Мөсөн ханхүү 6

1K 152 1
                                    

Өглөө эрт сэрээд бид дөрөв шууд л хот явлаа. Тэнд очоод л ам ангайсаар байгаад л таарлаа! Би Солонгосоор өөр оронд байгаагүй гэвэл худлаа! Тэгэхдээ Америк шиг ийм гоё хөгжилтэй орон бол харж байгаагүй... Хөдөө нь дан хаусаар дүүрэн тэгвэл хот нь баахан өндөр сайхан барилгуудтай... Үнэхээр гоё юм!!! Баахан эргэн тойрноо биширч харсаар нэг том дэлгүүрт ороход золтой л эрүүнээсээ салчихсангүй!!! Би бүр ёстой жинхэнэ соёлын шокын үзүүлж байх шиг байна даа..

*** Маркын талаас ***

Тэр миний дуртай зургийг зөвшөөрөлгүй аваад явсан ч надад хэлэх үг олсдонгүй зүгээр л түүнд өгөөд явуулчихсан... Өглөө эрт сэрээд сургуульруугаа явах гэсэн ч бүр нойроо харамлаад босч өгсөнгүй...

Нэг цагаа харахад өдрийн гурван цаг болж байлаа. Заза босох минь! Аав ээж хоёр ч намайг тоохоо байсан бололтой. Өөртөө өдрийн хоол хийж тавьчихаад зурагтаа асаагаад үзээд сууж байтал утас дугарав

Би-байна?

Жэйби-хаана байна?

Би-гэртээ

Жэйби-сургууль дээрээ очоогүй тийм үү?

Би-мхмм

Жэйби-өнөөдөр Жэксон тэр хоёр зодолдсон гэсэн

Би-юу????

Жэйби-хурдан сургуулийнхаа дээвэр дээр хүрээд ир бид гурав байж байна

Би-заза очлоо гээд утсаа таслан шууд пилэткээ унтраан хувцсаа өмсөөд гараад явлаа. Сургуулийн дээвэр дээр гарахад нөгөө гурав нэг л бие биенээ барьж идэх гэж байгаа байдалтай харагдана. Яах ёстой юмбэ?

Жэйби-уучлалт гуй! Би хэлсэн шүү дахиж хэлэхгүй!!! гэж Жинёнруу хашгичан хэлэхэд нөгөөх нь юу гэж тэгэхэв... Харин ч уурын хүргэн өөдөөс нь зэвүүнээр инээмсэглэнэ...

Жэйби-чамайг даа гээд заамдаад авахад нь би түүнийг болиулаад эхлээд юу болсон тухай асуув

Жэксон-би зүгээр хараад шууд цохиод авчихсан юмаа...

Би-яах гэж??

Жэксон-би ийм хүнийг дахин харахыг хүсэхгүй л байна шүү гэж Жинёнруу жигшсэн байртай харав.

Би-тэр засарсан ч юм билүү?

Жэйби-чи ийм болхоор л үргэлж хууртдаг юм шдээ!!!! Чи Сүжиг санахгүй байна уу? Тэр Жинёны найз охин нь шүү дээ тэгтэл чи энэ бүх жүжигт нь итгээд л явж байдаг... Магадгүй энэ нэг юм бага байхдаа сайхан сэтгэлтэй хөөрхөн ааштай хүү байсан байх тэгэхдээ одоо бол өөр!!! Өөдгүй амьтан ойлгохгүй байна уу??

(ДУУССАН)Мөсөн ХанхүүWhere stories live. Discover now