Мөсөн ханхүү 11

1.5K 167 11
                                    

Төгсгөл...

Хоёр хоног амралтанд явж ирчихээд би шууд л ээжийн тухай бодлоо... Усанд орж гарч ирчихээд эгч дээр очин ээжийн тухай асуухад миний бодож байсан шиг л аав маань ээжийг минь хуурчихаж... Бас ээж аль хэдийн ажлаасаа гарчихсан гэсэн. Би үнэндээ уйлах, баярлах, уурлах ёстой эсэхээ ч мэдэхгүй байна! Нэгэн бодлын намайг тоож байгаагүй хүн жоохон ч гэсэн ганцаардлын зовлонг мэдэрч байгаа нь гоё ч тэр бол миний ЭЭЖ!!! Намайг төрүүлж өсгөсөн ээж минь болхоор арай ч бас баярлаж чадахгүй юм... Уйлмаар санагдсан ч уйлж чадахгүй нь!

Эгч-би ир гэж хэлсэн өөрөө ч ирнэ гэсэн... Тэгэхдээ хэзээ ирэхээ хэлээгүй

Би-тоэрээо гв яаж хүлээж авахаа ч мэдэхгүй нь... Үнэхээр хэцүү юм.

Эгч-зүгээр дээ би дүүгээ муу ээж гэдгийн мэдэх ч муу хүн гэж бодохгүй байна! Тэр одоо ухаарсан... Магадгүй чи намайг төрсөн эгч нь болхоор сайн мэдэхгүй гэж бодож байгаа байх тэгэхдээ тэр миний дүүтэй гэрлэхээс өмнө би түүний дээд ангийн эгч байсан юм шүү. Тийм болхоор чи одоо ээждээ дахиад нэг боломж өгөх хэрэгтэй байх, эгч нь ээжд нь итгэж байна...

Би-ойлголоо

Эгч-за одоо амардаа ядарсан байлгүй

Би-за гээд өрөөндөө ороод шууд л унтаад өглөө...

*** Маркын талаас ***

Гэртээ ирчихээд шууд усанд ороод юмнуудаа янзалж тавьчихаад зүгээр л гадаа суун агаар амьсаглаад байж байтал Сүнигийн авга эгч хүрч ирлээ.

Эгч-надтай нэг тийшээ явахгүй биз?

Би-хаашаа?

Эгч-Сүнигийн ээжийг тосхоор

Би-o.O би юу?

Эгч-тийм ээ

Би-заза түр хүлээж байгаарай гээд гэрлүү очин утсаа аваад ааваас гялс мөнгө авч гарлаа

Эгч нь намайг мэдсэн бололтой инээмсэглээд "эхлээд дэлгүүр орох ёстой бололтой" гэж хэлээд урд гарч явлаа... Бид хоёр эхлээд дэлгүүр ороход би ээжд нь үнэртэй ус авхаар болоход эгч нь "манай дүү нялуун үнэрт дургүй" гэв, манай Сүни ч гэсэн тийм үнэрт дургүй болхоор нь Сүнигийн үнэртэй адилханыг хайсаар арай гэж олоод дэлгүүрээс гаран онгоцны буудалруу очлоо. Бид хоёрыг ирэхэд ээжийнх нь онгоцыг яг бууж байгааг зарлаж байв...

Сандарч байх чин ээ... Ээж нь ямар хүн бол? Сүни шиг гайхалтай эмэгтэй байх болов уу? Эсвэл өөр хүн байх болов уу? Тэгэхдээ аль нь ч бай тэр бол Сүнигийн ээж! Тийм болхоор би аль болох соёлтой байх хэрэгтэй!!

(ДУУССАН)Мөсөн ХанхүүWhere stories live. Discover now