Už to chápal.

23 3 2
                                    

,,Ja som to vedel!" V Niallovej izby boli dvere dokorán a v nich stáli Harry a Louis. ,,Ako to, že si to vedel?" Louis odpovedal na Harryho sebavedomé skonštatovanie. Harry iba prekrútil očami. ,,Zobudíme ich už teraz, alebo sa na nich chceš pozerať?" Harry si prekrížil ruky na hrudi a naďalej pozoroval posteľ. ,,Najskôr si to odfotím." Lakťom nie silno strčil do Louisa. ,,Na čo čakáš? Odfoť to!" Louis sa zamračil a vytiahol si zo zadného vrecka na nohaviciach svoj telefón. Namieril ho na posteľ a oboch v spánku vyfotil.

Obaja spali ako zabití stále v objatí. Niall vdychoval vôňu jej vlasov a Diana počúvala tlkot jeho srdca. Obaja sa tvárili nevinne a spokojne, akoby sa všetok smútok a hnev zo sveta vyparil.

,,A teraz ich už zobudíme?" Louis vypol telefón a držal ho v ruke. ,,Nie!" Harry mu ho vytrhol a na prvý pokus odomkol aj napriek šesťmiestnemu heslu. ,,Hej! Ako to že vieš moje heslo? Veď sme tu u Niall sotva dva dni!" Harry sa iba uškrnul a vystrel sa, aby na jeho ruky Louis nedosiahol. Louisa to štvalo. Snažil sa mu telefón dostať z ruky a pritom Harryho poškriabal. ,,Au! Prestaň! Ako sa bude tváriť tvoja mama keď jej poviem že si ma poškriabal?"

Louisovi odchádzala trpezlivosť. ,,To je mi jedno! Daj ten telefón sem, lebo poviem sestre že sa ti páči!" Harry ostal nehybne stať s otvorenými ústami. ,,Čo? Čo sa deje?" Jednou rukou si celé ústa zakryl a ruku s telefónom uvoľnil, aby na displej videl Louis.

V Harryho očiach sa namiesto škodoradosti črtala ľútosť. Úprimne ľutoval čo spravil. Akonáhle Louis zbadal otvorenú konverzáciu so svojou sestrou spred pár dní, v očiach sa mu zaligotali slzy. V momente sa vykašľal na telefón a utiekol do kúpeľne, kde sa zamkol.

Harry v tom momente nevedel čo ma robit. Iba stál vo dverách a nechápavo si čítal konverzáciu znovu a znovu. V hlave mu behalo mnoho myšlienok. No najúspešnejšou bola jedna otázka. Ako to, že si ti nevšimol? Všetky tie Louisove pohľady za posledné dni. Už to chápal.

LifesaverWhere stories live. Discover now