,,Môžem vojsť?" K otvorenym dverám Niallovej izby prišiel Louis.
Bolo niečo okolo štyroch hodín a až teraz vyšiel Louis z izby. Oci mal napuchnuté a líca červené.
,,Samozrejme." Niall vyskočil na nohy. ,,Poď si k nám sadnúť." Milo ale opatrne som sa na neho usmiala a rukou som potľapkala na vankúš, ktorý som položila vedľa seba na zem. Louis neváhal a sadol si vedľa mňa. Niall si tiež znovu sadol ale z opačnej strany, takže som mala oboch vedľa seba.
,,Už o tom nechcem rozprávať. Prosím neriešime to a tváre sa, z sa to nikdy nestalo. Bude to tak lepšie." Louis si silno vydýchol a jemné sa usmial. Chvíľu bolo ticho. No potom Niall pustil pomalú, upokojujúcu hudbu a Louis opretý chrbtom o Niallovu posteľ zaspal. Zakryla som ho dekou a obaja sme s Niallom potichu pokračovali v čítaní.
Spoločne sme čítali nejakú rozprávku a po kapitolách sme sa striedali v hlasom čítaní. Po hodinke som zaspala aj ja.
Zobudil ma až bozk na líce. ,,Ak budete dlhšie spať, v noci nebudete mať čo robiť. Niall zobudil aj mňa aj Louisa. Jeho samozrejme ale nepobozkal. Sedel pred nami s prekrekríženými nohami a s táckou položenou vedľa seba, na ktorej boli tri hrnčeky a tanier so zapečenými toastami. ,,Jedzte, bude vám lepšie." Louis sa zasmial. ,,To máš s Harryho Pottera!" Aj ja som sa usmiala. ,,Áno, mám." Do rúk som vzala jeden z hrnčekov. Akonáhle mu do nosu udrela sladká vôňa, bolo mi jasné, čo to bolo. ,,Kakao!" Takáto maličkosť vo mne vzbudila radosť. Niallovi som darovala úsmev.
Všetci sme sa potichu napchávali, až keď na tanieri nezostalo nič, Louis sa ozval. ,,Ako ste sa dalo dokopy?" Skoro mi zabeho, čo som ešte nestihla zjesť.
Obaja sme sa zasmiali. ,,No... ono to je celkom zložité." Louis nadvihol obočie. ,,Ja mám času dosť." Niall sa na mňa usmial a pokrčil plecami. Potom pokračoval. ,,No my sme sa nejako na grilovačke ocitli spolu veľmi blízko a tak nejako prirodzene sa to stalo." Louis sa usmieval ako keby sa nič nestalo. Aj oči mu žiarili. ,,Som za vás veľmi rád a naozaj vám to nesmierne prajem." Aj ja som sa na neho usmiala. ,,Neboj sa. Ani sa nenazdáš a príde niekto, kto ťa bude ľúbiť viac ako seba. A ty budeš tú osobu ľúbiť tak isto."
Louis si vydýchol a postavil sa. ,,Ďakujem. Ja pôjdem do sprchy a potom spať." S Niallom sme sa postavili tiež. Niall v rukách držal tácku s hrnčekmi a ja som držala tanier. Všetci sme mali spoločnú cestu. Pri Louisovej izbe sme sa rozlúčili a s Niallom sme pokračovali do kuchyne.
Všetko sme poukladali do umývačky a Niall ju potom zapol. Otočil sa ku mne a za pás si ma k sebe pritiahol. ,,Lúbim ťa Diana. Strašne moc." Pobozkal ma so sladučkou príchuťou lásky na perách. ,,Ja teba ľúbim tiež. Asi si vieš predstaviť ako."
Otázočka na koniec. Chcete aby sa to uberalo sladúčko ako doteraz? Alebo chcete aj niečo viac aby som zo seba vyžmýkala? Prosím napíšte mi do komentov čo chcete.
ESTÁS LEYENDO
Lifesaver
FanficAhoj. Moje meno je Diana a mám šestnásť rokov. Som ryšavá, malá a celé moje telo zdobia pehy. Rozhodla som sa napísať príbeh o mojom živote a prvej láske. Tomuto príbehu by nikdo nerozumel, takže sa budem musieť vrátiť v čase o pár rokov späť. Ak s...