Nákupy

95 6 0
                                    

Zobudím sa na jemnú pusu na líce a pohladenie po vlasoch. Otvorím oči aby som sa uistila kto je to. Kto iný ako Niall.

Pozriem na neho a usmejem sa. Niall mi úsmev opätuje a vrazí mi ďalšiu pusu no tentokrát na čelo. Začnem sa červenať ani neviem prečo. Niall si to očividne všimne a zasmeje sa na tom.

,,Koľko je hodín?" Niall sa pozrie na hodinky. ,,Bude osem." Vypleštím na neho oči. ,,Čo tak skoro? Ja chcem ešte spať." Zakryjem si hlavu paplónom. Niall ma chytí najprv za nohy a potom okolo pásu. A následne ma zdvihne s postele a vykročí von s izby.

,,Ale ja chcem aby si vstala." Prenesie ma dole schodami až do kuchyne. Musím uznať že je fakt silný keďže ma už niekoľko dní nosí po schodoch. Aj keď to už nie je treba. Už ma to vôbec nebolí.

Konečne ma položí na barovú stoličku v kuchyni. Po chvíli predomňa položí misku s pudingom a hodí na mňa úžasný pohľad dopĺňajúci úsmevom. ,,To ty sám?" Niall súhlasne pokýve hlavou. ,,Wau. Klobúk dolu Niall." Vložím si prvú lyžicu puddingu do úst a ku podivu nieje ani slaný ani nič podobné. Vypleštím na Nialla oči. ,,To je fakt dobré Niall. Naozaj si to uvaril ty?" Aj Niall si zoberie misku s puddingom a začne jesť. ,,Áno na prekvapenie bol som to ja." Usmejem sa na neho.

,,Čo chceš dneska robiť?" Zamyslím sa. ,,No v prvom rade by som sa rada dostala ku nejakému oblečeniu." Niall sa usmeje. ,,Takže ideme nakupovať." Prekríži si ruky. ,,Ale ja nemám peniaze. A stačí mi to čo mám ešte v decáku. Čiže by som išla pre to." Niall sa zamračí. ,,No jasné ešte by som ťa nechal platiť. A nie nastačíti to. Pôjdeme kúpiť nové."

Po hodine sa ocítame v aute aj s Harrym a Louisom na zadných sedadlách. ,,Tak sme tu." Zavelí Niall po asi dvoj minútovej ceste. ,,To už?" No akonáhle vystúpim s auta presvedčím sa sama že áno, sme tu. Pred nami stojí obrovská budova. Teda lepšie povedané nákupné centrum. Tak teda vojdeme a Niall ma rovno ťahá za ruku do obchodu ktorý vidí.

Chodím po obchode a prezerám si veci. Niall okolo mňa stepuje a sleduje každý môj krok. ,,Ale no tak. Už si niečo vyber. Lebo začnem ja." Prevrátim očami. ,,Keď chceš môžeš mi pomôcť niečo vybrať a aj vy chalani." Očkom hodím pohľad na Harryho s Louisom ktorí stáli hneď za Niallom.

Harry sa na mňa zaškerí a rýchlo odíde. ,,To si nemala robiť. On ti vyberie tie najvyzívavejšie kusy oblečenie aké existujú." Zavolal na mňa Louis. ,,A ty? Čo by si vybral ty?" Usmejem sa na neho. ,,Uvidíš." Ani sa nestačím znovu pozrieť za seba a už ma Louis ťahá do kabíkny. ,,Dobre dobre veď ja idem neťahaj ma tak. A vie Niall kde som?"

Zastrčí ma do kabínky a podá mi kôpku s vecami. ,,Keď ho uvidím poviem mu že si tu."

Ako sa tak prehrabávam tými vecami nič ma tak neoslovuje. Až na jedny šaty. Boli to telové, kvetinkové šaty po kolená. Už asi viem okolo čoho sa točí Louisov vkus. Okolo kvetiniek.

Obliekla som si ich a vyšla som von z kabínky. Louisovy sa rozžiarili oči. ,,Tebe sa páčia?" Louis sa s nadšením v hlase spýtal. ,,Sú krásne Louie." Usmejem sa a zatočím aby si ma mohol obzrieť. ,,Louie? Prečo Louie?" Zastanem a obímem ho. ,,Lebo je to zlaté. Kvetinka Louie."
Louis nadvihne plecia. ,,Ako chceš."

Medzitým sa sem stihol dostaviť Harry s ďalšou kopou oblečenia. Podíde ku mne, podá mi to a zlomyseľne sa usmeje. ,,Aspoň jedno si musíš vyskúšať a výsť v tom von."

Znovu zaleziem do kabínky a prehrábavam sa tentoraz v Harrhyo kôpke. To fakt? Samé spodné prádlo, výstrih po kolená a kraťase že mi je vidieť polka zadku. No super a on chce aby som v tom vyšla von. Aj keď musím uznať spodné prádlo sa mi teraz zíde. No nič. Nakoniec nájdem niečo čo síce výstrih nemá ale keď sa posadím je mi v tom vidno nohavičky. Sú to tiež šaty. Sú fialkové, čipkované akurát zesne pod zadok. Obliekla som si ich a vyšla von kde už stál aj Niall.

,,To by si nebol ty Harry keby že nevyberieš niečo podobné." Harry sa zamyslí a prezerá si ma od hlavy až po päty. Očividne ignoruje Niallovu poznámku. No mňa to po chvíli prestane baviť a vypýtam si od Nialla tie veci čo vybral on.

Podal mi ich a mohla som znovu skúšať. Aspom že Niall má normálny vkus. Asi taký ako ja. Takže skoro všetko čo vybral sa mi páči.

Všetko som už poskúšala a urobila som im módnu prehliadku. Nakoniec sa vystrčí Niallova ruka s posledným kúskom oblečenia. Neviem prečo majú všeci chlapi slabosť na šaty. Takže tretie šaty. No tieto boli fakt nádherné. Smotanové nad kolená s hviezdičkami.

Výdem s kabíkny. Oči všetkých troch sú na mne a pomaly s otvorenými ústami na mňa pozerajú. ,,Vyzeráš úžasne. Tieto musíš brať." Ako prvý sa ohlási Harry. ,,Že váhaš. Jasné že ich beriem." Zaleziem späť do kabíkny a konečne sa oblečiem do toho v čom som prišla.

Zaplatíme obrovský nákup... no teda Niall, Harry a Louis zaplatia nákup a ideme späť k Niallovy. Za normálnych okolností by sme sa išli niekam najesť no Niallovy rodičia robia večer grilovačku u nich na záhrade takže si dáme len doma niečo malé aby sme neskôr vládali.


Šaty ktoré vybrali chalani.


Šaty ktoré vybrali chalani

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Louis


Harry

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Harry



Niall

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Niall

LifesaverWhere stories live. Discover now