapatené vlasy na teba kričaly už s chodby.

Chvíľu som si prezerala jeho tvár. No potom som postúpila nižšie, čo som asi nemala. Nemal totižto tričko. A na nohavice takisto zabudol. Mal len boxerky.

Nechápem to. Pozerám na Nialla už dobrú chvíľu a on si ešte nevšimol že nespím. To som až tak dobrá herečka? ,,Žeby som bol až tak sexy?" Tak nič. Herečka so mňa nebude.

Sadla som si a hodila do neho vankúš. ,,Prestaň mami." Niall chytil vankúš a skočil za mnou na posteľ. Potom mi pekne vrátil vankúš a zakryl ma po krk paplónom. ,,Ale no tak mami ja nechcem ísť spať. Niesom unavená." Začnem sa smiať.

Niall sa postavý, dá ruku vbok, prejde si rukou po vlasoch aby napodobnil ženu a spustí. ,,Pokiaľ žiješ pod mojou strechou budeš ma poslúchať. A navyše zajtra budeš ponocovať. Ver mi. Pretože prídu strýkovia Harry a Louis."

Niall dohovorí a ja sa stále dusím smiechom. ,,Mami kto sú strýkovia Harry a Louis?" Naštastie Niall už normálne odpovie. ,,Moji bratranci. Zajtra prídu. Každý rok k nám chodia na prázdniny." Nechápavo na Nialla pozriem. ,,Ja viem že žiadne prázdniny teraz nemáme ale oni hej. A aj nám to vybavili. Takže pohoda. Ale teraz dcérka prišiel rad na spánok. Dobrú nocku dieťa moje." Zasmejem sa. ,,Dobrú noc mami."

Niall zhasne a privrie dvere do chodby.

Ráno sa zobudím na úžasnú vôňu jedla. No po chvíli počujem aj hlasy smiech z kuchine. No tieto hlasy nepoznám. Spoznala som len Niallov. Asi to budú tí jeho dvaja bratranci.

Nechcem si spraviť hanbu hneď no asi to inak nepôjde keďže schody neprejdem. Tak sa silno nadýchnem a zakričím. ,,Niall!!!" Ani nie o minútu ku mne pribehne Niall s vystrašeným výrazom.

,,Stalo sa niečo?" Usmejem sa aby som ho uistila že je všetko vporiadku. ,,Neboj nič mi nie je ale tak nejako sa nemám ako dostať dolu po schodoch." Niall sa zasmeje a ja zdvihnem na neho obočie. Podíde teda bližšie a zoberie ma na ruky. ,,Ďakujem." Poviem Niallovy do ucha.

Akonáhle sme prišli ku schodom uvedomila som si že mám na sebe len Niallove tričko a spodné prádlo.

Nejak sa po chvíli dostaneme dolu po schodoch do obývačky a Niall ma položil na zem.

,,Čaute." Pozdravila som ich a oni sa vzápätí postavili a uvoľnili mi miesto na sedenie. No ja som im najskôr podala ruku.

Prvý bol nižší s krátkimy vlasmy a chudou postavou. Druhý bol kučeravý a svalnatý. Košelu mal do polovice hrude rozopnutú a bolo mu vidno tetovania. Keď som presunula konečne zrak na tvár, usmieval sa a to mu zvýraznilo jamky v lícach.

No tak tomuto sa vravý dokonalosť.

LifesaverWhere stories live. Discover now