Мөсөн ханхүү 2

1.3K 66 0
                                    

-"Хөөе, охион?"

Би эргээд харвал надруу ирж байгаа гэлтэй нэг залуу алхаж байлаа. Нээх ч анхаарсангүй эгчийг хэзээ дуусах бол гэж бодоод эгчрүү хараад зогсож байтал тэр яг хажууд ирээд зогссоноо "Сайн уу?" гэхэд би түүнрүү "Хэн бэ?" гэж сулханаар асуухад нөгөө залуу ч намайг ингэж асууна гэдгийг мэдсэн бололтой зүгээр л инээмсэглэн зогсох нь эвгүй санагдаж байлаа.

Эгч-уучлаарай эгч нь найзтайгаа уулзах хэрэгтэй болчихлоо гэрлүүгээ харьж чадах уу?

Би-юу? Аан зааз

Эгч-хөөх аль хэдийн найзтай болчихоо юу?

Би-юу айн?

Эгч-манай хөрш айлын хүү шдээ! Хурдан танилцжээ заза тэгвэл Марк дүүг маань хүргээд өгөөрэй!

Марк-за эгчээ баяртай битгий санаа зовдоо гэж хэлэхэд эгчийн санаа амарсан бололтой бид хоёрлуу инээмсэглчихээд надад хүнсээ өгөн өөрөө найзтайгаа цааш яваад өглөө.

Би-тэгэхээр чамайг Марк гэдэг байх нь ээ?

Марк-тийм ээ, харин чамайг Сүни Ким Сүни

Би-O.O

Марк-би ч сайн столкэр шүү! /Столкэр буюу дагагч/

Би-анх танилцаж байгаа хүндээ ийм эвгүй сэтгэгдэл үлдээх шаардлага байна уу?

Марк-би бусдаас өвөрмөц байх дуртай лдаа -инээх-

Би-ммм

Марк-заза би наадхыг чин бариад явья гээд хүнстэй хоёр уутыг минь бариад урд алхаад эхлэв бодвол гэрлүү л явж байгаа юм байлгүй! Би ч түүнийг дагаж яваад л замдаа юу ч дугарсангүй тэгэхдээ надад бол сайхан байнаа Югёмоос өөр ойролцоо насны хүнтэй танилцлаа!

Гэрийн үүдэнд ирэхэд тэр надруу инээмсэглээд "Нэгдэх өдөр сургууль дээр уулзацгаая" гэж хэлээд яваад өглөө. Тэгэхээр энэ миний орох гэж байгаа сургуульд сурдаг байх нь? Эсвэл зүгээр Югёмтой нэг сургууль тэгээд андуураад байгаа юм болов уу?

Гэрт орж ирээд хүнсээ бүгдийн хөргөгчинд хийгээд өөр бусад зүйлсээ байх ёстой газруудад нь хийж тавиад зогсож байтал "Би ирлээ" гэсээр Югём орж ирэв.

Би-сайн уу?

Югём-сайн сайн, ээж хаачаав?

Би-нэг найзтайгаа тааралдаад уулзах хэрэгтэй байна гээд

Югём-мхмм заза би юм идэхгүй шүү аав ч юм идэхгүй байх чи одоо амарч болноо

Би-аан за гэж хэлээд өрөөндөө орон дэвтрээ гаргаж ирэн өмнө нь бичиж байсан хэдэн зүйлүүдээ уншаад үзэхэд яг л үхэх гэж байгаа хүний тэмдэглэл шиг байжээ хаах!!! Яахавдээ гутранги үзэлтэй нь үнэн ч гэлээ бас арай ч ийм байсан гэж бодсонгүй шүү...Хэндээ ч энэ бүхнээ бичиж байсан юм мэдэх юм алга... Ингээд бодоход хааяа өдрийн тэмдэглэл хөтлөх мэдрэл хүний ажил ч юм шиг! Тэр дунд нь би багтаж байгаа болхоор бас өөрийгөө муулмааргүй л байна тэгэхдээ л инээдтэй санагдах юм... Бусад хүмүүсийн өдрийн тэмдэглэл хамгийн ихээр борлуулагдсан ном болж байхад минийх одоо юу юм бэдээ би өөрөө л тоож уншихаар юм байна! Ядаж бичсэн шүлгүүдээрээ ном гаргадаг юм билүү?

(ДУУССАН)Мөсөн ХанхүүWhere stories live. Discover now